piątek, 3 września 2010

Serwetki, fiolety i B&W

Witajcie po tygodniowej przerwie! Znów zaniedbałam bloga, ale mam na to usprawiedliwienie - priorytety w postaci życia rodzinnego :)) 
Dziś mam do pokazania kilka moich prac, z cyklu: debiuty :) Po raz pierwszy taka forma, ten pomysł czy ta kolorystyka - zawsze warto próbować czegoś nowego - do czego zresztą gorąco zachęcam! Im więcej prób, tym człowiek mniej marudzi na melodię "nie uuumieeem, nie potraaafię, nie uuudaaaa mi się..." ;)

Zacznę od projektu, który wykonałam na comiesięczną akcję liftowania Gościa Webster's Pages na InspireMe. W tym miesiącu naszym gościem w Design Teamie jest absolutnie fantastyczna i niesamowicie inspirująca Christine Middlecamp - sama zaglądam do niej bardzo często chłonąc kolory, faktury i przeróżne rozwiązania! Naszym zadaniem w DT Webster's Pages było w tym miesiącu zliftowanie dowolnej pracy Christine wybranej z jej bloga Retrospection. Ponieważ wybór był bardzo trudny, bo wszystko mi się tam podoba - uznałam, że zrobię coś, co odkładałam już jakiś czas temu. Kiedy Christine kilka miesięcy temu na oczach internautów przez kilka tygodni komponowała swój projekt pod nazwą The Embellished Paper Doily - byłam wręcz fanatycznym oglądaczem postępów w pracach i wielką fanką tego przedsięwzięcia. Bardzo ale to bardzo chciałam zrobić swoją wersję i przy tej oto okazji - zrobiłam :) Moja jest dużo skromniejsza, ale pomysłów na kolejne - wcale mi nie brakuje i będę próbować dalej. TUTAJ jest oryginał i końcowy efekt projektu Christine, a oto mój lift:

~~ The Embellished Paper Doily - podobrazie 20 x 20 cm ~~







Na moim podobraziu 20 x 20 cm połączyłam nową kolekcję Hollywood Vogue oraz poprzednią - Life's Portrait, a także mnóstwo drobnych dodatków - kamei, kamyczków, sparklers itp cudnych dodatków od Webster's Pages. 

********************
Kolejnym projektem, który był moim debiutem, a którym chciałabym się z Wami podzielić były kartki stworzone na blog Pink Paislee, już jakiś czas temu. Moim tematem był "Monochromatyczny Poniedziałek" i miałam za zadanie stworzyć coś w monochromatycznej palecie barw. Ponieważ miałam wrażenie, że z dziewczynami przerobiłyśmy już wszystkie możliwe kolory - uznałam, że zrobię coś... czarno - białego :))
I oto co udało mi się zrobić:

~~ Monochromatyczne kartki ~~
Proszę nie regulować monitorów, dajcie też wiarę, że nie odbarwiłam zdjęć na czarno - białe ;) Po prostu wykorzystałam różne produkty Pink Paislee, z różnych kolekcji wzięłam to co białe, czarne i szare :)









I to już wszystko na dziś - pozdrawiam ciepło i do zobaczenia w następnym poście 
(mam nadzieję już wkrótce!)

19 komentarze :

AGNIESZKA ELŻBIETA TRAWIŃSKA pisze...

Jak zwykle cuda, cuda , same cuda.
Pozdrawiam serdecznie,
Aga

Polina pisze...

This is amazing!

Joaśka pisze...

Oj Karola w Twoim wydaniu to i te czarno białe kartki są cudne!

malflu pisze...

O rany ...Uważam,że takie prace należy dawkować powolutku (co najmniej 1 post na dwa dni) bo inaczej nie mogę się skupić :-)Piękne razem a cudowne każdy z osobna

Noomiy pisze...

najbardziej podoba mi się ta ostatnia :) Może za jakieś parę lat będę taka dobra jak Ty :)

Monia pisze...

Twoja wersja serwetek podoba mi się chyba nawet bardziej niż oryginał, a monochromatyczne kartki są zachwycające :)

Katrina pisze...

So beautiful cards!!!!!!

art-from-the-heart pisze...

So beautiful (as usual). Where did you get the doilies? Are they Martha Stewart?

Karmeleiro pisze...

kartki monochromatyczne zbiły mnie z nóg!!

Paszczata pisze...

piękne^^ kartki monochromatyczne sa wprost cudowne!

pyt.ka pisze...

przepiękne!
nieustannie podziwiam. :))

pyt.ka pisze...

przepiękne!
nieustannie podziwiam. :))

ABOKU pisze...

Piękne prace bardzo mi się podobają te czarno białe karteczki, naprawdę śliczne.

Belenki pisze...

Волшебство да и только!!!

lastivka pisze...

oh, goodness!!! it's fabulous what you do!

basiasz80 pisze...

Już długo obserwuje twojego
bloga !

Gratuluje Karola pomysłu na
tak cudne prace.

I oczywiście gratuluje talentu.

elwira-k pisze...

Mistrzostwo w każdym calu!!!!!!!! Niesamowite doznania dla oczu!!! Aż chciałoby się dotknąć!!!!!

Asia pisze...

Wszystko cudowne, takie dopracowane,niezmiennie chylę czoła... Twój talent jest niesamowity!
Pozdrawiam :)

Daniela pisze...

wszystko przepiekna !

LinkWithin

.