wtorek, 14 grudnia 2010

Święta dookoła świata z Prima!

Od początku grudnia na blogu Prima każda z dziewczyn z DT prezentuje swoje świąteczne projekty oraz opowiada o świętach we własnym kraju. To cudowne, że jest nas tak wiele i pochodzimy z tak różnych zakątków świata, dzięki tej niesamowitej akcji możemy się o sobie dowiedzieć jeszcze więcej! :)
Koniecznie odwiedźcie blog Prima, aby przeczytać i zobaczyć jak celebrują Święta moje koleżanki z USA, Singapuru, Nowej Zelandii i innych pięknych miejsc - te opowieści i projekty są naprawdę ogromnie ciekawe!

Dziś jest mój dzień, na pokazanie świątecznych projektów i krótką opowieść o polskich świątecznych tradycjach, o tradycjach naszej rodziny i jak my spędzamy ten magiczny czas...

Zobaczcie, co udało mi się zrobić, jako plastyczny dodatek do opowieści:

~~ Świąteczna walizeczka na prezenty ~~
Kojarzy mi się z polską choinką - kolorową, bogato dekorowaną, z mnóstwem różnych różności :) Tutaj są tą papiery i kwiaty oraz mnóstwo ślicznych gałązek Prima






Użyłam tutaj: 
  • Jack and Jill - Sunny meadow - 841645
  • Voila felt ribbon - 881870
  • DeVines felt stems - 536992
  • Blossom Branches Almond - 543198
  • Glistening Vines Berries - 543280
  • Winter Branches Apricot - 543266
  • Belle Artes Scrpit - 539375
  • Belle Arte Nuveau  539399
  • Raja Sequin Gold - 535117
  • Raja Sequin Olive - 535179
  • Rossetti Roses - Grace - 542344
  • Holiday Celebration - Frost - 543303
  • Eclatte Flower - 539184
~~ Biało - złota ramka ~~
Dekoracja domu na święta, a może prezent dla kogoś? Biała jak białe święta, o których marzymy tu, w Polsce, złota, jak świąteczne dekoracje :) Kwiaty, gałązki a nawet stemple i alfabet Prima - sprawiły, że dekoracja jest bogata, a jednak wciąż lekka i delikatna. 




Do wykonania ramki użyłam: 
  • Winter Branches Apricot - 543266
  • Madrigal Blossom - White Librett - 540128
  • Raja Sequin Gold - 535117
  • Raja Sequin Olive - 535179
  • Glisteing Vines - Gold - 543228
  • Clear Stamps - Audubon - 536428
  • Jelly alphabet Stickers - 536589
~~ Ramka na świąteczne zdjęcie ~~
Może na zdjęcie świątecznych pierniczków, albo choinki? W tradycyjnej kolorystyce, troszkę tylko podsyconej tą jaskrawą zielenią - aby było radośnie :) Spodobał mi się pomysł na przerabianie filcowych elementów Prima - tutaj filcową bramę pomalowałam na czerwono i ozdobiłam brokatem w kleju. 




A do wykonania tej ramki użyłam: 

  • Paisley Road - Bhangra - 841683
  • Felt Gate - 542221
  • Eclatte flower - 539184
  • Cherry Blossom Branch white - 533649
  • Winter Branches Grape - 543242 
  • SIIP - Center Green - 530693

Mam nadzieję, że udaje mi się godnie reprezentować Polskę na międzynarodowej arenie scrapbookowej, cieszę się, że takie akcje jak ta, stwarzają możliwość, aby opowiedzieć i pokazać coś charakterystycznego dla różnych kultur i społeczności :))

Ściskam mocno, pozdrawiam ciepło! :*


10 komentarze :

fasoolka pisze...

Wszystko przepiękne, cudownie opowiadzasz :)

Warszawianka pisze...

Czarujesz, czarujesz Karolko swymi
pracami.

Filka pisze...

cuda no cuda :O

Iwoja pisze...

Wszystko tak piękne i zachwycające,że brak mi słów. Małe dzieła sztuki, pełne wdzięku, czaru i delikatności. Zahipnotyzowałaś mnie :)))

KOLOROWY ptak pisze...

Szczęka mi opadła! Same cudowności :)

BETIK pisze...

Chciałabym napisać wiele ale poprzestanę na jednym: jesteś niesamowita!! Pozdrawiam cieplutko:)

Ana Cristina Caldatto pisze...

belissimo
belissimo
belissimo
belissimoooooooooooo
Parabéns!

Sabrina pisze...

Karola, these are breathtakingly beautiful!! :)))

Ivana Camdzic pisze...

Stunning!!! All the detail...it's just soooo beautiful! Inspires me to start working on a frame that's been sitting in my scraproom for months now :) Thanks so much for sharing your beautiful work, Karola!

Migoshia pisze...

Walizeczka wymiata!!! Boska!!!

LinkWithin

.