poniedziałek, 6 września 2010

Szkic & Mapka czyli...

...dwie mapki :))
Mam dziś dla Was dwie mapki i dwa Lo. Każdy z innej okazji, z innych produktów, a nawet każdy z inną modelką :) Dla urozmaicenia :)))

Dziś wystartowała nowa mapka na blogu Pencil Lines - to już 203 szkic do zaproponowania i gorąco zachęcam do stworzenia swojej wersji według poniższej mapki - gotowy Lo - jak zawsze - można przesłać pod adres: pencillinesketches@googlemail.com, aby wziąć udział w losowaniu i zgarnąć świetną nagrodę!
Naszym gościem w tym tygodniu jest fantastyczna Karen Aldrin, zapraszam też na jej blog!



~~ Pretty Kitty ~~
Moja wersja z cudnym kociakiem, którym mieliśmy szczęście opiekować się kilka lat temu - maleńkie nowe życie... sama słodycz... Użyłam tutaj głównie papierów Girls Paperie - Paper Girl oraz nowej kolekcji Sweetness od Pink Paislee.




**************************************
Wczoraj również na blogu Pink Paislee była "Niedziela ze szkicem" i znów moja kolej na firmowego posta. Tym razem sama przygotowałam mapkę. Ponieważ nie jestem zbyt dobra w układach z wieloma zdjęciami - pomyślałam, że zrobię wyzwanie także dla siebie i rozrysowałam mapkę z miejscem na 3 zdjęcia oraz zrobiłam wg niego swój Lo, używając kolekcji Sweetness. Zapraszam do skorzystania z mapki!

~~ Pink Paislee - Sunday Sketch ~~


~~ Stairs/Schody ~~
...czyli 10 - 11 miesięczna Róża wspinająca się w tempie błyskawicy po kilku schodkach - to była wówczas jej najlepsza miejscówka :)) 






I tym sposobem mamy dwa szkice - do wykorzystania, do czego gorąco zachęcam! 
A na dziś to już wszystko, wracam do świata papieru i kleju, aby móc wkrótce pokazać coś nowego! 
Miłego początku tygodnia!

10 komentarze :

Paszczata pisze...

ależ piękne scrapy^^ maleństwo cudne^^ taki słodziak że się cche przygarnąć :D

curlyqmosaics pisze...

Absolutely precious!

BETIK pisze...

Uwielbiam Twoje prace. Mogłabym patrzeć i patrzeć... Czuję się zachęcona do działania, ciekawe, czy starczy mi zapału:)

pattyo pisze...

Beautiful and so sweet layouts, Karola! Thanks for posting the sketches, too.

Ludkasz pisze...

Twoje prace nieustannie zachwycają:)

pyt.ka pisze...

u w i e l b i a m do Ciebie zaglądać. :) przepiękne LO'sy, a pierwszy powalił mnie na kolana. :)

hania739 pisze...

Piękne scrapki, a kicia bardzo uroczy:)

elpimpi pisze...

PRZECUDOWNE!!! Kociak - rozbrajający!!! Genialne dodatki!

Asia pisze...

Rewelacyjne LO... aż chce się spróbować. Jesteś niesamowita w tym co robisz, ciągle podziwiam~. Pozdrawiam

blue_eyes pisze...

Prześliczne scrapy . Jesteś królową - scraperką :)

LinkWithin

.