wtorek, 23 listopada 2010

Kartki jesienne i dziękczynne...

Gdzieś za Wielką Wodą zbliża się wielkimi krokami Święto Dziękczynienia, które (aby nie było wątpliwości) jest mi zupełnie obce, niemniej szanuję każdy rodzaj świętowania i celebrowania, a szczególnie kiedy ktoś znajduje czas i chęć na świętowanie zwykłego szarego, deszczowego dnia :) Albo kiedy wdzięczny jest za cokolwiek. Bo "dziękuję" można powiedzieć zawsze, wszędzie i zwykle jest miliard rzeczy na sekundę za które warto być wdzięcznym - ot tak; jak ja uporałam się z jesiennymi, "dziękczynnymi" kartkami inspirowanymi Świętem Dziękczynienia, które stworzyłam z produktów Prima, zobaczcie...

~~ Give Thanks~~
Kartka w kształcie... ekhm... rogu obfitości :)))
Obficie usiana cudnym kwieciem i liściem. 



Lista produktów: Annalee -  Parlor - 841805, DeVines - 536978, DeVines - 536992, Glistening Vines Berries - 543280, Madrigal Blossom - Peach Harmony - 540111, Autumn Collection - Leaves - September - 539672, Camilla - Flamenco - 539535


~~ Happy Thanksgiving ~~
Bardzo spokojno - dostojna kartka w nieco rustykalnym stylu...



Lista produktów:  Fairy Flora- Fairy Flora - 841720, Fairy Flora- Pixie Garden - 841744, Fairy Flora Chipboards - 541620, Paisley Road - Dandiya - 841676, September Leaves - 539672, Orchard Mix - Sahara - 543808


Zapraszam na Prima blog, aby obejrzeć więcej cudnych jesiennych inspiracji!! :)

Miłego wtorku!! :*

14 komentarze :

kayla pisze...

Mam zupełnie odwrotnie, Thanksgiving to moje ulubione amerykańskie swięto i to nie tylko ze wzgledu na indyka.

Ale nie obchodzę, czasem tylko stosuję "Count your blessings" - chyba wszyscy od czasu do czasu powinni ;)

Kartki piękne.

Gosia S. pisze...

Śliczne, jesienne kartki, jestem zachwycona!

Petra pisze...

What a beautiful projects!! Such nice colors, flowers etc. Very pretty.

greetings Petra

Solblomst pisze...

Nice!

KOLOROWY ptak pisze...

Fantastyczne prace! Urzekają pięknym doborem wszystkich elementów, które cudownie współgrają ze sobą!

Pasja Kati pisze...

Cudnie kolorowe prace. Bardzo spodobały mi się kwiatuchy.

Tusia pisze...

Piękne :* W tym moim zabieganym czasie zawsze znajdę moment, żeby do Ciebie zajrzeć. Zawsze tak pięknie tu...

Synnøve pisze...

Beautiful!!!

pattyo pisze...

Karola, your cards are always unique and beautiful!

Jana pisze...

A romantic perfection!!!

freesie pisze...

Piękne kartki. Cudnie obfity róg obfitości:)

yuko pisze...

Beauiteful!!!
Your works are always parfect
and romantic...
Love love those project!!!

Marzena pisze...

Rany!Takich pięknych jeszcze nie widziałam

IQ7 pisze...

Dech zapiera, Twoje kartki są takie kolorowe... przepiękne.
Jestem tu nowa więc się przedstawię
htpp://papier-tkanina.blogspot.com
pozdrawiam

LinkWithin

.