czwartek, 14 października 2010

Różności hurtem

Dawno nie widziałam tęczy, a szkoda, bo to takie ładne, wyjątkowe zjawisko...

Ale dziś mam dla Was inną tęczę - Tęczę Możliwości z Big Picture Classes :)
Zapewne świetnie wszystkim znana Nic Howard - fantastyczna scraperka i instruktorka, przemiła osoba z którą mam przyjemność współpracować w Prima DT poprowadzi wkrótce 6 tygodniowe warsztaty dla Big Picture Classes - Colour! Or is it Color? - na temat kolorów, kreatywnego ich wykorzystania, prezentując mnóstwo ciekawych technik i inspiracji - serdecznie polecam te wyjątkowe zajęcia! Mimo, że to nie moje warsztaty - mam w nich jednak mikroskopijny udział - Nic poprosiła mnie o wykorzystanie w calach inspiracyjnych moich prac :))) Cieszę się ogromnie i jest mi bardzo miło, że edytorzy Big Picture zdecydowali się umieścić fragment mojego Lo "Mały Skarb" stworzonego jakiś czas temu dla Pink Paislee - w reklamie tego przedsięwzięcia :) A oto efekt:



------------------------------------------------------------------------

Poza tym chciałabym pokazać jeszcze kilka prac, które zrobiłam jakiś czas temu ale jeszcze ich tu nie prezentowałam:

na temat: Jakie są twoje relacje z rodzicami?





Na tym Lo pojawiło się jedno z bardzo nielicznych moich zdjęć z rodzicami, miałam tutaj parę miesięcy, może pół roku :) - bardzo cenne zdjęcie i cenny Lo. Jakie są moje relacje z rodzicami? Na przestrzeni lat zmieniały się, bywało bardzo trudno, bywały emocje pełne bólu i żalu, bywały chwile wielkiej miłości i oddania, jednak po rozwodzie moich rodziców rodzina rozpadła się na milion małych kawałków i nic już nie było takie samo, a następstwa tego w dużym stopniu kształtowały mój charakter i poglądy w ostatnich latach. To wielka zadra w sercu. W tej chwili mam ciepłe myśli dla obojga, choć kontakt, uczucie i wsparcie otrzymuję tylko od jednego z nich. To bardzo trudny i bardzo osobisty Lo, lecz jego przesłanie, to, które widać i które upubliczniam to fakt, że pamiętam i myślę o nich :)

----------------------------------------------------

I ostatnia praca, którą chciałabym dziś pokazać to moja interpretacja mapki październikowego Prima BAP - bardzo późno ją pokazuję, ale lepiej późno niż wcale ;))

~~ Baby ~~
Użyłam tutaj znów mojej ulubionej kolekcji Jack and Jill i mnóstwa ślicznych kwiatków :)





I to byłoby na tyle na dziś - pozdrawiam ciepło i do zobaczenia wkrótce! :*


5 komentarze :

Madzik pisze...

ślicznie jak zawsze Karolu. A ten Lo z rodzicami - oddaje ciepło. Różnie nasze życie się układa. Ważne by nie powielać błędów własnych rodziców. Pozdrawiam cieplutko.

curlyqmosaics pisze...

I love the wings on the heart, and that baby face is priceless! : )

Oliwiaen pisze...

Fakt, nie zawsze układa się tak, jakbyśmy chcieli.... Ważne, że potrafisz się wznieść ponad smutne doświadczenia i zachować w życzliwej pamięci oboje Rodziców. I tak pięknie to wyrazić!!
A BAP-owe LO już podziwiałam na blogu Primy i strasznie mnie rozśmieszyła minka Róży - przypomina mi Filipa mniej więcej w tym samym wieku, kiedy nie można mu było zrobić żadnego "normalnego" zdjęcia, same takie! :-)))

LG pisze...

Gorgeous layouts!!! The details are impeccable.

Evgenia pisze...

Karola, fabulous! Did u receive my last mail? I am afraid it once again didn't come through

LinkWithin

.