czwartek, 16 grudnia 2010

Twiddleybitz Blog Hop - and the winner is...

ta dam! ta dam! 
Wreszcie dokonałam długo oczekiwanego losowania zwycięzcy w Twiddleybitz Blog Hop
Dziękuję wszystkim za udział w zabawie, za wszystkie miłe i ciepłe słowa, które tu zostawiłyście - jestem bardzo wdzięczna i bardzo je doceniam! 

A teraz pozwólcie, że ogłoszę szczęśliwego zwycięzcę, który będzie miał okazję pobawić się ślicznymi chipboardami Twiddleybitz - a jest nim osoba, wylosowana przez maszynę losującą random.org jako numerek 6:
czyli...

~~ Lilavati ~~
Serdeczne GRATULACJE Lilavati!!!

Mam nadzieję, że nagroda Ci się spodoba, będzie dla Ciebie użyteczna 
i wyciśniesz z niej 300 % swojej kreatywności!! 
A ja już pakuję chipboardy, które polecą w Twoją stronę! 

Jeszcze raz dziękuję pięknie wszystkim za udział w zabawie! 


2 komentarze :

zielonooka pisze...

Gratuluję:)

lilavati pisze...

jak mogłam to przegapić :)
dziękuję :* i pozdrawiam

LinkWithin

.