poniedziałek, 17 stycznia 2011

Kolory, kolory...

Nigdy dość zabaw z kolorami :) Dziś mam do pokazania mój pierwszy w tym roku, a ostatni stworzony z poprzednich kolekcji projekt dla Pink Paislee. W tym roku także mamy mnóstwo atrakcji dla naszych czytelników i fanów Pink Paislee na blogu prowadzonym przez DT. Jedną z takich nowości jest paleta kolorystyczna - w tym miesiącu idealnie pasująca do kolekcji Sweetnes, z którą pracujemy w styczniu :)



Paleta jest jednocześnie wyzwaniem - wystarczy stworzyć pracę w oparciu o tę paletę, zawierającą przynajmniej jeden produkt Pink Paislee, załadować swoją pracę do galerii Live Pink, a z linkiem do swojej pracy wrócić do tego posta na blogu Pink Paislee. Przewidziana jest świetna nagroda, więc zapraszam do zabawy! Bardzo Was zachęcam do dodawania swoich wszystkich prac wykonanych z produktów PP do galerii na Live Pink! 
A oto co ja zrobiłam z tą paletą :)

~~ Zestaw - podobrazie 20 x 20 cm i kartka w kształcie serca ~~









Pozdrawiam serdecznie i miłego początku tygodnia Wam życzę :)

8 komentarze :

Anonimowy pisze...

imparato molto

hilde janbroers pisze...

gorgeous!!

Fryne pisze...

niesamowita!!!!!!!!!

Tusia pisze...

Jak ty to robisz, jak ty to robisz Karolciu?!! :**

pattyo pisze...

Love these bright colors during a gray winter!

curlyqmosaics pisze...

These are absolutely gorgeous. The color palette is breathtaking! TFS!

Magda(i)Lena pisze...

Fantastyczne prace!
Podoba mi się pomysł Pink Paislee na kolorystyczne wyzwanie. Jednak przede wszystkim ogromny szacunek dla Pink Paislee, że pozwalają w firmowym wyzwaniu używać także produktów innych firm.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty ;-)

Asia pisze...

Jestem zauroczona.... piękne kolory, piękne wykonanie, wszystko takie dopracowane... cud-miód-malina :)) Pozdrawiam gorąco :)

LinkWithin

.