poniedziałek, 22 listopada 2010

Ciepło i przytulnie...

... jest w domu, kiedy masz wielką kawę, dobrą muzykę, ciepły sweter i możesz scrapować, gdy za oknem szaro i leje :)
Dziś pokażę Lo, które jest równie ciepłe i przytulne, oraz jest jedną ze szczególnych pamiątek ode mnie dla Róży, a jednocześnie moim udziałem w kolejnym wyzwaniu kolorystyczno - mapkowym na The Color Room :) Paleta kolorów wprost stworzona dla mnie :))))



~~ Two of Us ~~
Użyłam tutaj sporo różnych retro papierków, ktore wprost uwielbiam i całkowicie jednoznacznie kojarzą mi się z czymś miłym, ciepłym i rodzinnym: October Afternoon - Thrift Shop, bardzo stara kolekcja Cosmo Cricket - Biography/Little Girls a jako wisienka na torcie - cudowne drzewo od Twiddleybitz.







Na koniec dodam muzyczny kawałek, w tytule podobny do Lo, który "chodzi za mną" od wielu lat... fantastyczny utworek... na pogodę i niepogodę :) 

~~ Just The Two Of Us ~~



Ściskam mocno, przytulam ciepło, pozdrawiam serdecznie! :*

6 komentarze :

Agnieszka pisze...

Praca jak zwykle piękna :)
Róża będzie miała piękne pamiątki:)

Petra pisze...

Beautiful layout once again!

greetings Petra

Synnøve pisze...

Breathtaking!!! A wonderful layout once more, colorful and sweet!
Have a great week,
hugs

Synnøve pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Tusia pisze...

Przecudne LO!!! paleta rzeczywiście stworzona dla Ciebie :*

pattyo pisze...

Beautiful LO, Karola! My favorite colors, too!

LinkWithin

.