piątek, 7 stycznia 2011

Prawdziwie karolowe kolory...

...czyli coś, co mnie niesamowicie ucieszyło :)) 
Co miesiąc na blogu Prima prezentujemy Prima Product Picks - zbiór przepięknych produktów Prima w określonej palecie kolorystycznej, a od niedawna zachęcamy do świetnej zabawy, polegającej na stworzeniu pracy na podstawie palety kolorów dołączonej do PPP oraz, w miarę możliwości - z wykorzystaniem zaprezentowanych produktów. W tym miesiącu pokazane zostały produkty, które będą miały swoją premierę na Winter 2011 CHA, pod koniec stycznia, ja mam wielką przyjemność zabawy z nimi już od kilku tygodni, zatem moje przykłady wykonane są już z nowych papierów i kwiatów, jednak Was zachęcam gorąco do zabawy z tym, co macie z Primy dobrego u siebie w domu! :) Termin nadsyłania prac upływa z końcem miesiąca, a wszelkie szczegóły dotyczące zabawy - po kliknięciu na poniższy obrazek :)

~~ Styczeń - Prima Product Pick ~~
Prawda, że cudne? Moje ulubione :)) 


A oto moje przykłady:

~~ Tenderness ~~
Piękne, nastrojowe zdjęcie Róży i mnóstwo nowych produktów Prima. 
użyłam tutaj m.in.: Marri Collection - Botanical - flowers - 548513, Millinery Collection  - flowers - 547295




~~ Dream, Believe, Begin ~~
użyłam: SIIC borders - 544423, Millinery Collection - flower - 547295, Marri Collection - Sparkling flowers - 548582


~~ Thinking of You ~~
a tutaj użyłam:  Marri Collection - Botanical - flowers - 548513, Marri Collection - Sparkling flowers - 548582, Millinery Collection - Oatmeal - flower - 547301



Dziękuję za odwiedziny i komentarze i życzę Wam miłej soboty! :*

14 komentarze :

PATRICIA pisze...

Karola, meu nome é PATRÍCIA, moro no Brasil, sou apaixonada por seus trabalhos, Parabéns. Que este ano seja um ano super abençoado, que seus dons sejam multiplicados...beijos

www.pkaragulian.blogspot.com

Noamiworld pisze...

cudowne te kwiaty i to co przy ich uzyciu stworzylas, kolorki moje ulubione och jak by sie chcialo miec takie cuda :)

pattyo pisze...

Oh, Karola! You don't know how much I love looking at your beautiful projects! These are gorgeous with the new Prima line. Everything you do is a work of art! I wish I had a little of your talent.

Ewelina pisze...

Ach, kocham Twój blog, właśnie za te delikatności, za pieszczotliwe dodatki, które sprawiaja, że ciągle chce mi się tu zaglądać... oj i zaglądam, bardzo często.

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Kolorki są niesamowite i rzeczywiście tak jak napisałaś mega karolowe :|) I właśnie to mają w sobie Twoje prace P:) Uwielbiam na nie patrzeć.... są niedoścignioną inspiracją

nowalinka pisze...

Przy tych Twoich pastelach popadam w rozmarzenie...cudne prace, ile w nich delikatności i harmonii :)

izabellw pisze...

Piękna pastelowa kolorystyka, kwiatuszki śliczne miłoby było mieć takie ilości w swoim grajdołku :) Wykonanie jak zawsze cudowne. Każde podziwiam i zastanawiam się skąd tyle w Tobie pomysłów aż chciałoby się mieć takie :)Kartka 30x30, jedno zdjęcie a wykonanie za każdym razem inne i rewelacyjne pod każdym względem. Gratuluję talentu!

Ewik pisze...

Po prostu ACH!!! dla Twoich cudnych prac i zestawu kolorów...:)

Puma pisze...

Невероятно красиво!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No tak, to faktycznie Twoje kolory. Bardzo ładne prace.

hilde janbroers pisze...

gorgeous work Karola!

chantel pisze...

przepiękne kolory :)

Lene - Nabon pisze...

Wow! I really LOVE your blog!

The prettyest colors in this layout!

You rock!

Oliwiaen pisze...

Oj, cudne, cudne :-)) Doczekać się nie mogę, kiedy się u nas pojawią!

LinkWithin

.