środa, 20 października 2010

Halloween po polsku

Ten rok przynosi mi masę świetnych wyzwań niemal każdego dnia. Tym razem spróbowałam zmierzyć się z tematyką Halloween, mimo, iż w naszym kraju ten obyczaj nie jest celebrowany.
Stworzyłam kilka projektów, zupełnie debiutanckich i oto co Wam chcę dziś pokazać:

~~ Hi! - kartka w kształcie dyni ~~





~~ Cast Your Spell On Me  - kartka ~~
Stworzona na wyzwanie The Color Room #28 z kolekcji Pink Paislee - Hocus Pocus.



~~ Boo! ~~
Lo z malutką Różą w straszno - śmiesznej pozie, stworzony dla Pink Paislee w ramach mojego wtorkowego posta na blogu Pink Paislee. 








Użyłam tutaj pełnej kolekcji Hocus Pocus, a w ramach porad - proponuję użycie Clear Cards - przezroczystych kart z grubej folii - do tworzenia kieszonek, schowków, kopertek na ukryty journaling. :)

Ciekawa jestem czy podoba Wam się tradycja Halloween i czy widzicie jej jakiekolwiek znamiona w Polsce? Bo ja nie ;))

Na dziś to już wszystko, zapraszam na jutrzejszy, bardzo długi post :)
Pozdrawiam ciepło!


22 komentarze :

elpimpi pisze...

GENIALNE prace! Dynia - SUPER!!! EXTRA wygląda ten kwiat! REWELACYJNY efekt całości! Tak dopytam - przeszycia na maszynie czy ręcznie?? Scrap z Różą ŚWIETNY! Bardzo fajne zdjęcie! Idealnie pasuje do tej tematyki!

Monia pisze...

Halloween nie znoszę i cieszę się, że raczej w Polsce się nie przyjęło.
Za to twoja dyniowa kartka jest prześwietna :)

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

przecudne!!!! ta dynia jest... no niesamowita!

rudlis pisze...

Piękne prace, kartka rewelacyjna, a Różyczka zawsze uroczo wychodzi na zdjęciach :)
Wydaje mi się, że Halloween nie przyjmie się u nas i dobrze ;)
Mamy wiele pięknych, tradycyjnych świąt o których zapominamy, a które możemy spokojne celebrować.
Na początku mogę zaproponować Dzień Polskiej Niezapominajki - 15 maja :)

Drycha pisze...

czy ja dobrze widzę?? O.O
czaszki, krUki, dynia, halloween u Karoli?
ha! :D

pewnie, że jest Halloween w Polsce! trochę... czekam aż zadomowi się u nas jak choinka itd!
jest masa imprez halloweenowych! chodzę na nie od trzech lat ;) prawie ;)
to prawie od trzech lat jestem z moim M. dzięki pierwszej imprezie halloweenowej na jaką poszłam (swoją droga była to też pierwsza moja gotycka impreza) a właściwie na którą mnie M. zabrał ;))))
UWIELBIAM HALLOWEEN!!

kartka z dynią jest idealna (jak na niestraszną;)
reszta... fenomen - mimo tych wszystkich robali, kruków, czaszek... nadal jest pastelowo, miło i po Twojemu...

Jojjo pisze...

Im a big fan of your work! Everything you make is absolutely stunning :)

Willy's creations pisze...

Woww looks beautiful!

Hugs,Willy

Kathy Martin pisze...

Everything is cuter than cute! You have sooooooo much talent! :)

jannekevanveen pisze...

wow how beautiful i love it!!

Kardamonowa pisze...

Kartka dyniowa jest odlotowa - urzekła mnie!
Nie mam nic do Halloween, nie razi mnie, że jest to obce kulturowo święto - bo nie widzę przeszkód do tego, by ktoś się bawił i podkolorowywał jesienny szary dzień. Znamiona tego święta widzę póki co, jedynie w postaci dyniowych dekoracji - rok temu w tym terminie byłam w hotelu w Kazimierzu - zachwycała mnie świecowo-dyniowa kompozycja z dodatkiem chryzantem.

tulipanka pisze...

Dyniowata kartka the best :)

scrap joanny pisze...

ja już od lat obchodzę halloweena- super impreza - a syn ma urodziny w paż i też robimy zawszę "straszną" zabawe - w tym roku zaproszenia były w formie trumny :-))) A Twoje kartki są super pikne !1

Oliwiaen pisze...

Kapitalne prace! Jakkolwiek Halloween kompletnie do mnie nie przemawia, to z niezmienną przyjemnością oglądam Twoje prace w tym temacie :-))

Lady Aga pisze...

Halloween się powoli wkrada do Polski, młodsi przyjmują, bo czemu nie - starszym się kłóci z naszymi Zaduszkami, które są refleksyjne, a nie zabawowe. Sama idea tego swięta raczej mnie nie rusza, lubię natomiast dekoracje halloweenowe i śmieszno-straszne jedzonka.
Brdzo mi się podoba trzecia praca Boo!:) i kolekcja Hocus Pocus. Pozdrawiam serdecznie

elwira-k pisze...

Niesamowite prace! Dynia - rewelacja! A jeśli chodzi o Halloween - wszystko, co chciałam powiedzieć zgrabnie ujęła Kardamonowa :)

Huma pisze...

Kartki świetne, ale scrap to mistrzostwo świata!!! Niby ma tyle 'strasznych' elementów, ale wcale nie jest straszny, czary;)

pattyo pisze...

These are the sweetest projects, Karola! Maybe you can start the tradition in Poland.

Melissa Samuels pisze...

Your work is AMAZING!! I'm so glad I found your blog. I'm your newest follower!! <3

Barbara pisze...

kartka-dynia jest przeurocza ,mimo,że miała wyjść straszna :D

Kasia G. pisze...

kartki śliczne! scrap z Różyczką cudnie wyszedł...tylko te czachy mnie przerażają:))))) buziaki:)

jelonkaa pisze...

Dopisuję się do słów rudlis i dziękuję jej za odwagę....i zapraszam do budowania większej świadomości czym tak naprawdę jest Helloween. I oby nie zagnieździło się powiedzenie Helloween po polsku. Chrońmy nasze dzieci i młodzież przed głupotą zachodu.

Skrapka pisze...

Ja tak sie wypowiem nie w obronie Halloween, ale jakby sprostować coś.
Oczywiście, jest to dla każdego indywidualna sprawa. Tak samo w USA, kto chce to sie przebierze za wampirzaka, ale to wcale tak nie wygląda. To jest okres, kiedy ludzie ozdabiaja domy dyniami, strachami jak to na polach stoją, kolorami jesieni. A dzieciaki przebieraja się w stri=oje księzniczek czy też supermenów. Biegają tak ślicznei ubrani i zbierają słodycze. Taki jesienny karnawał... Nie ma bowiem innego karnawału, to jedyna okazja..
I nie zabardzo widzi się potworzaki... Myślę, że to się zminiło włąsnie z uwagi na dzieci. A dorośli rownież przebierają się jak na karnawał.

Bardzo podobają mi się Twoje prace, dynia jest rewelacyjna, projekt Boo też superowy i maluszek w roli Boo rewelacyjny.
pozdrawiam
iwona - hopmart

LinkWithin

.