piątek, 17 grudnia 2010

The Color Room - hurtem

Mam małe zaległości w publikowaniu moich prac tutaj, ale nadrabiam jak mogę :)
Dziś na ten przykład pokażę coś co zrobiłam w oparciu o paletę i szkic z The Color Room - to, co zrobiłam na poprzedni tydzień i na dzisiejszą nową paletkę ;) Będzie zatem hurtowo, monochromatycznie nieco i pastelowo :)

~~ The Color Room # 36 ~~



~~ Retro Girl ~~
czyli ja - w środku, taka retro dziewczyna trochę :))






~~ The Color Room # 37 ~~


~~ Go, Baby ~~
czyli Róża, na jednym z najpiękniejszych zdjęć... zmierza gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie... :)





Przypominam, że w The Color Room nie ma limitu czasowego aby bawić się z nami i  zawsze można dołożyć swoją pracę wykonaną na podstawie dawnej palety :) Zapraszam Was gorąco do zabawy - TCR to jedno z najbardziej inspirujących miejsc jakie znam!

Pozdrawiam ciepło z totalnie zaśnieżonego (i nic nie wskazuje na to, że coś się zmieni) Gorzowa!


9 komentarze :

Gosik pisze...

piękne scrapy, podziwam jak zawsze^^

fasoolka pisze...

obydwa piękne, cudowna kolorystyka i wszystkie dodatki :)

Gosia S. pisze...

Przepiękne!

Ania pisze...

Both beautiful :)

ona_i_ja pisze...

Kochana, cudne scrapy. Już je podziwiałam w kolorowym pokoju, ale u Ciebie się wypowiem....
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

Ros pisze...

Incredible work ... absolutely fabulous!!

Nayda Rocha pisze...

I loved the 2 projects.
So pretty!

kisses

MAPY pisze...

Un grand shabby, une merveille, j'adore. Bravo.
MAPY

pysselpetra pisze...

As soon as I saw this layout I feel in love. It is so fresh and beautiful. love the details ♥

LinkWithin

.