poniedziałek, 20 września 2010

Chodźmy na spacer...

... po wyzwaniowych blogach, dziś... :)
Miedzy jednym choróbskiem a drugim, między ogarnianiem chaosu w głowie spowodowanego pewnymi dobrymi i złymi wieściami - czasem scrapuję :) A dziś chciałabym Wam pokazać co przygotowałam dla The Color Room i Pencil Lines, czyli będzie kolorowo i mapkowo.




~~ Let's go for a walk ~~
Ciekawe (tak, nie moje!) kolory i piękna mapka zainspirowały mnie do stworzenia Lo z malutką Różą, to jeden z jej pierwszych spacerów na własnych nogach :) Połączyłam tutaj dwie nowe kolekcje Pink Paislee - Sweetness i Old School. Użyłam także cudownych elementów Twiddleybitz - Vic Collec Fancy Oval Frame i Fearn Leaves, oraz dużego stempla Tattered Angels - Notes from the Garden.





-------------------------------------------------
Nowa mapka Pencil Lines z numerem 205 - spodobała mi się bardzo - daje mnóstwo możliwości interpretacji, o czym można się przekonać odwiedzając blog Pencil Lines i zapoznając się z pracami reszty Zespołu. Naszym gościem w tym tygodniu jest Wendy McKee, która przygotowała piękny projekt i opowiedziała o sobie parę bardzo ciekawych słów. A oto i mapka oraz moja wersja:



~~ Sweets for my Sweet ~~
czyli Róża objadająca się smakołykami. I tutaj niespodzianka - wcale nie słodyczami, bo zamiast nich woli surowe warzywa i owoce (bardzo nas to cieszy!). Użyłam tutaj także papierów Pink Paislee - Sweetness i Parisian Anthology oraz  elementów z linii Artisan i kwiatków Maya Road oraz kwiatków Prima z linii Road Trip.. 




Na dziś to już wszystko, ciepło pozdrawiam i do... następnego posta! :)

14 komentarze :

Tusia pisze...

Przecudne prace z przepięknych kolekcji :* Uwielbiam zaglądać do Ciebie :)

Barbara pisze...

jak zwykle twoje skrapy powodują uśmiec na twarzy,kobieto jak ty to robisz??

Puzzle pisze...

Классные странички! Особенно удачная с палитрой (100% попадание в цвета!)

elpimpi pisze...

PRZECUDNE prace! GENIALNA kompozycja pierwszego LO! Drugi - słodki! ;-) EXTRA, że Róża lubi takie 'słodkości' - to teraz prawdziwa rzadkość!

Świat Nadii pisze...

Karolka to wszystko u Ciebie jest takie cudne i dopieszczone :)
Mino nawet złych wieści potrafisz wnieść tyle radości w swoje scrapy... Niesamowite!!!!

Świat Nadii pisze...

Karolka jakie to wszytsko u Ciebie jest dopieszczone i cudne! I nawet mimo złych wiadomości bronisz się pięknie przed nimi w swoich tryskających radością pracami!

Lady Aga pisze...

Karolinko, dużo zdrówka, u nas przedszkolny pomór (oczywiście, kto najbardziej chory? mama...). Ja bym strasznie chciała wreszcie zobaczyć jakiś ALBUM Twojego autorstwa...

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

"Wciąż mnie zachwycasz sobą, codziennie, tak, na nowo jak, płynący w górze hen, na falach wiatru ptak." To fragment mojej ulubionej piosenki, ale dziś go użyłam aby wyrazić to co odczuwam za każdym razem gdy do Ciebie zaglądam. Pięknie obie prace skomponowałaś, a ja nie wiem jakich słów użyć, aby godnie wyrazić mój zachwyt. wiesz co Karola? Chyba przestanę pisać, a będę tylko oglądać.

Madi pisze...

Śliczne !

Aga pisze...

Przepiekne prace!

Cindy Gay pisze...

Love the "Let's Go". Very nice title block.

Zarah pisze...

Beautiful! I especially like the first one! :D

Paszczata pisze...

śliczne scrapy, oba, ale ten na wyzwanie TCR jest po prostu niesamowicie uroczy^^

dul pisze...

Cudowne.

LinkWithin

.