środa, 13 października 2010

Jesienna zmiana warty

Przyszła jesień i czas na małe zmiany w pracy. Od kilku tygodni próbowałam zrobić bilans swojej pracy dla różnych Design Teamów i postawiłam na małe zmiany, małe, ale długofalowe i owocujące czymś innym, równie ciekawym. Z końcem września zdecydowałam zakończyć współpracę ze sklepem Scrap.com.pl po roku - myślę, że owocnej współpracy. Dla mnie ten rok był wyjątkowy i cieszę się, że mogłam go spędzić także w gronie Złotych Rączek, którym bardzo dziękuję za ten czas i wsparcie, a Endiemu szczególnie - za całokształt!

Niestety obostrzenia regulaminowe nie pozwalały mi na skorzystanie z innych, równie ciekawych ofert współpracy, dlatego też musiałam wybrać, a wybrałam nowe doświadczenie i mam nadzieję, że w nowym polskim Zespole moje 3 twórcze grosze będą przyjęte z takim samym entuzjazmem i ciepłem, jak te, które dokładałam przez ostatni rok do koszyka Złotych Rączek :) Bardzo dziękuję za wszystkie słowa podziękowania i wsparcie oraz ciepło i życzliwość - jest mi zawsze niezwykle miło, jeśli słyszę lub czytam, że moje tworki - (czasem po-tworki) mogą kogoś zainspirować. :)

~~ W związku ze zmianami mam przyjemność ogłosić, iż dołączyłam do Design Team-u niedawno powstałego, lecz wspaniale rokującego sklepu Scrapki.pl! :) ~~

Kupuję w Scrapki.pl!

Cieszę się ogromnie i jestem bardzo podekscytowana nową sytuacją :)))
I dziękuję pięknie naszej przeuroczej Tusi za propozycję współpracy, bo wiem, że będzie ona wspaniała, tak, jak nasza dotychczasowa wspólna praca dla Portalu Polki Scrapują. :))

A oto moja pierwsza praca dla Scrapki.pl

~~ Life is Good! ~~
Pozytywnie chaotyczny Lo z wykorzystaniem kolekcji Echo Park Paper - Life is Good :)) 
Pełna lista produktów - poniżej.




Użyłam tutaj:



Dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarze - pozdrawiam ciepło! :*

16 komentarze :

Tusia pisze...

:*:* Dziękuję Karolciu, że dołączyłaś do DT mojego sklepu - to będzie niezwykły czas :) Wiem to i czuję xoxoxoxo

malflu pisze...

Jak zniknęłaś ze Scrap com to już się bałam że tylko za wielką wodą będziesz projektować ;-)Super że dołączyłaś do teamu Tusi :-)

Karmeleiro pisze...

Gratuluję Karola z całego serca! i Tusi grattuluję też :DD

Oliwiaen pisze...

Ależ się cieszę, że w kraju też zamierzasz działać - oczywiście każda Twoja praca cieszy i zachwyca, dla zagranicy czy nie, ale zawsze to jakoś tak...bliżej i w ogóle (ale składnie się wypowiedziałam...)

Gratuluję nowego DT i już cieszę się na piękne, inspirujące prace!!

gooseberry pisze...

czasem zmiany są potrzebne... cieszę się, że nadal w polskim gronie :)
nie zawsze mam okazje skomentować, ale zawsze jestem na bieżąco ;)czekam z niecierpliwością na kolejne prace.. pozdrawiam cieplutko i życzę owocnej współpracy!

Anonimowy pisze...

ha! a jak ja się cieszę :)
tak prywatnie i od serca. Być w jednym DT z Karolą, to dopiero gratka :)

anai pisze...

zeżarło mi komentarz, zanim jeszcze zdążyłam się podpisać... !

no to raz jeszcze :)
że się cieszę, że cudownie. i że to dla mnie wyróżnienie spore - w jednym DT być z Karolą, co nie dość, że zdolna niesłychanie, to jeszcze tak od serca ją lubię :)

inger pisze...

gratulerer som DT :) jeg liker veldig godt det du lager og tryller frem:) så jeg gleder meg til fortsettelsen :)

denne LOèn var lekker:)

curlyqmosaics pisze...

Yes Life is Good! I totally love this layout! Thanks for sharing!

lastivka pisze...

love EP paper. Great project!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Ech! Karola i ja się cieszę, że mam trochę czasu, aby pozaglądać w rózne kąty blogowego świata.
Poczyniłaś całe mnóstwo pięknych prac. Nie jestem w stanie ogarnąć każdej z nich osobno słowem, ale wzrokiem i owszem. Tak jak zawsze znalazłam w Twoim kąciku blogowym kilka inspiracji do albumu jubileuszowego, który próbuję sfinalizować już od jakiegoś czasu, a na razie gromadzę pomysły. Dziękuję Ci, że mogę czerpać od Ciebie pomysły nowe.

Myslę, że dobrze, że poczyniłaś pewne przesunięcia i zmiany w swojej działalności. Pewnie poprzednie miejsce straci na Twojej obecności, ale za to nowe miejsce zyska. A ja cieszę się, że nadal będę obdarowywana przez Ciebie nowymi pomysłami.
Powodzenia... na nowej drodze... ;)

Joaśka pisze...

Każdemu co jakiś czas zmiany są potrzebne. Z niecierpliwością czekam na kolejne prace :))
Owocnej współpracy życzę!

Gitte pisze...

Hello..
Just want to say that your blog is one for my favorite blogs, allways beautiful cards and LO.
Gitte

Neusinha pisze...

I like you and their work regardless of which company you are. People like you always with much talent, only magnifies the name of any company .... Congratulations
When I grow up I want to be like you.

finnabair pisze...

:) Nawet nie wiesz jak bardzo się ciesze teamując z Tobą, kochana :) to będzie bardzo dobry czas, jestem tego pewna!
Ależ mnie zaszczyt trafił :)

LG pisze...

I love the you've used so much color on this one. You rocked it!

LinkWithin

.