wtorek, 16 listopada 2010

Antologia bez koloru

Wcale nie dlatego, że mi wciąż szaro i buro, że deszcz za oknem, że zdjęcia trudniej się robi, bo światła dziennego jakby brak i szybciej słońce gaśnie, nie, nie dlatego zrobiłam biało - szaro - srebrny LO.
Zrobiłam go z całkiem przeciwnych pobudek - chciałam zmierzyć się z przepiękną kolekcją Parisian Anthology od Pink Paislee/ House of Three, z którą w tym miesiącu pracujemy w Pink Paislee DT. 
Ponieważ tematem mojego kolejnego posta na blogu PP był Monochromatyczny Poniedziałek - stworzyłam więc Lo w wersji mono, ze zdjęciami Róży z dmuchawcami, wydawały mi się idealne do tej kolekcji! 

~~ Dandelion ~~


Zanim wpadłam na jakże odkrywczy :))) pomysł, aby stworzyć Lo z czystych, białych i szarych papierów - długo myślałam jaką mono kolorystykę powinnam wybrać. Parisian Anthology ułatwia sprawę maksymalnie - jeśli jeszcze nie wiecie, to się dowiecie, że papiery te są stworzone do barwienia ogromnym wachlarzem przeróżnych mediów - od farb różnego rodzaju, tuszy, poprzez glimmer misty, chalki, glimmer glaze i inne barwiące specyfiki. Cały trik polega na tym, że papiery te na swojej powierzchni mają mnóstwo przepięknych, delikatnych wzorów foliowych, więc jeśli zabarwisz całość i zanim wyschnie przetrzesz delikatnie powierzchnię - tło będzie kolorowe, a foliowe wzorki - pozostaną jasne - cudny efekt, musicie spróbować! 
Ja w ten sposób potraktowałam papier w serwetki, które później wycięłam (użyłam szarego tuszu chalk) - wyszło mi coś takiego: 



Cudnym małym bilecikom nadałam kształt proporczyków, nastemplowałam małe motywy ze stempli Parisian Anthology  i tak powstał dwuczęściowy banner :) Stempli użyłam więcej - tu i tam :)



Po pełną listę produktów zapraszam na blog Pink Paislee. Mam nadzieję, że ktoś taki jak ja - trochę obawiający się niekontrolowanego uroku mediów typu psikacze i farbki - odnajdzie inspirację w zabawie "czystymi" papierami :) Choć muszę przyznać, że mój kolejny projekt z Parisian Anthology jest już mocno barwiony, ale o tym... w którymś z kolejnych postów ;)

Kolekcję Parisian Anthology można kupić w Polsce w sklepie Scrapki.pl - zapraszam i polecam w imieniu naszego Scrapki.pl DT :))

Pozdrawiam ciepło, trzymam kciuki za wszystkie chore, połamane i zakatarzone scraperki! :*

28 komentarze :

KOLOROWY ptak pisze...

Jest niemożliwie bajeczny, piękny, subtelny i eteryczny! Dosłownie zatraciłam się w nim... Cudowny!!!

UHK Gallery pisze...

Przecudny LO - osobiście uwielbiam te papiery i trochę się boje je ciąć, ale może się ponatycham tu u Ciebie i łatwiej mi to pójdzie - niesamowity klimat, podziwiam!!!!

Karola Witczak pisze...

Dzięki dziewczeta! :*

Ula - MUSISZ spróbować, chciałabym zobaczyć ukakową wersję w brązach i beżach! W ogóle - myślę, że jest stworzona dla dziewczyn mediowo - tuszowych, czego ja niestety nadal się uczę, z różnym skutkiem narazie :))

asica.p pisze...

ogromnie mi się podoba:)

kobens pisze...

Absolutnie bajkowy!

finnabair pisze...

cudowny po stokroć...chyba muszę je mieć :)

O-liva pisze...

Wow!!!

BETIK pisze...

W każdej tonacji tworzysz tak pięknie, że dech zapiera. Ja akurat siedzę nad nad tą kolekcją, ale moja wersja jest bardzo uboga w porównaniu z tym, co Ty nam zaserwowałaś. No zazdroszczę Twoich umiejętności i już:)

elwira-k pisze...

Bajkowy, magiczny, piękny...

Ewik pisze...

Karola, ależ to piękne nie mogę się napatrzeć...!:)Zdolniacha do sześcianu:))

Encza pisze...

Piękny!!!!!! Cudna kompozycja i jak zawsze piekne dodatki. pozdrawiam:)

Karmeleiro pisze...

niesamowicie ten scrap wygląda!!

curlyqmosaics pisze...

This layout is absolutely breathtaking! I don't think I have ever seen a layout totally done in shades of gray, without any color. Truly a masterpiece!

Ros pisze...

Absolutely fabulous ... I wish I could understand what you write ... the translator is not very good ... but I love to Look at everything you do ...

Julia Sáddi pisze...

OMG!!! So, So, beautiful!!!
Love, Julia Sáddi - Brazil

Gosik pisze...

rewelacja! u ciebie zawsze scrapy sa piekne i dopracowane, ale zmierzyć się z takim wyzwaniem to nie lada sztuka! podziwiam :)

Petra pisze...

Wow, what a fantastic LO!!!!

greetings Petra

Asia pisze...

Cudny, aż brak słów...u Ciebie wszystko takie dopracowane, przemyślane, po prostu piękne! Nawet taka uboga kolorystyka dla Ciebie nie ma znaczenia. Podziwiam i podziwiam :) Pozdrawiam

Keri pisze...

Wow, SUCH a gorgeous effect, just stunning! Love all the little touches of stamping from that PA set!

Isabel De Pauw pisze...

beautiful !!

pattyo pisze...

Love that monochromatic look!

Cindy Gay pisze...

Very beautiful. Nice embellishments too.

Mrude pisze...

Jest Prześliczny!!Napatrzeć się nie mogę :)

Margreet pisze...

Wow, this is truly amazing. I love it!!!
I'm a fan of all of your work.

Tusia pisze...

Jesteś niesamowita! Czy nie mówiłam Ci już tego? Twój sposób dobierania elementów, odcieni i kompozycji jest breathtaking po prostu! Napawam się widokiem tego scrapa i napawam... Coś niesamowitego....

Kasia pisze...

fantastyczna praca! udowadnia, że biel jest piękna sama w sobie...

pyzaczu pisze...

Niesamowita praca! Jest taki skrzący, baśniowy! Mistrzostwo :)

Oliwiaen pisze...

Fakt, te papiery aż się proszą, żeby wydobyć te cudne foliowane motywy "na wierzch" :-)) Ja akurat poszłam w brązy, ale Twoja szara wersja jest...wielce pociągająca :-)))

LinkWithin

.