czwartek, 21 października 2010

Prima Designer Day :)))

Dziś będzie bardzo długi post w 200 % "karolowy":)
Dziś jest mój dzień na blogu Prima, w ramach Designer Day - nowego cyklu prezentującego bliżej każdą z projektantek Prima Design Team. Dzięki tej możliwości mogłam napisać parę słów o sobie, swojej rodzinie, skąd jestem, co robię, co lubię, co, a raczej kto mnie inspiruje, z czego jestem dumna, oraz pokazać kilka najświeższych prac. Ogromnie się cieszę z tego cyklu, bo dzięki niemu można zajrzeć do świata kogoś, kogo zna się wyłącznie z projektów, bardzo się cieszę, że mogłam się podzielić kawałkiem swojego świata z czytelnikami Prima bloga. Całość można przeczytać i obejrzeć pod:
a u mnie pokażę coś papierowego i w... "karolowym stylu", cokolwiek to znaczy :)))

~~ Zawieszka na ścianę ~~

z malutką Różyczką :) Prosty i szybki sposób na małą pracę (10 x 15 cm) w stylu shabby chic. 




Lista produktów: Donna Downey 4X6 Canvas Album sheet - 920838, Jack and Jill - Ode to Joy - 841614, Jack and Jill - Journaling Notecards in a box - 541941, Blossom Branches Almond - 543198, Orchard Mix Sahara - 543808, Orchard Mix Sunglow - 543792, White lace - 541316


~~ Time for me ~~


Lo ze mną i moją ceramiczną odskocznią od scrapbookingu :)) Bardzo żałuję, że w ostatnim roku nie miałam zbyt wiele czasu aby wrócić do tej - ledwo zaczętej nowej "pasji", bardzo chciałabym móc znów coś ulepić... cała nadzieja w długich zimowych wieczorach :)) W roli głównej, oprócz mnie i mojej pierwszej ceramicznej miski - kolekcja Annalee! Jest przepiękna i wiem, że ma już swoje fanki w Polsce!






Lista produktów: Annalee- Romance - 841812, Annalee- Sonnet - 841829, Annalee - Journaling Notecards in a box - 541989, Annalee- Parlor - 841805, Scrapbook Jewelry- malachite - 544140, ScreenPrinted Canvas - 920746, Jelly Alphabet - 536602, Summer Carnation- lemon - 543372, SIIC Swirl with fimo clear - 541071, Belle Arte Sachette - 539351


~~ Jesienne drzewko ~~


Cudowne jesienne kwiaty i liście Autumn Leaves to cała esencja tej kartki w kształcie drzewka w doniczce ;) Na blogu Prima udostępniam szablon do wykonania tej kartki - zapraszam!




Lista produktów: Jack and Jill- Sugar Skies - 841607, Paisley Road - Journaling Cards in a box - 541965, Felt Gate - 542221, Winter Branches Grape - 543242, Autumn Leaves September - 539672, Camilla Flamenco - 539535, Belle Arte Nuveau - 539399,  Madrigal Blossom Nocturne - 540142, Pebbles - 541545



    Dziękuję Wam ogromnie za wszystkie odwiedziny i przemiłe słowa, bardzo się cieszę, że chcecie tu zaglądać i zostawiacie po sobie ślad - dzięki temu prowadzenie tego bloga ma sens, a mnie mobilizuje i do pracy i do blogowania... :))
    Uściski serdeczne przesyłam! :*

    20 komentarze :

    nirshya.dwbh pisze...

    Śliczności!!!
    Rozpływam się w zachwycie

    Asia pisze...

    Karola, śliczne prace jak zawsze... uwielbiam Twój styl, napawam oczy i zaraz uciekam na bloga Primy pooglądać dalej :) POzdrawiam

    Karmeleiro pisze...

    kartka jesienne drzewko powaliła mnie na kolana, cudna jest! tak pięknej jeszcze nie widziałam.

    dzwoneczek pisze...

    coś pięknego:)
    zakochałam się:)

    finnabair pisze...

    Ach, pamiętam te miskę, pamiętam! to była pyszna zabawa :)Lecę czytać!

    Gosia S. pisze...

    Wszystko jak z bajki!Podziwiam!

    kachasek pisze...

    przepiękne prace!!!
    a kartka jesienna? Mistrzostwo kartkowe!!! cudowna!!!

    Monia pisze...

    Wszystko jak zwykle karolowo-przepiękne. Kartka-drzewko bardzo inspirująca. Lecę oglądać szablon ;)

    Oliwiaen pisze...

    Jak to miło, że Twój Karolowy styl jest naszą wizytówką w szerokim świecie :-))
    Świetny pomysł na drzewkową kartkę :-)

    Stacey Young pisze...

    You are amazing...these are just all so beautiful xo

    Sue pisze...

    I love your style, Karola! Such a creative inspiration. :)

    Noomiy pisze...

    Zawieszka jest cudowna... :) Jestem oczrowana nią! :)

    Bea pisze...

    Jako fanka drzew powiem najpierw : znów CUDNE drzewko!!!
    Ceramika - pamiętam jak pisałaś o tym i o misie! Oprawa super, kolekcja piękna (jakoś stałam się bardziej przy Lili otwarta na takie różowości i słodkości ).
    A zawieszka piękna!!! Gałązki mi się podobają!!! I ta dziewuszka Jill! (Róża oczywiście na 1. miejscu!)

    fejferek pisze...

    Przepiękne prace! To drzewko jest zachwycające!
    I wybacz, że prawie nie komentuję na blogach, ale wieczorami nie mam już czasu i siły, a w pracy jednak nie wypada :P

    BETIK pisze...

    To, co napisałaś o sobie jest dokładnie w takim samym stylu jak Twoje prace.... Ciepłe, pełne uczuć i piękne. Cudnie tworzysz i inspirujesz! To niesamowity przywilej móc Cię podglądać w tej twórczości:*

    Scrap Gallery Marzenki pisze...

    Karolka... piękne...

    Tusia pisze...

    Drzewko - po prostu oniemiałam!!! Wszystko piękne, ale drzewko to mistrzostwo po prostu! Wow!!!

    Ludkasz pisze...

    Zachwycające, bajeczne prace:)

    Paszczata pisze...

    piękne^^

    Ania pisze...

    Amazingly beautiful creations! :)

    LinkWithin

    .