wtorek, 2 listopada 2010

Jedno zadanie i Jedna mapka

Witajcie po przedłużonym weekendzie, mam nadzieję, że udało Wam się spędzić go spokojnie, refleksyjnie i rodzinnie. U mnie dokładnie tak było :)
Ponieważ w ostatnim tygodniu/tygodniach robota paliła mi się w rękach i udało się stworzyć całe mnóstwo różnych prac - po kolei postaram się je tu pokazywać. 
Zaczniemy od pewnego miłego wydarzenia:
Urocza Nicole Nowosad zaprosiła mnie do współudziału w wyzwaniu na blogu Mission To Create. Zaproszenie przyjęłam z radością i niedawno wystąpiłam tam jako Gość DT. 
Wyzwanie polega na stworzeniu Lo według wytycznych podanych przez cały DT, każda z projektantek podała jedną wytyczną (ja też!). 
Oto jakie były zadania:
- użyj czegoś ze sklepu "za $" (my takowego nie mamy ale mamy sklepy "za 5 zł" :), ja wykorzystałam małą, tanią papierową serwetkę, tzw. doily
- umieść "drzewo" na swoim Lo
- użyj zrolowanych kawałków papieru
- umieść przynajmniej 3 motyle
- użyj dratwy (moja wytyczna, a jakże!)

I oto co udało mi się zrobić:

~~ Beautiful Couple ~~
czyli Róża i Staś - synek naszej scrapowej koleżanki Dorotki :)) Piękna z nich para :) Jakiś czas temu oboje wzięli udział w pokazie mody organizowanym przez Agnieszkę i wówczas udało się zrobić to śliczne zdjęcie, które zapewne w innej wersji wystąpi w jeszcze kilku odsłonach scrapowych. A o całej histori będzie przy innej okazji i innych pracach (które "się jeszcze robią")...
TUTAJ można zobaczyć produkty, jakich użyłam w tej pracy.






-------------------------------------------------------------------------------

W niedzielę, jak zwykle wystartowała kolejna mapka 
tym razem naszym gościem jest Cudowna i Utalentowana Rhonda Palazzari. Koniecznie odwiedźcie blog Pencil Lines aby zobaczyć jak wyglądają inne interpretacje tej oto mapki:



~~ Kwiatki ~~
Róża zbierająca kwiatki i cudowna kolekcja Glitz - Love Nest dostępna w sklepie scrapki.pl. Poniżej pełna lista użytych produktów. 



Lista produktów ze sklepu SCRAPKI.PL:


I to już wszystko na dziś - pozdrawiam ciepło i do zobaczenia w kolejnym poście! :*

7 komentarze :

ona_i_ja pisze...

Kochana, śliczne prace jak zwykle :) A LO stworzone ze zdjęcia Róży ze Stasiem... normalnie mnie powaliło :))) Cudne i brak mi słów.... Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Karola scrap jest przesłodki. I jak już Ci mówiłam, nasze dzieci cudnie razem wyglądają.
Ja kończę scrapa z tym samym zdjęciem, tylko że mój ..... nigdy nie będzie na takim poziomie.
Buziaczki.
Dorota

Ros pisze...

Adorable!! absolutely fabulous ...

Paszczata pisze...

prześliczne prace!

pattyo pisze...

These LOs are so sweet!

Synnøve pisze...

Stunning!!!

Karen Wilson pisze...

These are soooooo stunning! My Fave is the top one! GORGEOUS!!

LinkWithin

.