piątek, 28 stycznia 2011

Kolory do ujarzmienia

Dziś w nocy wystartowała kolejna paleta The Color Room i właśnie ją chciałabym dziś pokazać :)

Ponieważ nastroju do gadania dziś nie mam, wstępu jako takiego nie będzie, za to będzie kilka obrazków, które mam nadzieję - zainspirują Was do zabawy z tą wyjątkową paletą kolorów, ja miałam mnóstwo frajdy ujarzmiając...szczególnie fiolet :))) Oto efekty:



~~ Trzy ~~
czyli trzyletnia Róża :) plus trochę różnych starych i nowych dodatków "z szuflady" oraz radosna twórczość eksperymentalna z chlapaniem i psikaniem farbami. :) 




Każdemu, kto w świecie farb porusza się jeszcze nie dość pewnie (jak ja) gorąco polecam świetny artykuł Mumki na Portalu Polki Scrapują - treść i obrazki fantastycznie inspirują do zabawy w malowanie, chlapanie i psikanie! 

Miłego piątku! :*

5 komentarze :

Gosia S. pisze...

Jak zawsze jestem zachwycona, brak słów, wystarczy chłonąć wzrokiem!!!
Pozdrawiam! Dobrego dnia!

hilde janbroers pisze...

beautiful layout karola! I might enter again this week :-))

Stay True To God pisze...

Beautiful Karola!! I love the soft lavender and your paint job!! :) hugs... Tracy

pattyo pisze...

Beautiful layout, Karola!

Synnøve pisze...

Supersweet layout! Stunning!
Hugs

LinkWithin

.