wtorek, 7 września 2010

Ucz się ucz...

... bo nauka to potęgi klucz - jak mawia stare przysłowie pszczół ;)
Nasza Róża rozpoczęła w tym roku swoją edukację w Zerówce ;) Ponieważ to wciąż "pierwsze dni" - zatem i jeszcze niewiele się dzieje, a i ona sama nie odczuwa (chwilowo) żadnej różnicy, ponieważ jej grupa to sami swoi, a ukochane Panie - tak samo sympatyczne :)) Wyrosło nam dziecko, nie ma co... za rok... szkoła... 
Muszę się Wam przyznać, że ja sama zdecydowanie wolę się uczyć, aniżeli uczyć innych - pewnie dlatego, że wciąż i nieustannie mam poczucie, że jeszcze wiele nauki przede mną - i tej życiowej i tej branżowej :) Ale cieszę się z tego, im człowiek bardziej głodny wiedzy tym bardziej świadom swoich umiejętności czy pełen pokory i dystansu. Zawsze też jest coś nowego do nauczenia się... ale to temat na jeden z następnych postów, bo mam w tej kwestii coś specjalnego i do powiedzenia i do pokazania - już wkrótce...
Tymczasem, jako, że nie zainaugurowałam w żaden sposób rozpoczęcia nowego roku szkolnego - dziś będzie scrap o najsłodszej uczennicy :) Uczniów/kursantów w ostatnich latach miałam wielu, wszyscy byli świetni i mili, ale tę - jedną jedyną mam na co dzień - najsłodszą :) Mam nadzieję, że ona też codziennie uczy się czegoś wartościowego. Byłoby miło :))

~~ My cutest student ever ~~
Lo z 9 miesięczną Róża, która w doskonałej pozie pilnej uczennicy wyprężyła się na jednej z ekspozycji w Ikea :) Kocham to zdjęcie! A skoro kocham to i oprawa jest wyjątkowa - Webster's Pages - WonderFALL - nowa jesienna kolekcja :)




*******************

A jak się już człowiek dobrze wykształci, można pomyśleć o założeniu rodziny, może na początek... jakiś ślub? 

~~ Komplet Ślubny ~~
Ślubna kartka (to Nie Jest kopertówka, tylko ją udaje, jak się robi prawdziwe kopertówki - nauczę się za jakiś czas hmm..) oraz ramka na pięknej tekturowej bazie Melissy Frances, z papierem z Idylli oraz wykupionym już niecnie ze scrap.com.pl - papierem K&Co, z ćwiekami i stemplami Latarnia Morska i farbką pękającą, cudnymi różami Prima Gallery Roses - Pierre. Ot, taki komplecik...






I na tym kończymy dziś planowanie życia... nauka, ślub... co będzie dalej...? 
O tym już w kolejnych postach, po krótkiej przerwie (nie na reklamę).
Uściski przesyłam i życzę Wam dużo słońca!

28 komentarze :

aina pisze...

Wow! Beautiful LO and beautiful cards...I really admire your work!

Paszczata pisze...

piękne prace! zdjęcie Róży rzeczywiście wyjątkowo urocze!

agni pisze...

Scrap, oczywiście, cudowny, sto procent Twojego stylu. Ma coś słodkiego w sobie... i coś z Zielonego Wzgórza jakby :) A komplet ślubny... chciałabym umieć tworzyć coś takiego! Wcale nie musisz się uczyć robienia kopertówek.

KOLOROWY ptak pisze...

Scrap cudowny! Genialna kompozycja i tyle idealnie do siebie dopasowanych dodatków! Na pewno Twoja pociecha będzie wzorową uczennicą, po mamusi jak mniemam :) póki co będzie miała niezłą frajdę w zerówce :)

A komplet ślubny powalił mnie na kolana!!! i szczękę zbieram z ziemi! Zmasakrowałaś mnie całkowicie :P przepiękny, cudowny w każdym calu! Podziwiam i z zachwytu wyjść nie mogę...

Ależ się rozpisałam... uf :)

Pozdrawiam serdecznie!

Lynn pisze...

Beautiful work Karola.. I'm in love with the dreamy cards and cute layout!

Dri Noleto pisze...

Dear Karola, your work is amazing!That's the first time I get into your "world" and I'm really fascinated!
You must read it, everyday, but I had to state my opinion!
I just loved it!
Unfortunately, I can't understand your language,to read your posts.
I wish you all the best!!

Magda J. pisze...

kartki zachwyciły mnie nieziemsko!

Magda J. pisze...

kartki zachwyciły mnie nieziemsko!

basiasz80 pisze...

Znów piękne prace !

No tak, ale ty tak umiesz
wkomponowć elementy,że wychodzi
na prawdziwe arcydzieło !

basiasz80 pisze...

Znów piękne prace !

No tak, ale ty tak umiesz
wkomponowć elementy,że wychodzi
na prawdziwe arcydzieło !

Bárbara Michaella pisze...

Mesmo não sabendo falar sua língua, não posso deixar de dizer o quanto admiro seus trabalhos.
Tudo o que você faz é lindo!
Parabéns!
Bárbara Lima
(http://barbaramichaella.blogspot.com)

Filka pisze...

ślicznosci :)) zdjecie chyba juz nam :D

Noomiy pisze...

1 jest prześwietna! :)

BETIK pisze...

jak ty umiesz wkomponować zdjęcia w otoczenie!!! Jak zwykle jestem pełna podziwu dla perfekcyjnego LO!!
Natomiast komplet różany skradł moje serce. Po prostu oczu oderwać nie mogę! Przepiękny jest!! Pozdrawiam cieplutko:)

pest pisze...

Piękne prace =] Po prostu piękne...

Barbara pisze...

udawana kopertówka jest przesliczna a małej Róży życzę udanego roczku w zerówce i tego przyszłego w szkole-moja mała w tym roku zaczęła pierwszą klasę i jak na razie jest zachwycona :) z twoją córcią też tak będzie :)

Magda pisze...

Ale słodka Róża, nie dziwie się że uwielbiasz to zdjęcie, cudne jest.
LO też świetne!
Komplecik cudny, nic tylko brać ślub :)

Czekam na kolejne posty bo czuję jakieś nowości ;)

Magda xxx

lizzyc pisze...

oh how i love coming on your blog and looking at your layouts.. always so soft and elegant.. xx

Ania z poddasza pisze...

Oj Karola, znów cudowności pokazujesz!!

jannekevanveen pisze...

wow love it

Synnøve pisze...

Gorgeous!!! Beautiful layout and I absolutely looove your cards!!!

Jan scrap pisze...

Beautiful and elegant, as always. I particularly like the way you have done the leaves.

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Dziś Karolko tak przeglądowo napiszę, taki czas mam. Ale, że wiesz dobrze, żem zawsze zachwycona tym co tworzysz zaglądam, a jak nie mogę codziennie to potem wszystko po kolei. Tak więc zauroczona każdą pracą poprzednią, ich wykonaniem, podkreslę, że kotek z poprzedniego posta mnie zauroczył bardzo i studenckie LO jest takie nostalgiczne. Przypomniałam sobie jak Szymek się rwał do pisania, czytania, teraz też, ale wtedy to takie zabawne, radosne i niewinne było.

Beatemor pisze...

Beautiful! Love your work!

chrisw pisze...

absolutely stunning

Nora pisze...

LOVE, LOVE, LOVE the bits of red in this LO!!!
Big hugs,
Nora

Jowita pisze...

Same cudownosci poczynilas

Jowita pisze...

Same cudownosci poczynilas

LinkWithin

.