środa, 3 listopada 2010

Webster's Pages - wyzwanie i lift!

Dzisiejszy post w całości poświęcę Webster's Pages, ponieważ mam ku temu kilka powodów:
Po pierwsze - pragnę Was gorąco zaprosić do udziału w proponowanym przeze mnie wyzwaniu na InspireMe. Każda z projektantek ma przypisany swój miesiąc na wymyślenie i zaproponowanie wyzwania i moim miesiącem jest właśnie listopad :)
Zapraszam do wątku z wyzwaniem, które polega w tym miesiącu na stworzeniu pracy z produktów Webster's Pages z dwiema wytycznymi: kształt Lo musi być nietypowy (nie kwadrat i nie prostokąt), oraz należy użyć nowego produktu Webster's - tiulowych siatek, czyli Netting
A oto mój projekt wzorcowy, czyli moja praca na moje wyzwanie :)))

~~ Zima ~~ 
Użyłam tutaj pięknej i niesamowicie kolorowej, zimowo - świątecznej kolekcji Sweet Season.



Zimowa Róża, w lutym 2010 - niesamowite jak kolory ze zdjęć idealnie pasują do tej kolekcji!


Z siatki Netting zrobiłam trzy ozdoby - powyżej: mała kokarda, poniżej: kwiatek. A możliwości jest bardzo wiele - więc jeśli akurat wpadnie Wam w ręce ten uroczy dodatek - zachęcam do zabawy! :)


Jeszcze raz zapraszam na InspireME - portal zrzeszający wszystkie fanki Webster's Pages - polecam dodawanie zdjęć swoich prac wykonanych z produktów WP do galerii - oraz regularne odwiedzanie tejże - każdego dnia jest tam mnóstwo nowych inspiracji! A biorąc udział w moim wyzwaniu - tak jak w wyzwaniach każdego miesiąca - jest szansa na wygranie wybranej przez siebie kolekcji Webster's Pages!

***
Listopad na InspireME to kolejna okazja do ogłoszenia kolejnej gościnnej projektantki. W tym miesiącu jest nią urocza i utalentowana Susan Lui - jak tradycja każe - nasz zespół miał za zadanie wykonać lifty prac projektantki. Zapraszam TUTAJ aby zobaczyć jaki był oryginał i  jak cudownie różne to były lifty i jak ciekawe, a oto mój:

~~ You make me happy~~
Lo z umorusaną ale przeuroczą Różą, wykonany z kolekcji Hollywood Vogue.





***
A na koniec chciałabym Was zaprosić w jeszcze jedno miejsce:
Na portalu Two Peas In A Bucket trwa obecnie:


Wystarczy zamieścić w galerii 2Peas swoją pracę wykonaną z produktów Webster's Pages, a można wygrać piękne nagrody! Wszelkie szczegóły TUTAJ!

I to już wszystko na dziś :) Pozdrawiam ciepło! :)


13 komentarze :

Tores pisze...

Te siatki wyglądają zupełnie jak siatki na kartofle :D Albo takie, jak się kiedyś mydełko wieszało na kranie w przedszkolu :D
Właściwie szkoda, że prawie nie mam produktów Webster's Pages, bo bym coś zrobiła.

Twoje prace jak zwykle lekkie i puchate, przepiękne :)

Tores pisze...

Albo jak rajstopy, rzekłabym, po przyjrzeniu się pozostałym wzorom :)

Karola Witczak pisze...

Haha, trochę masz rację, ale w rzeczywistości są miękkie i delikatne, na szczęście, bo ani rajstop ani siaty na kartofle chyba bym nie ujarzmiła :D

LG pisze...

Gorgeous layouts as always! You are amazing!

Sue pisze...

Love love love your layouts, Karola! So happy to have you do a lift of my layout. What an honour. :)

Oliwiaen pisze...

Też niestety nie mam siateczki, chociaż papierów mam sporo, bo uwielbiam to wzornictwo :-) Ale przynajmniej sobie popatrzę na Twoje cuda - zima jest urzekająca! Podobnie jak umorusana Róża - sama słodycz :-))

Katharinka84 pisze...

Piękności!!!
Piękności!!!
I jeszcze raz piękności!!!

Gerry pisze...

Hi Karola! Came to your blog to enjoy your latest work....everything is an eye-candy!!! Hugs, Gerry

kathie pisze...

I love visiting your blog and seeing all your beautiful projects. Your work is always so ethereal and delicate. It's just beautiful Karola.

dul pisze...

Przepiękne prace.

aina pisze...

Sooo beautiful!! Love visiting your blog, always inspiration here... Have a nice weekend :-)

magda.matraszek pisze...

jak zawsze Tewoj prace mnie zachwycają onieśmielają i podpowiadają jak wiele nauki jeszcze przede mną... ech...

cudne!!!

Kociara pisze...

Piękności ! :)
Śliczne jak zresztą cała reszta. Bardzo mi się podobają Twoje prace i pozwoliłam sobie dodać tą stronę do linków ;)
Pozdrawiam

LinkWithin

.