sobota, 23 października 2010

Jesienią, jesienią...

...zaczynają się dłuższe wieczory i mgliste poranki, parzymy świetną herbatę (dla zdrowia) lub mocną, słodką kawę (dla przyjemności), słuchamy wolniejszych kawałków i... scrapujemy :)
Dziś - ze specjalną dedykacją dla przemiłej Agaty (ciepło pozdrawiam!), która, jak twierdzi -  zatęskniła za moimi albumami - mam jeden taki albumik do pokazania. Po raz setny - ze zdjęciami malutkiej Róży, która cieszy się pierwszą w jej życiu jesienią, w 2005 roku :) To było tak dawno! Zdecydowanie czas na najnowsze piękne jesienne zdjęcia, wciąż jednak wydaje mi się, że jest za zielono :))) 
Bez dłuższych wywodów - mini album, który zaprojektowałam dla Prima Marketing, w którym to albumie wykorzystałam kolekcję Jack and Jill, oraz mnóstwo innych wspaniałych produktów, których listę znajdziecie pod zdjęciami. Malutki albumik zamknęłam w pudełku po kartach do journalingu Jack and Jill - ozdobiłam je tak, aby pasowało do całości :) Oto całość mojej dzisiejszej jesiennej inspiracji:

~~ Twoja Pierwsza Jesień ~~













Lista produktów: Jack n Jill paper - 841614, Jack n Jill Journaling Notecards and Box - 541941, Annalee paper - 841805, So Cute paper - 841577, Felt Gate - 542191, Orchard Mix-sahara- 543808, Orchard Mix-dewdrop - 543761, Blossoming Branches-pistachio - 543174, Eclatte Flower - 539207, Madrigal Blossom - 540111, 

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam miłego weekendu! 

24 komentarze :

Gosia S. pisze...

Przepiękny, cudo po prostu!

dzwoneczek pisze...

coś ślicznego:)

dzwoneczek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ёлка pisze...

Красота неземная!

pattyo pisze...

What a beautiful memory for Rose to have!

Lady Aga pisze...

Karola, ja również pozdrawiam całą Twoją rodzinkę i dziękuję za spełnienie "życzenia":) Albumik uroczy (zgadzam się z koleżanką z Astrachania - nieziemski;))- bardzo podoba mi się pomysł z pudełeczkiem. Z przyjemnością poczytałam o Tobie i Twoim świecie na blogu Prima!

Karmeleiro pisze...

Karola, to jest takie cudo, że aż dech zapiera!

Noomiy pisze...

Tak genialny, że brak słów! :)

Jan scrap pisze...

Lovely as ever. I really like the tulle flowers you have made. You always seem to come up with wonderful and novel new ideas.

Hala pisze...

Normalnie wymiękłam. Coś prześlicznego... te kwiaty.. dodatki... Cudne.

A Mała Królewna jest przeurocza, przesłodka, przewspaniała...

Ros pisze...

Absolutely fabulous!!! I wish I could create like you ... These are just so incredibly beautiful ...

Synnøve pisze...

Stunning projects!
Beautiful and delicate!
Hugs

Zojka72 pisze...

jak zwykle piękne ;-)
P.S. czy możesz się czasem odezwać?

Hrustiashka-Кучеряшка pisze...

Карола, твої роботи-неземна краса, вони мені так подобаються-дух перехоплює!!!! ти-справжня Майстриня!!!!!!!!!!! Надихаєш) Усього тобі накращого!!!!!!!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

W tym albumie można się tylko zakochać.... :)

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

ach..taki bogaty i cudowny. aż czuję zapach liści :)

Fryne pisze...

to pudełko mnie totalnie urzekło!!! Twoje prace są tak urocze i delikatne, achhhhhhhhhhhhh...

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Przepiękny albumik !!!

Kirsty Vittetoe pisze...

So pretty, lots of beautiful details and texture! Thanks for sharing!

jannekevanveen pisze...

wow i love it

curlyqmosaics pisze...

What a fabulous album. Truly gorgeous!

Edilza Teixeira pisze...

Oi Karola!!!

Seus trabalhos são impressionantes!!! Maravilhosos!!!

Parabéns.

Sou sua seguidora e sempre estou fazendo visitinhas em seu blog!!!

Beijos

askoz pisze...

Albumik jest cudowny jak wszystkie Twoje prace;)

scrapberlinerin pisze...

what can I say? It has said it all. you're a great artist, I adore you karola!!
many greetings from Germany to Poland
berli

LinkWithin

.