piątek, 12 listopada 2010

Jesiennie i ciepło...

... bo za oknem buro i chłodno :/ Nieładną mam jesień, wcale nie złotą! :(
Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze, cieszę się, że moja ciemna strona podobała Wam się, to był zabawny eksperyment :)))
Dziś także nie będzie bardzo jasno, za to w kolorach "prawdziwej", jedynie słusznej, zdecydowanie cudownej i pięknej, niesamowicie ciepłej... złotej polskiej jesieni :) (której raczej nie uświadczyłam tego roku, hmmm...)
Taka jest właśnie najświeższa paleta kolorów z The Color Room:

~~ The Color Room # 32 ~~


~~ Kiss me ~~
Do tej palety i szkicu wybrałam całuśne zdjęcie Róży :) Z prozaicznej przyczyny - nie mam żadnego kolorowego zdjęcia w TEJ palecie :) Byłam odważna i nie poddałam się, choć to nie moja kolorystyka ;)




Mam nadzieję, że ta ciepła paleta zachęci Was do zabawy i stworzenia scrapa w tej kolorystyce i z powyższym szkicem! :))
Ściskam serdecznie i zmykam szukać czasowstrzymywacza... ech...

12 komentarze :

Asia pisze...

Piękny LO, ze wszystkimi kolorami rewelacyjnie sobie radzisz...po mistrzowsku! podziwiam i pozdrawiam

curlyqmosaics pisze...

What an absolutely GORGEOUS layout! The color scheme is so beautiful, I think this is one of my favorite layouts EVER!

Monia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Monia pisze...

Po tym LO widać, że KAŻDA kolorystyka jest dla Ciebie! Jest przepiękny, ciepły i bogaty, a fotka pasuje idealnie :)

lastivka pisze...

sooo cool!

Gosik pisze...

piekna praca, jak zawsze^^

Oliwiaen pisze...

Jak tylko zobaczyłam zestawienie kolorystyczne, zaraz szukałam Twojej pracy, bo domyślałam się, że to nie "Twoje" kolory. I jak zwykle okazało się, że wszystkie kolory są Twoje :-)

A jesień też niestety mam brzydką, burą, nie złotą :-(

Tusia pisze...

Przepiękny, przecudny LO! Nie istnieją "nie twoje" kolory :*

Karmeleiro pisze...

przepiękny, piękne detale a zestawienie kolorów cudne - taki ewłaśnie jesienne.

Jowita pisze...

Scrap jest rewelacyjny. Twoje sa wszystkie kolory, bez wyjatku

Bajjka pisze...

woooowww, cudny!!!

Divine Design pisze...

Beautiful work! you are truly an amazing artist!

I sent you an email...hope to hear from you soon

hugs,

Leslie.

LinkWithin

.