poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Vintage Girl / Pencil Lines

Dzień Dobry w nowym tygodniu, mam nadzieję, że będzie spokojny a wena będzie dopisywać - tego i Wam i sobie życzę :))
Wczoraj wystartowała nowa mapka Pencil Lines, a naszym gościem w tym tygodniu jest fantastyczna Mahlin Wiggur, która jest także autorką tej oto ciekawej mapki:



A oto moja interpretacja:

~~ Vintage Girl ~~
To wyjątkowe zdjęcie Róży, na którym wygląda jak krzyżówka Judy Garland z Ritą Hayworth, (ok, przesadziłam :-)) Wykorzystałam tu cudowną kolekcję w retro klimatach - October Afternoon - Thrift Shop.




Zapraszam do obejrzenia wszystkich prac stworzonych przez Pencil Lines DT do mapki 199, oraz zachęcam do skorzystania z niej i stworzenia własnej wersji! 

Miłego poniedziałku! Pozdrawiam ciepło! 

15 komentarze :

Magda pisze...

Przesliczne....dzieki za inspiracje, moze wreszcie stworze moje pierwsze LO.
Milego dnia!
Magda x

kirke_kasia pisze...

piękna kompozycja. Pięknie uwydatnia urodę młodej damy:)

Mahlin pisze...

Wow... I love how you interpreted the sketch. It´s an honour to see you create such beauty from my sketch! You are such an artist!

Alicja pisze...

Przepiękne zdjęcie!
I bardzo fajny klimat LO

Huma pisze...

Mapka naprawdę inspirująca, a Twoja praca powala na kolana!!!:) Zdjęcie Róży rewelacyjne!

Gosia S. pisze...

Przepięknie!

Kitty pisze...

Piękny scrap!!!

Laila pisze...

wspaniałe LO i super mapka zmobilizowała mnie dzisiaj do zrobienia skrapa..... bardzo inspirujesz!!!!!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karola piękności zmapkowałaś. Chyba tak sobie wyobrażam vintage, bardzo, bardzo mocno romantycznie.

Asia pisze...

Cudny Lo, bardzo mnie zmotywował ale nadal się boję ;) może w końcu się odważę? Zdjęcie Róży cudowne, mała, piękna modelka.
Pozdrawiam

Dunia pisze...

CUDNE!!!! I Różyczka i scrapek ;o)

elpimpi pisze...

CUDNA praca! A zdjęcie Róży - POWALAJĄCE!!!

Lynn pisze...

Gorgeous layout!! So pretty and soft!

gooseberry pisze...

przepiękna praca!
papiery cudne!
pozdrawiam cieplutko,aga

Jaszmurka pisze...

Ja to Cię zawsze podziwiam za to ile jesteś w stanie na tym jednym scrapie zmieścić :)
Jak dla mnie- nieosiągalne :P

LinkWithin

.