niedziela, 8 sierpnia 2010

Twiddleybitz BLOG HOP !!!

Witajcie w niedzielny poranek!
Nie pamiętam, aby zdarzyło mi się pisać posta na blogu o tej porze, tego dnia, ale dziś jest nie lada okazja! 
Przez cały weekend bawimy się z Twiddleybitz w Blog Hop, czyli Blogoskakanie. Cały Design Team ma do pokazania na swoich blogach (zapraszam do bocznej kolumny po linki!) swoje prace wykonane z fantastycznych elementów Twiddleybitz oraz tzw. rozdawnictwo, czyli Giveaway/RAK lub po prostu Candy - jak zwał tak zwał - każdy ma coś do sprezentowania!
Zapraszam serdecznie do naszej społeczności Twiddleybitz na ning, na Forum, gdzie wiele się dzieje, oraz oczywiście - kto jeszcze nie zajrzał - na stronę producenta ślicznych chipboardów!

*********

I ja mam dziś do pokazania coś całkiem świeżego. Specjalnie na tę okazję wykonałam mini albumik Girl Handbag Book - w kształcie torebeczki i jednocześnie wordbooka. :) ale albumik nie zostanie u mnie :)))

~~ Wpisując się pod tym postem - bierzesz udział w losowaniu tego małego albumu, jako nagrody w zabawie! 
Zapraszam serdecznie do obejrzenia zdjęć, odwiedzenia wszystkich linków jakie podałam - oraz do wpisania się w komentarzu - jeśli masz ochotę zabrać do domu to słodkie maleństwo :)) 
Losowanie odbędzie się dziś o północy! ~~










Jak widać - albumik wyszedł mi "bardzo karolowy", bardzo się starałam, aby oddać ducha karolowości :)) A muszę przyznać, że jest to nie tylko mój pierwszy Blog Hop, ale i pierwszy tego typu album i zdecydowanie podziwiam szczerze wszystkie dziewczyny, które mają niebywałą wprawę w wycinaniu liter w wordbooku :))

Następnym przystankiem w Twiddleybitz Blog Hop jest...
 blog Bec Beattie - koniecznie zajrzyjcie tam jeszcze dziś!!! 

Pozdrawiam ciepło i czekam na Wasze odwiedziny!! :)

77 komentarze :

Scossie Jane pisze...

Karola, this album is totally stunning - I love your choice of papers - you have kept it so clean and fresh - beautiful work.... Hugs xx

Kerry-Sue Thomson pisze...

very nice album!

Rachel pisze...

Karola, that is just beautiful - it would make a perfect book for those childhood photos and memories that we all have.

I love it - thank you for sharing! And how generous of you to give it away.

Haystack Creations pisze...

I love the album, the papers and embelishments are perfect for any little girl.

Tiff Sawyer pisze...

Oh Karola, your choice of colours and finishes are just a treasure to behold. You add magic to whatever project it is that you do and inspire us all everyday. Thankyou so much for joining in the Twiddleybitz blog hop, you are amazing to do it all the way over there on the other side of the world LOL :):):)

Danielle pisze...

Beautiful album Karola! Well done. Jane said it perfectly - clean and fresh and beautiful!

Wirg's Creative World pisze...

Oh my, this was so worth the wait, that Girl album is totally gorgeous. Thank you for sharing this with us.

maree pisze...

This is so sweet.. i have one of these in my collection, it has inspired me to get it out and start creating..thanks for sharing

Louise Williams pisze...

gorgeous as always, so pretty!

JaMajka pisze...

Wpisuję się koniecznie, chociaż nie wiem, czy mam szansę, ale co tam, jest cudny :)

Lynda pisze...

Oh Karola your book is so beautiful!!

Simple Awesome.
Thanks for sharing!

malflu pisze...

o rany jest tak cudowny że się popłaczę kiedy go nie dostanę (a jak mi szczęście dopisze tez się poryczę) pozdrawiam

inkspiring you 2 stamp pisze...

I love the soft prettiness of this girly album! The papers and colours are perfect. just gorgeous. Thank you for sharing!

KarenB pisze...

Your project is truly beautiful - I love that you can achieve the 'shabby chic' look but still so clean and fresh looking.

Magda pisze...

Album jest cudowny!
Magda xxx

mamuta pisze...

Któż by nie miał ochoty na takie cudo??

Ja mam, i to jaką ... mmmmm....

RenaeW pisze...

Your album is gorgeous Karola. I love the papers you have used. Beautiful work. Thanks for sharing :)

rudlis pisze...

O - ja chętna jestem!
Karola Twoje zdolne rączki cudnie ozdobiły albumik :)))

Śliczne papiery:*

Jules pisze...

wow your album is fantastic love the colours and the flowers..TFS and such a generous giveaway some little girl will be very happy to receive it.

kachasek pisze...

jest przepiękny! i faktycznie bardzo karolowy :D lekki, elegancki, słodziutki...

Chookie pisze...

That album is just gorgeous and the colours are so girly.

Kamilcia_W pisze...

Mam, mam ogromną ochotę, jest boski i Karolowy na maxa.

Bardzo mnie zdziwiło, że widzę Twój wpis w niedzielę, z ciekawości weszłam bo z tego co pamiętam "komputerowi w niedziele mówimy stanowczo NIE" a tu taka niespodzianka ;)

Jo Kinder pisze...

OMG Karola I love this mini album and it totally reflects your style. The colours are so fresh and it has been expertly put together too! Touched by your 'magic fingers'! lol
This blog hop has been so much fun. I'm so glad you could join in from the other side of the planet :-)

Kasia G. pisze...

i ja jestem chętna :)) buziaki :)))

Chloe :-) pisze...

This is a gorgeous album, so pretty and girly!!! Love it :-)

AgnieszkaBe pisze...

Ten album jest cudowny...dla takiego cuda jestem w stanie zrobić wszystko... :))

Vanilinka pisze...

Очень красивый альбом! Нравится каждая ваша робота, спасибо за вдохновение, которое вы дарите!!!!

headwitch pisze...

how truly scruptious very girly indeed

Lady Aga pisze...

To ja też chcę:) Pozdrawiam:*

yovi pisze...

O jejciu jaki slodki!!! Juz marze o tym by trafil wlasnie do mnie :D

maryanne pisze...

lordy Karola, this is just didvine.truly gorgeous!!
I adore your cards and am so pleased to see you on twiddleybitz.

Artnova pisze...

Prześliczny, Karolowy album. Pozdrawiam

Huma pisze...

Z wielką przyjemnością przygarnęłam Twoje CACUSZKO:)-jest przepiękne!!!

:) Tiff pisze...

wow. wow. wow. beautiful as always and so very very you.

Teresa pisze...

Just beautiful Karola!

Miscela pisze...

cudowny albumik, idealny dla mojej Amelki, sama nigdy takiego nie zrobię :(

Mollik pisze...

śliczny albumik! ja też ustawiam się w kolejkę po niego :)

Asiiad pisze...

Piękny albumik :) ja też ustawiam się w kolejce.

Alicja pisze...

Prześliczny, słodki, każda kobieta i mniejsza i większa taki chciałaby:)

PiAnka pisze...

Cudne maleństwo! Idealny rozweselacz tego pochmurnego dnia :-)Ustawiam się więc i ja w kolejce :-)

sandra pisze...

just stunning Karola.
so fresh!
Adore the details and adore the fact that it has the "Karola touch"
love it

Gosia S. pisze...

A kto by nie chciał takiego cuda!!!Fantastyczny!

Kirsten pisze...

wow Karolai. this is amazing. they left the best til last. i love it. i love your choice of patterned papers, the crackle paint and that flower with the large string tied through the button. great work
Kirsten

mazionta pisze...

Po prostu bomba!

Kasmatka pisze...

O rany!:) Jaki śliczny!:)

joyanna pisze...

Cudny jest :) i taki Twój. Chcę go :)))

Tomoko pisze...

Beautiful album, Karola!!

Gina B pisze...

How beautiful!!! The papers are so cute and are perfect for this girly bag book.

Izabella pisze...

Piękny albumik, jak z resztą wszystkie Twoje prace, a mieć takie cudo na własność, to dopiero by było szczęście niesamowite:))) Pozdrawiam cieplutko:)

Bea pisze...

oo, Karola, rzeczywiście - zaskoczona się czuję tą niedzielą u Ciebie!!!
śliczne maleństwo!

Noamiworld pisze...

ten album jest niesamowity!!!, moze mi przypisze szczescie i go dostane :)))

izunika pisze...

Jak zwykle powiew świeżości i romantyzmu. Uwielbiam twoje prace.
Piękne. Pozdrawiam

elpimpi pisze...

PRZEPIĘKNY! CUDNIE dobrane dodatki! JESTEŚ GENIALNA! UWIELBIAM Twoje prace! :-)

Scrapthat pisze...

Beautiful work as always! TFS

pyt.ka pisze...

a czemu by nie spróbować. :D mieć coś 'karolowego' to dopiero coś. :D pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Albumik jest przepiękny, ustawiam się w kolejce :-)Kasiapap1

Anonimowy pisze...

Albumik jest po prostu rewelacyjny. Chcialabym go dostac w swoje lapki heheh/ izaqueen@o2.pl

dagetART pisze...

Sliczny albumik, dziewczecy w kazdym calu. I jaka rewelacyjna raczka, mozna go wszedzie ze soba zabrac :)

Anonimowy pisze...

Albumik cudny!
Pozdrawiam talina

BETIK pisze...

Nie może mnie zabraknąć w tej kolejce:) Choć album taki piękny, że nie będzie jej końca widać za chwilę... Ale warto spróbować... Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

I ja bym go chciała u siebie! Jest PRZEPIĘKNY!!!!:)))
Karolina
kara2302@autograf.pl

Kim Nath pisze...

OH that is just gorgeous!

Karola pisze...

Śliczny album. Może mi się poszczęści

Lula pisze...

uroczy wordbook!
ustawiam sie w kolejce :)

Patrycja pisze...

Karola -jak zwykle po mistrzowsku:)
Pozdrawiam

Patrycja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marta pisze...

Po prostu niesamowity, jak wszystko co oglądam na tym blogu :)
Pozdrawiam,
Marta

-Renia- pisze...

nie można przejść obojętnie obok takiej możliwości :)

ten albumik jest przepiękny, że każdy chce go mieć :D i ja też:D

Tusia pisze...

Śliczniutki :) Całkiem Karolciowy :)

Chanderella pisze...

Albumik jest cudowny ! Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)

gypsylcm pisze...

The album looks very girly!!!

Ruth pisze...

What a beautiful album for a little girl...the winner will be spoilt indeed to recieve something so lovely!

PS: I have really enjoyed this blog hop...it's nice to be on the other side and do all the hopping!!

Margot pisze...

W ostatniej chwili zdążyłam! :)

Nessa pisze...

Beautiful work. Love it Love it Love it.

Rebecca Beattie pisze...

Karola, I love looking at your blog and this album is just another one of your beautiful works of art. Thanks for sending the hoppers my way xxx

Susanne Perry pisze...

Beautiful album, I love the crackle effect & papers you've used especially

Shalim/Nelly pisze...

YOUR BLOG IS REALLY VERY VERY NICE

ILOVE IT VERY MUCH AND SUBSCRIBE TO YOUR NEWS!

BRAVO !

NELLY

LinkWithin

.