wtorek, 21 grudnia 2010

Kartki i Digi czyli miszmasz

Witajcie w niezmiennie śnieżny wtorek! Nie wiem jak Wy, ale ja w ostatnich dniach pijam podwójną ilość kawy, 75 % czasu spędzam w kuchni i w oknie wypatrując kurierów, sprzątam scrapowy kąt (syzyfowa praca) i zastanawiam się: ciąć czy dać sobie spokój :) Zwykle wychodzi jednak "ciąć" i dziś chciałam Wam pokazać dwie kartki, które z takiego przedświątecznego cięcia powstały... Poza kartkami mam jeszcze dwa digi Lo, które powstały pod wpływem impulsu, który najłatwiej określić "coś bym zrobiła ale bez bałaganu na stole" :)))
Do rzeczy...

~~ Bag full of heartfelt wishes ~~
czyli torebka z ciepłymi, serdecznymi życzeniami, całkiem słodka wyszła jak cukierek :D
Powstała z kolekcji Webster's Pages - Sweet Season




~~ Believe in miracles ~~
czyli nietypowa świąteczna kartka - takie chyba jednak lubię najbardziej :) Ta również powstała z kolekcji Webster's Pages - Sweet Seasonoraz z użyciem całkiem nowych, świetnych gumowych stempli Webster's  Pages. :)



~~ Rose 2009 ~~
Ten digi Lo powstał z cyfrowych kolekcji Webster's Pages


~~ Summer 2009 ~~
ten także, jak powyższy - powstał z digi papierów i elementów od Webster's Pages



I to już wszystko na dziś :) Pozdrawiam bardzo ciepło! :*



16 komentarze :

Sandra Peres pisze...

Lindo!!! Adoro seu trabalho, Parabéns.

lizaveta pisze...

Beautiful creations!)

Noomiy pisze...

jeju! karteczki są idealne!
Kolory pudrowe, czyli to co KOCHAM!
Śliczne kompozycje... cudeńka!

Gosia S. pisze...

Świetne!!!

Oliwiaen pisze...

Kartki jak zwykle - małe, pastelowe dzieła sztuki :-)) A digi to dla mnie czarna magia, aczkolwiek Twoje LOsy są pełne magii świetlistej i radosnej :-)

Tusia pisze...

Karolciu - twoje kartki to absolutne wyżyny mistrzostwa!!! W tej pierwszej jestem zakochana po uszy!!! Ale ta druga też zauroczyła mnie totalnie!

pattyo pisze...

So many beautiful projects! Send some snow my way!!

Ana Cristina Caldatto pisze...

FABULOSO!!!

ushii pisze...

piękności!! i kolory piękne. jesteś moim guru, po prostu :)

a za te stempelki to pokroić bym się dała, weszłam na ich stronę i słabo mi się zrobiło takie piękne! ach jak ja bym chciała móc je kupić :)

pozdrawiam serdecznie :)

Anna pisze...

z kawusią mam podobnie a kartki są naprawdę słodkie :)

Marie/Mison pisze...

SO wonderful creations! Wish you and your family a Merry Christmas and a Happy New Year from a cold (-22)northern Sweden! My part of the country really looks like santaland right now....

Filka pisze...

Piękne wszystko, jak zwykle można nacieszyć oko :)
Wesołych Świąt dla Ciebie, męża i Różyczki :*

BETIK pisze...

Uwielbiam Twoje "cukiereczki"! Podobnie jak Oli dla mnie digi to też czarna magia ale zawsze z ciekawością oglądam i tę gałązkę scrapbookingu. A tym bardziej jak jest "po Twojemu"...:)
Radosnych i spokojnych Świąt:*

Lady Aga pisze...

Karola, zdrowych, radosnych Świąt, pełnych śmiechy Róży, natchnienia i wytchnienia:) Pozdrawiam!:*

Encza pisze...

Wesołych Świąt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Cześć wszystkim z tej strony!
Miło was spotkać!
Postaram się udzielać :)
Na razie!
---
[url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]

LinkWithin

.