czwartek, 9 grudnia 2010

Webster's Pages Winter Wonderland!

Na InspireME temperatura sięga zenitu w szalonej świątecznej zabawie jaką organizujemy w gronie Webster's Pages DT! W tym tygodniu - każdego dnia prezentujemy świąteczne projekty wraz z instrukcjami krok po kroku. Wczoraj ukazał się post, w którym moja partnerka Lucy oraz ja pokazujemy jak stworzyć z materiałów Webster's słodki notatnik na słodkie przepisy (ja) i uroczy świecznik - dekorację (Lucy). Koniecznie zajrzyjcie TUTAJ, aby obejrzeć co stworzyłyśmy i przeczytać na czym polega zabawa! Dodam jeszcze, że tworząc swoją wersję na podstawie naszych instrukcji masz szansę wygrać fantastyczne nagrody od Webster's Pages!
A oto mój gotowy już notesik na słodkie przepisy, wykonany z kolekcji Sweet Season :)

~~ Sweets for my Sweets ~~





A już jutro - zaproszę do kolejnej zabawy i szansy na wygranie świetnych nagród! :) I pojutrze też! 
Ot, taki mamy teraz gorrrrący okres we wszystkich DT, że TEN nadchodzący weekend będzie na moim blogu... wyjątkowy :))) 
Ściskam mocno! :*

8 komentarze :

Asia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Asia pisze...

Piękny i bardzo zachęcający do zapisywania słodkich przepisów :) Super kursik, dziękuję. Pozdrawiam

curlyqmosaics pisze...

I am speechless. This is truly beautiful! Love all the colors and detail, perfection!

zielonooka pisze...

ja też się zastanawiałam nad tym papierkiem by go przerobić na notes
pięknie wyszło u Ciebie:)
ściskam, mam nadzieję, że już lepiej się czujesz:)

Tusia pisze...

Przepiękny jest!!! Strasznie smakowity!

agni pisze...

O, świetnie, że akurat taką instrukcję zamieściłaś! Przyda się jeszcze w tym miesiącu... :]

Fi pisze...

Always a fan of your work and your Christmas projects are stunning.

Lin pisze...

Lovely, Karola! I very much enjoyed your blog today!

LinkWithin

.