poniedziałek, 13 września 2010

Myślę o Was...

... stale myślę, ciepło myślę, noszę w sercu i w umyśle...
otaczam myślami, jak ramionami...
I dziś - dla wszystkich tych, dla których i ostatnio i w ogóle miałam zbyt mało czasu i zbyt mało wewnętrznego samozaparcia aby dać coś z siebie - dedykuję coś. Bo jesteście w moich myślach  i Ci, co daleko i Ci, co blisko, Ci, z którymi już dawno nic i Ci, z którymi choćby godzinę temu... Mam nadzieję, że i ja w Waszych myślach jestem czasem, w jakiś miły i ciepły sposób...
Dla wszystkich, którym ciężko i chcą przytulenia...
Dla wszystkich, którym dobrze i chcą to dzielić z innymi...

~~ Thinking of You ~~
W całości ze ślicznych produktów Melissy Frances.



Koniecznie zajrzyjcie na blog Melissy Frances - znajdziecie tam mnóstwo innych wersji kartek z tym samym przesłaniem  - od całego zespołu. Każdy zapewne co innego miał na myśli tworząc te kartki, ja swoje przekazałam powyżej :)
A teraz zmykam do prozy życia... Uściski i buziaki przesyłam! :*

28 komentarze :

malflu pisze...

tak pięknie ubrałaś w słowa tą cudowną kartkę ach...

Aluna pisze...

Ha, chociaż raz jestem pierwsza :) Jesteś niedoścignioną mistrzynią. Wiele razy przyglądałam się papierom Webster Pages albo Melissy i jakoś do mnie nie przemawiały. Może dlatego, ze nie umiem robić scrapów ... A Tobie tak to łatwo przychodzi, jakbyś widząc kartkę papieru - wiedziała, co z niej powstanie ...

Noomiy pisze...

Bajeczna jest! Cudna! :)
Brak mi słów :)

Noamiworld pisze...

pieknie dziekujem za ta karteczke jest niedoopisania przecudna!!!!!!!!!!!!!!!!

Ludkasz pisze...

cudna!!!

Noamiworld pisze...

dziekuje za ta kartke to miod dla mych oczu :)

Gosia S. pisze...

Przepiękna!

Ewa pisze...

Wspaniała kartka!!

Ewik pisze...

Cudna kartka, ale jeszcze wspanialsze Słowa, jak dobrze je słyszeć a właściwie czytać... Przytulam:)

Dunia pisze...

Jak miło :o)

nowalinka pisze...

Możemy być tylko dumni, że taka zdolna Polka nas reprezentuje na światowych salonach :)
Przecudnej urody i dobrych fluidów kartka :))
Też myślę o Tobie ciepło, do miłego ! :*

Tusia pisze...

oxox
piękna jest...
i piękny wpis :*

Cindy Gay pisze...

These are lovely.

Aśko pisze...

serdecznie pozdrawiam (:

Pasjoneria pisze...

Kartka przecudowna, a słowa przypisane do niej jeszcze piękniejsze. Zawsze z uśmiechem oglądam Twoje cudowności. Zazdroszczę wyczucia kolorów i stylu. Tworzysz tak lekko i pięknie. Podziwiam szczerze i też ciesze się że mamy taką zdolną reprezentantkę :D

Jan scrap pisze...

Absolutely gorgeous, beautiful piece of artwork.

Oliwiaen pisze...

Przepiękna kartka - tak właśnie chciałabym, żeby ktoś o mnie myślał: ciepło, pastelowo, kwiatowo :-) Dziękuję!!

LG pisze...

this is divine karola! I love all the details

Barbara pisze...

jest niesamowita,szkoda,że u nas brokatowe elementy takie jak serca czy kwiatuszki są niedostępne :(

Fryne pisze...

skoro tak myślisz, to może zareagujesz na gg w końcu, potworo ;P?!?!?!

kartka cudna :D

Karmeleiro pisze...

Karola, masz przepiękne myśli, bo kartka niesamowita!

bajjka pisze...

KArolciu, ona jest cuuuuuudddnaa!!!! Dzięki i ja :*

Świat Nadii pisze...

Karolka zawitałam właśnie na Twój blogasek i oniemiałam.... Jakież Ty tu piękności skrywasz :) Wszytsko jest takie cukierkowe i delikatne AH! Jestem zachwycona Pozwolisz, że dodam Cię u siebie na blogu :D

magda.matraszek pisze...

śliczna kartka!

Karola - a ja w końcu zdecydowałam sie pociąć Twoje papiery, efekt na blogu :) przecudne je zaprojekotwałaś! praca sama się robiła :)))

- Sari - Muistojen polulla... pisze...

You have so beautiful thins here!

jannekevanveen pisze...

wow!!!

Mrouh pisze...

Piękna kartka iskrząca dobrymi fluidami:-)

P.s. zawsze jak widzę ten kształt to myślę o Tobie:-)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Słowa ubrane w kartkę... pięknie pokazałaś to co napisałaś.

LinkWithin

.