czwartek, 12 sierpnia 2010

WonderFALL!

Nie, nie pomyliłam się! Wprawdzie jesień jeszcze nie nadchodzi ( i dobrze!), mimo to mam dziś do pokazania kilka cudownie ciepłych, jesiennych projektów. Ciepłych i cudownych za sprawą kolorów i pięknych wzorów nowej kolekcji Webster's Pages - WonderFALL!

~~ WonderFALL ~~



~~ Celebrate Fall ~~
Oto pierwsza jesień Róży, miała wówczas 9 - 10 miesięcy i jak widać... smakowała jej ta jesień ;)
Uwielbiam te zdjęcia, powstała wtedy całkiem fajna sesja, którą już scrapowałam nie raz, nawet malutki albumik niegdyś powstał, ale jestem pewna, że nie powstrzymam się przed kolejnymi próbami - w końcu każde zdjęcie można scrapować na tysiąc sposobów, a wciąż widzę w tym sens!






Zrobiłam także kilka kartek...

~~ Enjoy Life ~~



~~ Thank You ~~



~~ Have Fun ~~



W ostatniej kartce główną rolę pełni wiatraczek, a jak wykonać taki wiatraczek można dowiedzieć się z mojego mini tutoriala w Akademii Scrap.Com.Pl

Pozdrawiam ciepło i zmykam szybciorem ciąć i kleić dalej...
Miłego czwartkowego popołudnia!

19 komentarze :

Laila pisze...

wspaniałe kolory!!! cudne wzory a prace boskie!!!! jak zawsze..... ile jeszcze pracy przede mną żeby osiągnąć choć połowę umiejętności doboru kolorów i łączenia faktur które
Ty prezentujesz.... cudnie się podziwia Twoje dzieła!!!

Mira pisze...

Bez opamiętania! Robisz to bez opamiętania!! Obłędnie!

Magda pisze...

Cudowna kolekcja. Karola, piękny scrap,świetne zdjęcia Twojej dziewczynki.
Kartki cud, miód i orzeszki ;) Fantastyczne!
Magda x

Tusia pisze...

Jesteś niesamowita i masz niesamowity talent. Będę to powtarzać jeszcze wiele razy :)

elwira-k pisze...

Uwielbiam tutaj zaglądać!!! Każda wizyta to dla mnie wykwintna uczta niesamowitości i dla oczu i dla duszy!!!

nimucha pisze...

Kartki są śliczne a scrap jest bajecznie piękny!!!

tulipanka pisze...

Twoje prace są tak WSPANIAŁE, że aż odbiera mi mowę... Są nieziemskie. Oj zdecydowanie jesteś moją idolką :)

Pozdrawiam

PS.Chciałabym kiedyś umieć chociaż w części przekazywać w moich pracach emocje tak ja Ty

LG pisze...

Hi Karola! Thank you so much for you comment at my blog. I was so shocked to receive a comment from you since I see you as a really well known scrapbook celebrity. I am a huge fan of yours even way before i started this hobby.

Your projects are just beyond magnificent! When i look into your projects I see Karola not the design or the Manufacturer. They look so different as if they are not available in the market. You are amazing!

Annar pisze...

Ale piękne szczegóły są na tym scrapie !

Bea pisze...

Oj, Mała cudna a w Twoich oprawach każe zdjęcie naobiera nowego życia!!!

lilavati pisze...

piękne prace!!! a kartki... jestem zachwycona :)

kachasek pisze...

świetne prace! papiery faktycznie cudne :D
a wiatraczek? mmmm... wspomnienia dzieciństwa, kiedy robiliśmy w domu takie wiatraczki w ilości nieskończonej ;)

Mrouh pisze...

Wyczarowałaś cuda, kartka z wiatraczkiem strasznie mnie kręci:-)

Anabelle pisze...

Absolutely stunning, Karola!!!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Piękne to wyszło. No ba! Ale jak śliczna dziewczynka to i piekne papiery oraz dodatki musza być i to odpowiednio skomponowane. A Ty to potrafisz.

Madzik pisze...

Karolu, twoje prace wciąz mnie zachwycają. Nie mogę się napatrzeć. No i kursy przyswajam. Są rewelacyjne. Pozdrawiam cieplutko

Fioletowe poddasze pisze...

Przepiękne prace!
Podziwiam.

Oliwiaen pisze...

To prawda, każde zdjęcie można scrapować na tysiąc sposobów, i są takie, do których wraca się nieustannie :-) Ale to jest właśnie niesamowite, oglądać te metamorfozy! A w Twoim wykonaniu, i z papierami WP - czysta poezja :-))

Paszczata pisze...

cudne prace^^

LinkWithin

.