sobota, 27 listopada 2010

Home Sweet Home

Na Portalu Polki Scrapują trwają wyzwania z motywem przewodnim domu, a ja zakochana jestem w domkach wszelkiego rodzaju nie od dziś i ostatnio udało mi się trochę domkowych prac poczynić, dwie z nich zostawię tutaj na weekend :)

Pierwszy domek to coś w rodzaju mini albumiku i domowej dekoracji w jednym. Wykonałam go przy okazji mojego kolejnego posta na blogu Pink Paislee, w którym chciałam przypomnieć kilka gorących trendów mijającego roku - motyle, motywy serwetkowe (doily), tusze w spray-u (misty), papiery z motywem pisma/tekstu, damaski, tekstury i trójwymiarowość. W listopadzie w Pink Paislee pracujemy z kolekcją Parisian Anthology, która powstała we współpracy Pink Paislee i House of 3, a ja stworzyłam... House of 3 + 2 :)) Zobaczcie co mi wyszło:

~~ House of 3 + 2 ~~











==========================================================

Kolejnym "domkiem" jaki wykonałam była strona do mojego artjournala, który prowadzę wraz z wyzwaniową edycją na Portalu Polki Scrapują. Jeżeli jeszcze o tym nie słyszałaś - zapraszam na nasze Artjournalowe Forum po więcej informacji i oczywiście zapraszam do wspólnej wędrówki poprzez wspomnienia, emocje, marzenia... :) 
Temat dzisiejszego wyzwania brzmi: Dom - ten i tamten. 
Ja na swojej stronie mam trzy domki - trzy najważniejsze domy mojego życia, choć w konsekwencji bardzo wielu przeprowadzek - rzeczywistych domów było dużo więcej. Moja strona to odzwierciedlenie dobrych wspomnień, życiowej wędrówki w poszukiwaniu swego gniazda i miejsca na ziemi, marzeń, życzeń, pragnień, życiowej nauki jaką wyniosłam z tych "wędrówek", oraz - odzwieciedlenie mojego domu docelowego, obecnego, pełnego przede wszystkim ciepła i miłości :) Jest słodko, bo i tak powinno być - beztrosko i po prostu dobrze :) Tekst po angielsku, który wydrukowałam to fragment refrenu Madness - Our House, co ma duże znaczenie w chwili obecnej, ale o tym już się nie będę rozpisywać :))

~~ Dom - ten i tamten ~~



Pozdrawiam ciepło! :*

17 komentarze :

elwira-k pisze...

WOW! Zabrakło mi słów, żeby wyrazić zachwyt nad domko-albumem... :))))

Lady Aga pisze...

Karola, bardzo lubię takie osobiste prace (chociaż sama mam opory w ich upublicznianiu;)) Natchnęłaś mnie, żeby takie domko-albumy robić co jakiś czas (np. raz na rok na Boże Narodzenie), po pewnym czasie będzie miasteczko i zarazem dokumentacja, jak sie zmieniamy:)

Cookie pisze...

fantastyczne prace !

KOLOROWY ptak pisze...

Piękne prace! Zauroczyły mnie maksymalnie!

Annar pisze...

Przepiękne domkowe prace !

arte banale pisze...

Zachwycające prace! Z jednej strony bardzo twoje, z drugiej jakieś takie inne... może ze względu na brak kwiatków:)))Oglądam i oglądam i nie mogę się nasycić tym widokiem:)

Ros pisze...

Absolutely stunning!!! beautifully done ...

BETIK pisze...

Jeszcze nigdy nie robiłam takiego domku ale przyznam, że tak się u Ciebie zapatrzyłam, że mi się zachciało... Cudnie!! Czyżby jakiś domek na horyzoncie? (bo u nas tak) :*

Petra pisze...

Wowwww ! very beautiful that house, great

greetings Petra

Monia pisze...

Prześwietny jest ten Twój albumo-domek! Mi też się takiego zachciało :)

Kasia pisze...

Obie domkowe prace są przeurocze! Kolory pierwszej szczególnie mi się podobają :) Rzadko się odzywam, ale bezustannie podziwiam Twoje prace i za każdym razem gdy zaglądam na bloga to moje oczy nie mogą się napatrzeć...

Oliwiaen pisze...

Przepiękny domek albumowy! Aż wstyd przyznać, ile razy zabierałam się za coś podobnego, i rezygnowałam po starcie... Ale ten sobie zapamiętam, bo wart jest tego zdecydowanie, i tym razem nie ze względu na jego cudowne wykonanie, ale zawartość, z której aż bije ciepło i miłość :-)
A co do wpisu artjournalowego powiem tyle, że jest pewna, że w tym szaleństwie jest, zdecydowanie, wspaniała metoda :-)) Trzymam kciuki!

Gosik pisze...

piekna praca!

ewamaison pisze...

uwielbiam oglądać te owoce scrapujących Polek i nie tylko ale mam mogromny lęk przed rozpoczęciem tej zabawy , pozdrawiam, ewa a domek jest kapitalny

Gayle...... that,s me pisze...

Hi,I am a fan of your beautiful work which I first saw on The Colour Room.I now visit your blog regularly ( also love your taste in music ). I have not been blogging for long or submitting work for on line galleries like TCR, but I notice how perfectly your work is always displayed.Could you answer some questions for me? How do you photograph your work, and what camera and lenses do you use. My pages always look crooked or curled up or out of focus. Yours are always so flat and perfect. i thank you for your time.Cheers.xx

kathie pisze...

Wow, wow, wow! You are such an inspirational artist! I adore both of these projects. That little art journal page is stunning!

Brigitte G. pisze...

Stunning work, love the colours and embellishments that make this a beautiful page :)

LinkWithin

.