środa, 12 stycznia 2011

Nowości - piękności :)

...czyli nowe produkty, które się powoli pojawiają w zajawkach, a będą miały premierę podczas zimowego CHA. Dziś chciałam pokazać Wam troszkę nowości marki Prima, a zaręczam, że jest na co popatrzeć i do czego się ślinić i ciułać pieniążki ;)))
Począwszy do tego tygodnia Prima prezentuje zajawki, czyli tzw. sneak - peaks nowych produktów. W tej edycji jest ich tak dużo, że przyznaję - miałam nie lekki, a ogromny zawrót głowy wybebeszając pudło, które dostałam w ramach DT. Mnóstwo nowych linii papierów i jeszcze większe mnóstwo kwiatów i porównywalne mnóstwo dodatków i akcesoriów, wiele zupełnych nowości - pełen zachwyt! 

Dziś pokażę to, co można pokazać, cała reszta - w swoim czasie :)

Przepiękna, urokliwa linia Melody - 12 wzorów papierów, chipboardy, małe pady, kartki do journalingu, kamyczki... kwiaty... Piękne kolory (choć z fioletem się nadal oswajam i równoważy go ulubiony turkus), wspaniałe wzory i jak zwykle - najwyższa jakość, same zobaczcie:

~~ Prima - Melody ~~


A oto jeden z moich przykładów wykorzystania tej linii - taka mała zajawka, bez zbliżeń jeszcze :

~~ Shyness ~~


Kolejną nową linią jest Botanical - śliczna, delikatna, nastrojowa, pełna roślinnych i zielnych motywów, tu już bez mojego przykładu:

~~ Botanical ~~


I kwiaty, kwiaty, kwiaty... pokażę tylko kawałeczek, cała reszta do podziwiania na blogu Prima :



I maleńka zajawka mojego projektu z wykorzystaniem powyższych, przecudnych kwiatków:



I to tyle produktowych inspiracji na dziś, zapraszam serdecznie na Prima blog, gdzie codziennie można podziwiać nowe prezentacje produktów :)

Pozdrawiam ciepło! :*






8 komentarze :

ushii pisze...

Widziałam już Twoją prace na blogu Primy, zanim jeszcze zobaczyłam podpis, juz wiedziałam że to Twoje :))
piękna!

I kolekcje też, już nie mogę się ich odczekać :)

pozdrawiam!

curlyqmosaics pisze...

I LOVE the colors of the new Melody line! And that layout you created is perfection! Truly gorgeous Karola!

vairatka pisze...

Zdecydowanie, Ushii ma rację, Twoje prace mają niepowtarzalny charakter i styl.
Kolekcje są cudne, na blogu Primy kwiatki oglądałam.. khm, dłuuugo ;)
Czekam z niecierpliwością na Twoje prace z ich wykorzystaniem, bo ja raczej nie mam szans i możliwości moje są mocno ograniczone ;)

SweetCandyDreams pisze...

rzeczywiscie cuda !

hilde janbroers pisze...

amazing new products!!! Can't wait to use them all!!

Monika pisze...

Rzeczywiście jest na co patrzeć i do czego wzdychać! Zakochałam się szczególnie w kwiatach!! Zazdraszczam możliwości podziwiania z bliska tych śliczności. Twoje prace przepięknie pokazują możliwości ich wykorzystania - choć w Twoich pracach to w sumie wszystko zawsze wygląda - no cóż - przepięknie...

Becky Andersen pisze...

Wow Beautiful New Prima Releases. Thanks for the sneak peaks and your gorgeous artwork that inspires! Becky

dul pisze...

Jezus, ale cuda :)!

LinkWithin

.