czwartek, 18 listopada 2010

Back to Digi!

:) Niebywałe, co?
A tak, a właśnie, że tak - postanowiłam na chwilę przejść na digitalową stronę mocy i potworzyć trochę digi Lo. No, nieporadnie trochę, wieki tego nie robiłam, ale jestem zadowolona z efektów a najbardziej z tego, że nie poczyniłam żadnego bałaganu na stole i nie zajęło mi to wielu, wielu godzin ;)

Jeżeli jeszcze nie wiecie to zaraz Was uświadomię, że Webster's Pages oferuje poza papierowymi kolekcjami, także wszystkie kolekcje i elementy w formie digi! Są tak samo cudne jak tradycyjne materiały, a poza tym - fantastyczna sprawa, jeśli nie chcesz wyciągać szpargałów i robić chaosu wokół siebie cięciem i klejeniem. Kolekcje w formie digi stwarzają także nowe możliwości - można powiększać lub zmniejszać elementy, nadawać im nowy wymiar czy funkcje, a także drukować. Przyznaję, że tworzenie digi idzie mi znacznie szybciej niż papierowych scrapów, zatem - ostatnio powstały cztery, oto one:

~~ Enjoy Life ~~
Tu wykorzystałam Webster's Pages WonderFALL Digi Collection. - papiery oraz elementy.


credits: splattery brushes: Photoshop Brushes by McBadshoes - http://mcbadshoes.deviantart.com/


~~ Pouty? ~~
Nadąsana Róża w oprawie z digi kolekcji Hollywood Vogue


credits: splattery brushes: Photoshop Brushes by McBadshoes - http://mcbadshoes.deviantart.com/
fonty: Maszyna AEG, Marquisette BTN Lined


~~ Chili ~~ 
Nasza Chilunia w oprawie z digi kolekcji WonderFALL :)


credits: splattery brushes: Photoshop Brushes by McBadshoes - http://mcbadshoes.deviantart.com/
fonty: Rosewood Std, SchoolScriptDashed


~~ Our Christmas Gift ~~ 
czyli mała Różyczka w digi papierach i elementach z kolekcji Waiting for Santa. :)


Font: Maszyna AEG

Poza scrapami mam jeszcze coś ważnego i absolutnie cudownego do ogłoszenia! 
Webster's Pages zjednoczył swe siły z Unity Stamp i... już wkrótce na rynek trafią fantastyczne stemple Webster's Pages!!! Cieszycie się? Ja bardzo! 
Bądźcie czujne i zaglądajcie na InspireMe, gdzie już niebawem będzie można zobaczyć te nowe cuda! 


Pozdrawiam Was bardzo ciepło i dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe słowa! Rozjaśniają mi niejeden pochmurny dzionek! 

15 komentarze :

Oliwiaen pisze...

Czy digi, czy real - zawsze cudnie i bardzo Karolowo :-)) Róża coraz ładniejsza!
A na stemple WP czekam baaaaaardzo niecierpliwie!

Mrude pisze...

O szok!! Piękne!! Masz talent... A nie wiedziałam że digi też mają. Zaraz tam pozaglądam bo też lubię digi.

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Mnie urzeka nadąsana Róża :) Ona jest taka słodka :) Chciałabym mieć tak śliczną córeczkę :) Wszytko przede mną :D

-Renia- pisze...

OMG!!!!!

Karola!! Zakochałam się w Twoich DIGI LO :D.

Sama zbieram się od jakiegoś czasu żeby spróbować :) - a widząć Twoje LO z Websterów to chyba dziś nie zasnę!! Tylko będę męczyć LO :)

Dzięki za inspirację!!

kobens pisze...

Cudne wszystkie!
Mi niestety brakuje umiejętności do tworzenia digi, ale za każdym razem, jak widze takie cuda obiecuję sobie, że się wezmę za nauke ;)

Warszawianka pisze...

Droga Karolko. Nie wiem o co chodzi
w tym digi, ale jak zawsze podziwiam to co tworzysz.
pozdrowiania Teresa

See My Crafts pisze...

wow all of your pages are sooo adorable. not only the digi-pages :)

Felicitas from Germany

Brises pisze...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - ogromnie mi się podobają!

ushii pisze...

Pięknie jak zawsze i jak zawsze karolowo, chociaż przepadam jednak z a twoimi pracami papierowymi bo wtedy te wszystkie warstwy tak się pięknie piętrzą :D Ale od razu widać ze to Twoje prace są :)

A wiadomością o stemplach bardzo mnie ucieszyłaś, już nie mogę się w takim razie doczekać, ciekawe kiedy u nas będą osiągalne :)

pozdrawiam ciepło!

Bajjka pisze...

aaaa, nieważne jaką techniką robisz, i tak cuda wychodzą z Twoich rączek :* piękne!!!

Linda L pisze...

Oh my gosh totally awesome job with the digis Karola....just beautiful!

pattyo pisze...

All gorgeous LOs!

Cindy Gay pisze...

All are beautiful.

Ros pisze...

Incredibly beautiful ... adorable layouts ... beautiful children too

OLIWKA pisze...

piękne prace, jak zwykle :)

LinkWithin

.