czwartek, 16 grudnia 2010

Divine Design Kits GDT!

Jeszcze nie koniec świątecznych prac u mnie... choć zdecydowanie świąteczna manufaktura zakończyła się na dobre, zostało troszkę prac do pokazania...
Na ten miesiąc zostałam zaproszona przez uroczą Leslie Guerrero do zaprojektowania kilku prac jako gość Divine Design Kits, który oferuje piękne zestawy produktów do scrapbookingu. Oczywiście zgodziłam się!



W tym miesiącu Divine Design Kits oferuje piękny zestaw pełen produktów Pink Paislee, Dusty Attic i Prima - cudowny, świąteczny zestaw, z którego można naprawdę wiele zrobić. Miałam okazję ponownie pracować z kolekcją Pink Paislee - Father Christmas (uwielbiam ją!), ślicznymi kwiatkami Prima oraz nie znanymi mi wcześniej chipboardami Dusty Attic




Oto kilka moich prac, które wykonałam z tego zestawu:

~~ Hania ~~
Nie jest to Róża, jak sam tytuł wskazuje, a śliczna córeczka naszej fantastycznej Beatki - Zielonookiej, która użyczyła mi zdjęcia do tego Lo! Dziękuję, kochana! :*







~~ Świąteczna zawieszka ~~
może być dekoracją w domu na Święta, może być także prezentem dla kogoś :)




~~ Zestaw tagów ~~
można je przywiązać do opakowań prezentów lub potraktować jako małą kartkę świąteczną - błyskawicznie się je robi!



~~ Zapraszam do Divine Design Kits, po ten i inne piękne zestawy! ~~


5 komentarze :

Oliwiaen pisze...

Zestaw rzeczywiście cudny, i pokazałaś jego możliwości iście po mistrzowsku!

zielonooka pisze...

piękny zestaw:)
a LO mnie rozbroiło:)), nie mogę się doczekać by pomacać go na żywo:))- czadowe!!!
pozostałe prace również ogromnie mi się podobają i nie mogę się doczekać kolejnych:)

Karen Taylor pisze...

I LOVE your projects! The tags are my favorite but I love them all! Merry Christmas to you!

Ros pisze...

These are all so beautiful ... absolutely adorable baby ...

pattyo pisze...

Such beautiful projects! I wish you were near here to perhaps sell some of your wonderful works of art!

LinkWithin

.