środa, 26 stycznia 2011

Koszyk z różnościami

Witajcie zabłąkani wędrowcy :) Dziękuję Wam za odwiedziny i przemiłe słowa w komentarzach, zdecydowanie jest to duża pozytywna iskra ciepełka, którą bardzo doceniam!
Dziś zebrałam kilka różnych projektów - od najzwyczajniejszego w świecie Lo, poprzez ATC, aż do czegoś na kształt mixu bez mediów ;) A właściwie w odwrotnej kolejności :)

Jakiś czas temu pisałam, że wybrałam słowo, które określi mój bieżący rok, doda otuchy i pozwoli skupić się na właściwym, słowo jakie dla siebie wybrałam to: Odwaga. Zwykle myślałam, że tej mi jakoś specjalnie nie brakuje, przynajmniej na tyle, abym mogła mierzyć się z tym, czym życie potrafi zaskoczyć, albo brać na barki tyle, ile dam radę udźwignąć. Jednak człowiek z natury zwykle jest pełen obaw i rozterek egzystencjonalno - prozażyciowych, że postanowiłam w tym roku dodać sobie tej odwagi trochę więcej. Po co? - zapytacie... Otóż w skrócie po to, aby czuć życie całą sobą, aby móc podejmować decyzje, których zawsze się bałam podjąć, aby ryzykować bez strachu, aby nie żałować, aby stawać twarzą w twarz z trudnościami a najlepiej dawać im prztyczka w nos :)) Odwaga będzie mi też potrzebna aby zmagać się ze swymi słabościami i niedoskonałościami. No, to zobaczymy jak to będzie wyglądało z biegiem czasu :)) Podobno słowo potrafi dać niesamowitą moc, mam nadzieję, że moje mi tej mocy nie poskąpi ;)
Słowo na ten rok wybrałam pod wpływem styczniowego katalizatora Creative Therapy a jego wizualna wersja wygląda tak:

~~ Odwaga/Courage ~~
czyli mój mix bez mediów ;)




W ramach naszej twórczości wyzwaniowej w dziale Art Journal na portalu Polki Scrapują, zabawy w prowadzenie równolegle art journala, na podstawie zadanych tematów - powstało sporo stron. chciałabym dziś pokazać tę aktualną na jakże refleksyjny temat: "Co czyni mnie mną?" :) Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszych artjournalowych wyzwaniach, w których - zupełnie wyjątkowo nie ma terminów ani żadnych wytycznych poza tematem do przemyślenia i ew. zobrazowania bardziej lub mniej twórczo. A oto moja 10 strona: 

czyli kolejny mix bez mediów ;)



********

Z braku czasu i często także z braku weny - rzadko brałam udział w wyzwaniach na portalu Polki Scrapują, w zamian dbając o parę drobnych rzeczy w strefie administacji ;) Jednak postanowiłam w tym roku częściej uczestniczyć w wyzwaniach naszych zdolnych i kreatywnych dziewczyn, na początek wzięłam na warsztat... ATC. Jest to forma, z którą do czynienia mam bardzo rzadko, ale kolejne drobne postanowienie stanowi, iż mam zamiar poobcować bliżej z tym maleństwem wkótce ;) 
Temat dzisiejszego wyzwania w Dziale ATC, zaproponowanego przez Arte Banale brzmi: "Różowa wstążka" i nawiązuje do problemu, który dotyczy nas wszystkich, różowa wstążka bowiem jest symbolem walki z nowotworem piersi. Temat jest bardzo ważny, a wytyczne bardzo proste, zatem zachęcam gorąco i Was do zmierzenia się z tematem. Oto moja interpretacja:

~~ ATC - Różowa wstążka ~~




Być może zdarzy się, iż kiedyś będziecie chciały stworzyć coś scrapowego w tym temacie - chciałabym zwrócić uwagę na linię Thankful Melissy Frances, stworzonej do upamiętniania wszystkiego co dotyczy walki z nowotworem piersi właśnie. Ja wykorzystałam rub-onsy z tej linii do stworzenia mojego ATC.

*********
A na koniec moja interpretacja ostatniego szkicu Pencil Lines, z numerkiem 222 :)
Naszym Gościem w tym tygodniu jest fantastyczna Lisa Saunders, serdecznie zapraszam do obejrzenia jej intepretacji mapki oraz prac reszty zespołu! Zapraszam także oczywiście do skorzystania z mapki i wzięcia udziału w wyzwaniu!



~~ Our baby Girl ~~
czyli malutka Różyczka :) w oprawie z różności Pink Paislee i Prima oraz przepięknej gałązki Twiddleybitz - Fine Fern Leaves 




I to już wszystko na dziś :) 
Pozdrawiam słonecznie, mimo, że za oknem wciąż buro, a w tej chwili nawet czarno ;)

6 komentarze :

Cindy Gay pisze...

Love the envelope "Plan A" "Plan B". Wonderful!

Sabrina pisze...

All beautiful, Karola!! Your work is always amazing!! Have a great day!!

hilde janbroers pisze...

beautiful work Karola!!

Lady Aga pisze...

Karola, cieszę się, że i Ty wybierasz "swoje słowo", bardzo mi się podoba Twój wybór i życzę aby słowo swoją mocą;) dodało Ci odwagi.

pattyo pisze...

Beautiful and inspiring works!

Iwoja pisze...

Piękne i kunsztowne te twoje prace. Szczerze podziwiam.

LinkWithin

.