wtorek, 21 września 2010

Powrót do szkoły i Reksio - reaktywacja!

Jakiś czas temu zostałam poproszona o udział jako gość w bardzo fajnym wydarzeniu na portalu 2 Peas In A Bucket, które to wydarzenie łączy w sobie projekty różnych twórców oraz lekcje. A wszystko pod szyldem powrotu do szkoły: Back 2 School Event


Ponieważ u nas nie celebruje się w jakiś szczególny sposób wrześniowego powrotu w szkolne ławki, z wyjątkiem pierwszoklasistów, a ja sama nie mam ani własnych zdjęć ze szkoły, ani różanych - bo to dopiero za rok - padł pomysł aby stworzyć kartkę :) Zrobiłam więc kartkę wykorzystując jesienną kolekcję Webster's Pages - WonderFALL, oraz mapkę do owej kartki (a może kartkę do mapki), a w treści - miałam zamiar zainteresować czytelników 3 świetnymi technikami, których dość często używam: warstwowaniem, postarzaniem i pracą z detalami. Serdecznie zapraszam do zajrzenia TUTAJ. A oto moja karteczka:


Warstwowanie - fantastyczna technika, w której możemy wykorzystać ścinki czy resztki, a także różnorodne materiały, faktury, kolory. Moje warstwy to: papiery, tasiemka, kwiat, tekturowy element. Uwielbiam kiedy jest dużo warstw i w ich zakamarkach kryją się kolejne "smaczki".


Postarzanie - nie jestem typem, który lubi postarzać wszystko i mocno, ale kiedy styl danej kolekcji czy dodatki mają w sobie coś z vintage, czy shabby chic - lubię ujednolicić całość projektu, w taki sposób, aby każdy element wyglądał podobnie. Styl kolekcji, jakiej użyłam - niejako wymusił postarzenie brzegów (tusz pigmentowy), poszarpanie ich nieco, dodałam też odrobinę tuszu na kwiatek - dzięki temu nie raził "nowością" ;) Fajnie, kiedy jesteśmy w stanie nadać każdemu elementowi w kompozycji ten sam smak i charakter. 


Diabeł tkwi w szczegółach. Stara prawda :) Dopieszczanie pracy ma w sobie coś magicznego - dodając własne, drobne detale wykończeniowe - nadajemy wyjątkowego charakteru pracy. Ja uwielbiam kropeczki z farbki 3D, uwielbiam ściegi/szwy, guziki, kocham kiedy drobne rzeczy wystają spod warstw - takie małe detale tu i ówdzie nadają smaku i sprawiają, że każda powstała w naszych rękach rzecz - jest szczególna, bo nasza ;)


Podsumowując - wszystkie te trzy techniki są proste, niesamowicie ciekawe i co najważniejsze - pasują do (prawie) każdego stylu oraz nie wymagają żadnych specjalnych nakładów ani zakupów. Zachęcam do spróbowania! :)
---------------------------------------------------------------

Zostałam także zaproszona w inne miejsce, nie mniej ciekawe - do City Crafter Challenge Blog, jako gość w tym tygodniu. Niezwykle uroczy team CCCB pod przewodnictwem Kirsty Vittetoe - postawił mi za zadanie stworzenie projektu na podstawie mapki. Ponieważ mapka jest prostokątna - zrobiłam Lo w formacie A4, czyli "ichnim" 8 x 11 ;). Tutaj także użyłam kolekcji WonderFALL od Webster's Pages.
Zapraszam do odwiedzenia City Crafter Challenge, aby zobaczyć, co stworzył z pomocą tej mapki Zespół, oraz - zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu!


~~ Best Friends Forever ~~
czyli Róża i Reksio - reaktywacja :) Zdjęcie jest stare, już scrapowane niegdyś, ale tak cudnie pasowało i zasługuje - jak setki innych zdjęć na kolejne wersje :) I tak można w nieskończoność :))



Pozdrawiam ciepło i spod kołdry, z baterią leków z lewej, a kubkiem kakao z prawej - wiecie, że kurując się można scrapować??? Można! Mam nadzieję, że nikt na tym nie ucierpi, bo mam zamiar coś dziś pociąć i pokleić :))) 
Uściski!:*

17 komentarze :

Ewik pisze...

Ojoj! życzę zdrówka!:)) i udanego scrapowania w łóżku hehehee... bo jak takie będą efekty to po prostu ACH!!!:) Pozdrawiam

veterok pisze...

Очень красиво!!Супер!!

hania739 pisze...

Świetne:)

finnabair pisze...

oj, niedobrze chorować - życzę szybkiej i przyjemnej rekonwalescencji :)A prace, sama wiesz, co będę pisała. Choroba im nijak nie zaszkodziła :)

Magalita pisze...

Piękne karteczki - Back do school - bardzo zachęcająca by faktycznie do niej wrócić :) a Reksio reaktywacja - prze kochana :)
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia - sama choruję ;/
Pozdrawiam

Świat Nadii pisze...

Karolka zdrowiej nam szybciutko! Mimo kiepskiej formy fizycznej prace są nadal na niebotycznym dla mnie poziomie gratuluję, dzisiaj tym bardziej!!!! Ściskam i pozdrawiam

Paszczata pisze...

piękne ^^

Kirsty Vittetoe pisze...

Such lovely creation Karola, the colors and the layering, oh so pretty, and that face! isn't she the cutest thing on earth? You must be a proud mom!
Thanks for guest designer for us this week at City Crafter Challenge Blog, we are truly honored to have you here! Thank You!!!

KOLOROWY ptak pisze...

Nie dość, że piękne prace, to jeszcze w rewelacyjny sposób opisałaś techniki, które stosujesz :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! i serdecznie pozdrawiam!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No i...? Jest tak dokładnie jak napisałam poprzednio. Zachwyciłas mnie i... dzięki ogromne za opis wykonania, dla mnie bardzo cenny.

Kuruj sie kochana, kuruj. Zdrowia życzę.

Cindy Gay pisze...

Perfect layout with nice dimension.

Lorka pisze...

Podziwiam.. i zdrówka życzę:)( a tak pozatym to polecam engystol na przeziębienia.. mi pomaga i ostatnio Luli poleciłam i też ją uratował)

maria bela pisze...

wow, it's beautiful!

kathie pisze...

Oh I love your projects using Wonderfall! This is my favourite of Websters new releases :)

Oliwiaen pisze...

Mistrzyni nawet choróbsko nie przeszkodzi w tworzeniu cudów! Kartka mnie zachwyciła, ta sowa tak "szkolna" bardzo :-)) I tak cudnie połączyłaś vintage z "dziecięcym" pismem, niby dwie różne bajki, a jak pięknie się komponują :-))
Wracaj szybko do zdrowia! :-**

Mano pisze...

Your layouts are beautiful, marvellous details, a gift for our eyes...
huge kisses from Belgium

Gerry pisze...

Oh my, what a treat for the eyes is everything you make, Karola! Needless to say I love EVERYTHING!!! Hugs, Gerry

LinkWithin

.