poniedziałek, 24 stycznia 2011

Mini album dla odmiany

Kiedy pomyślę o tym, jak często niegdyś robiłam mini albumy i jak cieszyła mnie ta forma scrapbookingu, to aż człowieka żal ogarnia i jednocześnie ochota na stworzenie takiego małego, pociesznego czegoś :) 
Jakiś czas temu zrobiłam taki niewielki, prosty albumik z portretami Róży, pstrykniętymi ubiegłego lata. Wykorzystałam w nim kolekcje Graphic45 - Once Upon a Springtime oraz Basic Grey - Curio - obie dostępne w Scrapki.pl :)

~~ Rose ~~












Materiały ze sklepu Scrapki.pl, jakich użyłam to:


Pozdrawiam ciepło i dziękuję pięknie za odwiedziny :)


20 komentarze :

Sasha pisze...

Gorgeous!! Lots of love has gone into this beautiful creation.

MARIKA-HANDMADE pisze...

prześliczny, delikatny, taki Twój :) podziwiam naprawdę!

Julia♥ pisze...

Альбом просто чудовий:))

Gosik pisze...

piekny jest!

mango pisze...

Amazing!

malflu pisze...

Jejku takie maleństwo jest urocze :-) ciągle żałuję, że nie posiadam bindolki...choć to tylko wymówka przed tymi albumami ;-)

green.bow pisze...

delikatne i pełne finezji- takie lubię najbardziej! :)
cudo! :)

Guriana pisze...

uwielbiam takie maleństwa..a ten jest przesłodki!!:))

Stay True To God pisze...

Beautiful Karola!! Such a sweet album of Rose... I love it!! :) hugs... Tracy

pattyo pisze...

What a beautiful treasure for Rose!

Sabrina pisze...

GORGEOUS as always!! :D

hilde janbroers pisze...

gorgeous album!! love the romantic feeling it gives me ;_))

Asia pisze...

Album przecudnej urody, jestem zachwycona. uwielbiam Twoje albumiki, mistrzowska robota! Pozdrawiam

Lady Aga pisze...

Śliczny i pięknie obrobione zdjęcia, może w kolejnym odcinku "jak one skrapują" zdradzisz, jak to robisz?:) Pozdrawiam:*

Synnøve pisze...

Breathtaking!!! Sooo beautiful and delicate!
Thank you for sharing,
hugs

sabibine007 pisze...

wonderful!

-Renia- pisze...

Super oprawa dla przesłodkiej Róży! Stęskniłam się trochę za Twoimi mini albumami. Zawsze były i są dla mnie źródłem inspiracji.

handmade by EVIETA craft pisze...

Love it!

Mrude pisze...

Prześliczny!! A mi jakoś weny brak :(

scrapounette49@yahoo.fr pisze...

Il est magnifique et plein de douceur. Je l'aime beaucoup ! Bises de France.
Scrapounette49

LinkWithin

.