poniedziałek, 11 października 2010

Fajnie jest...

... wrócić do wirtualnego świata :) Wszędzie dobrze, a najlepiej w domu ;)
Po wielodniowej nieobecności bez dostępu do internetu - melduję się na posterunku! Pozałatwiałam wszystkie sprawy, które należało załatwić, nie obyło się bez emocji, tych pozytywnych i tych mniej fajnych, nie obyło się bez ciężkiej orki przez jakiś tydzień, męczących, kilkunastogodzinnych podróży, tony wspomnień i innych takich sentymentalnych wycieczek - ale już jestem i czuję dużą ulgę, szczęśliwsza też jestem dużo, dużo bardziej! Dzięki serdeczne za odwiedziny, ciepłe słowa i trzymanie kciuków! Ogromnie się cieszę, kiedy mnie odwiedzacie, a jeszcze bardziej kiedy mogę przeczytać pod jakimś postem kilka życzliwych słów - niesamowicie to doceniam i bardzo dziękuję!
Teraz już mogę wrócić do stałego rytmu życia, do pracy, a apropos pracy - mam wiele do pokazania, trudno zdecydować od czego zacząć :) Okazało się, że wzmożona praca przed wyjazdem opłaciła się - teraz hurtowo, z rozkładem na cały tydzień - zapodam trochę "nowości". Dziś będą to prace wykonane dla Prima Marketing.

~~ When You're Smiling ~~
Scrap z roześmianą buzią Róży, z wykorzystaniem mnóstwa pięknych, nowych produktów Prima.
(listy produktów pod pracami)






Wykorzystałam tutaj:

  • papier Wink  - Rosalee - 841034
  • papier Fairy Flora - Sunny Day - 841737
  • Fairy Flora rub ons - 541576
  • kamyczki Fairy Flora - Pebbles - 541491
  • płócienne chipboardy Fairy Flora - Laminated Canvas - 541712
  • papier Jack & Jill - Daisy Dreams - 841621
  • kwiatki Lilliput roses - Teaberry - 537678
  • kwiatki Belle Arte - Poetry - 539306
  • kiwatki Sweet Taffy Aqua flower - 542573
  • kryształki Say it in pearls - 541101
  • litery Alphabet stickers - 541767
  • wstążka Ribbon: 542276
  • plastikowe opakowanie po kwiatkach z motywem serwetki


~~ Kilka Kartek ~~
Z wykorzystaniem kolekcji Prima - Jack and Jill, zdecydowanie mojej ukochanej z tej edycji :))

Pierwsza - w kształcie śliniaczka, z okazji narodzin dziewczynki :)))





Wykorzystałam tutaj:
  • papier Jack and Jill - Sugar Skies - 841607
  • papier Jack and Jill - Ode to Joy - 841614
  • kwiatki Trellis Roses - 533151
  • gałązka Cherry Blossom Branches - 533649
  • stemple Paintable Clear Stamps - 541828
  • stemple Clear Stamps - Audubon - 536428
  • płócienne chipboardy Canvas Laminated Chipboard - 541699
  • koronka White lace - 541330

Druga - "zwyczajna - niezwyczajna" na pohybel malkontentom :)))



Wykorzystałam tutaj:


  • papier Jack and Jill - Sugar Skies - 841607
  • papier Jack and Jill - Daydreamer - 841652
  • kwiatki Vivian- Anastasia - 542849
  • gałązka Cherry Blossom Branches - 533649
  • taśma pomponikowa Pompom trimm - 920791


Zapraszam do regularnego zaglądania na bloga Primy, codziennie znajdziecie tam mnóstwo ciekawych inspiracji od zespołu projektowego! 

A teraz zmykam do prozy życia, wciąż trudno się ogarnąć i wrócić na właściwe tory!
Ściskam mocno i buziaki przesyłam! :*


19 komentarze :

Ria pisze...

Absolutely stunning Karola!!!! All your projects...I simply love to see your work, its a real inspiration for me..thanks!

kachasek pisze...

fajnie że już jesteś :D
cudne prace!!!

Vibeke pisze...

Unbelievable beautiful! Elegantly decorated with beautiful flowers.
So nice girl:) Thanks for the inspiration:)

Ania z poddasza pisze...

Cieszę się, że wszystko Ci się udało :)

Prace jak zwykle zachwycające. I masz rację. Jack and Jill jest wyjątkową kolekcją :)

Tusia pisze...

Przepiękne prace :*:*

Barbara pisze...

Absolutnie przepiękne !!!

Evgenia pisze...

WOW! I am again speechless, love everything!

Oliwiaen pisze...

Świetnie, że już wszystko OK - witaj z powrotem :-))
Prace jak zwykle fantastyczne, podziwiam szycie w kole - ja dotąd nie opanowałam...
Kartki cudne, aż chciałoby się dostać taką :-)

Fryne pisze...

no leżę i kwiczę patrząc na LO'sa (kartki też of kors, ale znasz moją do kartek, jako kategorii niechęć :P) - jesteś po prostu niemożliwa :)

Ewik pisze...

Oj Karola! cudnie! Mistrzyni pasteli z Ciebie!:)

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Karolka miło Cię widzieć ponownie :)
Karteczki nieziemski, szczególnie wpadła mi w oko okrąglutka :D
Scrap... Ah brak już słów uznania dla Twojego talentu Karolka

malflu pisze...

Witaj :-)z powrotem
Cudne prace...ciągle mnie zadziwia ilość dodatków u Ciebie, tak że prace są doskonałe i nie przeładowane :-)

Gerry pisze...

Karola, all your work is FANTASTIC! WTG! Hugs, Gerry

Synnøve pisze...

Ah... stunning!!!
Absolute gorgeous!!!
You make the most beautiful cards and LOs.
Thank you for inspiring me.

Hugs

Lynn pisze...

Absolutely stunning work Karola! I am sooo inspired each time I see your work!
It's like a visit to Heaven! :)

Asia pisze...

Super że już wróciłaś, nie mogłam odczekać się Twoich fantastycznych prac. Podziwiam bez końca.....Pozdrawiam

Lady Aga pisze...

To fajnie, że jest fajnie! A zmiany są konieczne, czasami:) Ciesze się, że wróciłaś, pozdrawiam

agni pisze...

U Ciebie jak zwykle perfekcyjnie :) Bardzo mi się podoba kartka w kształcie księżyca!

Julia Sáddi pisze...

Hi Karola, please to meet you!!!
Love all your projects!!! your style is Divine!!!
1 Huuuuge Hug, Julia Sáddi

LinkWithin

.