piątek, 21 stycznia 2011

I jeszcze trochę nowości Prima! A co!

Ponękam Was jeszcze troszkę nowościami Prima, ponieważ jako dodatek do tychże nowości mam też kilka moich prac, które chciałabym Wam dziś pokazać :) Pozwolicie? ;)

Kolejną kolekcją, jaką Prima wypuszcza właśnie teraz jest... druga z moich ulubionych tej edycji - Madeline. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, dosłownie! Te soczyste kolory, których do niedawna tak się obawiałam plus urocze roślinne motywy, aż 12 dwustronnych papierów, czyli 24 wzory do wyboru... raj...:))) Trzymam mocno kciuki aby szybko dotarła do Polski! Dość gadania, zapraszam do oglądania:

~~ Madeline ~~
papiery, naklejki, chipboardy, kamyczki i karty do journalingu


 ~~ Flocked Rub-Ons ~~
czyli aksamitne rub-onsy! Piękne i ciekawe w swojej teksturze:



~~ Friends ~~
czyli Róża i Nikolka w oprawie z Madeline, aksamitnych rub-onsów i kwiecia ;)







~~ Reflections ~~
kolejna piękna kolekcja - papiery, naklejki, chipboardy, kamyczki i karty do journalingu


 ~~  Floret ~~



~~  Sugar Bloom  ~~


~~  Millinery  ~~



 ~~  Winter Bike  ~~
czyli bardzo zaśnieżony rower, którejś zimy, kilka lat temu ;) I ja, taka młoda... :)))) a wszystko w oprawie z kolekcji Reflections, aksamitnych rub-onsów, oraz kwiatów Floret





 ~~  Princess  ~~
Tutaj także kolekcja Reflections oraz kwiaty Sugar Blooms i Millinery, ale przede wszystkim malutka Róża, która nie chciała nosić korony ;) 





A na koniec niespodzianka....

 ~~  14x12 Canvas Tote  ~~
czyli duża, płócienna torba na ramię...idealna do alterowania!

 ~~  Floral Ribbons  ~~
czyli szerokie, przepiękne kwiatowe wstążki...



I oto rzeczona niespodzianka, zapewne coś, czego się tu widzieć nie spodziewaliście, nie wiem czy jest się czym chwalić, bo to mój debiut, ale co tam ;)

~~  Torba Karoli  ~~
tak, dziwne, ale zupełnie nie w moim stylu i kolorach, kiedy wróci do mnie z CHA pomyślę co z nią zrobić :))
Użyłam tutaj nie tylko torby ale i nowych masek, kwiatów, samoprzylepnych kryształków, dużego stempla piankowego, farby, markera, dwóch rodzajów glimmer mistów i wspomnianych wstążek. I oto co wyszło (wstydziuch!):





Uff, i to już koniec na dziś! :) Kto wytrwał ten zuch! ;)
Ściskam serdecznie! :)


12 komentarze :

Karmeleiro pisze...

niesamowite kolekcje, przepiękne prace zrobiłaś z nich! A torba niesamowita!

Magda Polakow pisze...

Swietne prace, a torba...jest sie czym chwalic! :)

Oliwiaen pisze...

Ja Ci dam wstydziucha!!!! Torba jest rewelacyjna, niesamowita i stworzona do tego, by się z nią obnosić :-))
LOsy widziałam na blogu Primy i zakochałam się w LO rowerowym!

pattyo pisze...

Love these layouts, Karola! The Prima products are gorgeous. I do believe you may be on the beginning of a whole new line for you with the tote bag--it is beautiful!

hilde janbroers pisze...

I love your layouts!! And I love that bag!!!!! And I need all those prima stuff!!!!!!!!!! ( unfortunately it's so expensive over here in Holland....:-( )
Maybe I should be very nice to my hubby......;-) lol

mango pisze...

I love so much all of your projects!
The Prima new products are beautiful!

AgnieszkaBe pisze...

Torba jest prześliczna!!!!

zielonooka pisze...

utwierdziłaś mnie, że kolekcja Madeline jest piękna i że ją jeszcze bardziej chcę:D
Prace jak zwykle dopracowane, ze smaczkami, które kocham:)
a torba - rewelka!!! chcę taką!!!

Ewelina pisze...

Ogladalam cala kolekcie z zapartym tchem, jest swietna!

Gitte pisze...

Sooo beautiful style you have and it is allways a pleasure to wacht what you create
Gitte

Barbara pisze...

nieziemska ta torba a nowości Prima są cudne,ach jak ja ci zazdraszczam,że pracujesz na takich materiałach :) pozdrawiam

Bajjka pisze...

ach, prześliczne kolekcje, mam nadzieję, że już niedługo i u nas będą.
Twoje scrapy jak zwykle cudne, oprawiłaś je po mistrzowsku, ale torba jest dla mnie najcudniejsza :)
I się proszę tu nie wstydziuchować, bo to śliczota!!!

LinkWithin

.