wtorek, 26 października 2010

Pastelowe obłoczki

Taki słodki tytuł zapowiada słodki, delikatny i pastelowy post :)
Nie mam dziś nastroju do gadania, co więcej jestem wręcz w nastroju nieprzysiadalnym, dlatego zamiast pisać, wkleję zdjęcia prac, które stworzyłam jakiś czas temu dla Melissy Frances :) Wszystko będzie jasne i delikatne, jak bezchmurne niebo, którego wielu z nas teraz trzeba! Oj, tak!

~~ Pure Love ~~
Ja i Róża  w oprawie z kolekcji Vintage Posey.




~~ Never Forget ~~
kartka, wykonana również z kolekcji Vintage Posey. :)



Pozdrawiam słonecznie, z tym szczególnym pomarańczowym słońcem wśród pomarańczowych liści! 


21 komentarze :

Hala pisze...

Prześliczne kartki. Faktycznie delikatne jak obłoczki.

Paszczata pisze...

piekne prace, takie lekkie i delikatne :)

Agnieszka pisze...

Piękne prace, bardzo delikatne ... akurat na ten szary czas :)

pest pisze...

Powiem tak samo... ślicznie, delikatnie i pastelowo =]

AgnieszkaBe pisze...

Cóż ja mogę więcej dodać...przesliczne i takie delikatne

Ros pisze...

Beautiful ... absolutely beautiful

Pasja Kati pisze...

Piekne i delikatne. Bardzo mi się podobają.
Pozdrawiam.

Audrey Pettit pisze...

Your work is so, so gorgeous, Karola! Such a pleasure to see!

Katharinka84 pisze...

Pięknie, cudownie delikatnie i lekko!!!
:*

chwilka13 pisze...

ile razy bym Cię nie odwiedziła, nieustająco wzdycham z zachwytu!

Oliwiaen pisze...

Ale Ci dobrze, z tym pomarańczowym słońcem!!
Dobrze chociaż, że skoro nie mam słońca pomarańczowego, nacieszę oko różowo-błękitnymi promykami :-))

Ivana Camdzic pisze...

Beautiful work, Karola! I love the soft colours and sweet floral designs! Just gorgeous :)

jannekevanveen pisze...

wow!!!

Monia pisze...

Śliczności, zwłaszcza kartka cudna :)

Sija pisze...

Moim faworytem jest layout, prześliczne zdjęcie :)

Asia pisze...

Już widziałam na stronie i się zachwyciłam, w końcu pokazałaś u nas... wszystko jest cudne, takie typowo Twoje....nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam

pattyo pisze...

Beautiful layout and absolutely breathtaking card, Karola!

Cindy Gay pisze...

Beautiful tones. Like the keyhole "o"

Bajjka pisze...

uwielbiam Twoje delikatne cuda!!!

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Karolcia cudny, delikatyny scrap i piękna karteczka.

elpimpi pisze...

CUDNOŚCI! Extra dodatki! Piękne kolorki!

LinkWithin

.