środa, 11 sierpnia 2010

Prima BAP i Lo w 3 krokach

Bardzo polubiłam pracę z mapkami, a Wy?
Dziś znów będzie Lo z mapką, ponieważ właśnie ukazała się nowa, sierpniowa mapka Prima Build A Page (BAP). Szczerze zachęcam do skorzystania z niej i stworzenia Lo, który warto zgłosić do udziału w tym cyklicznym konkursie. Wystarczy przesłać swojego scrapa do Prima Contest Gallery i czekać na wyniki!
A oto mapka i moja wersja:



~~ First Steps 2005 ~~
czyli pierwsze kroczki Róży :) Uwielbiam to zdjęcie. Tym razem znów ubrałam dziewczyński scrap na niebiesko :) Wykorzystałam tutaj cudowną, nową kolekcję Jack and Jill, a pełna lista produktów - poniżej.







Lista wykorzystanych produktów: Donna Downey Tags – Birdcage - 920753, Jack and Jill - Ode to Joy - 841614, Jack and Jill - Sunny Meadow - 841645, Jack and Jill - Sugar Skies - 841607, Jack and Jill - kwiaty Essentials- 543655, Jack and Jill Pebbles - 541507, Jack and Jill Rubons - 541583, Alphabet Stickers - 541781, Athena Flowers Powder Puff - 537753, Bronte Blooms-niebieskie kwiaty - 542870, koronka - 541385, 541361, Vivian beżowy kwiatek - 542856

********


Chciałabym także zaprosić Was do innego, równie świetnego wyzwania. Webster's Pages w naszej społeczności InspireMe organizuje każdego miesiąca świetne i bardzo inspirujące wyzwanie. Tym razem jest ono wyjątkowe, ponieważ polega na zliftowaniu pracy jednej z projektantek. A prace - także są wyjątkowe. Tym razem pokazałyśmy jak zrobić jeden projekt w trzech etapach/stopniach zaawansowania: łatwym (prostym), średnio skomplikowanym oraz skomplikowanym bardziej - z wieloma detalami. Proszę zajrzyjcie koniecznie do wątku wyzwaniowego na InspireMe, aby zobaczyć nasz Projekt 1-2-3 oraz prace innych projektantek i mam nadzieję, że zachęcimy Was do zabawy! :) 

A tak oto wygląda mój 3 stopniowy Lo:

~~ Little Miracle ~~
czyli mała, 3 letnia Róża - nasz cud największy, choć wzrostem malutki :))
Wykorzystałam tutaj głównie kolekcję Lullaby Lane.

~~ Stopień 1 ~~


~~ Stopień 2 ~~


~~ Stopień 3 - efekt końcowy ~~



Wkrótce pokażę więcej prac z całkiem nowych kolekcji Webster's Pages, nad którymi aktualnie pracuję! :)

Tymczasem pozdrawiam ciepło i życzę Wam spokojnego tygodnia! :*


9 komentarze :

kachasek pisze...

przepiękne scrapy!
pozdrawiam serdecznie

:) Tiff pisze...

You've been using that punch a lot in your LO's? I love it but cant seem to find it yet. Could you tell me the name/brand of it so I can do a better search for it in Australia.
thanks heaps.
tiff

Paszczata pisze...

cudne scrapy!

Magda pisze...

Piękne!
Czy trzeba używać produktów tych firm żeby zgłosić pracę na wyzwanie?

Tina pisze...

very beautiful and cute!!)i'm in love with your scrapworks!=)

Sunny pisze...

Каждый раз восхищаюсь вашими цветочными композициями! Это нечто!
А какое цветовое сочетание...
Восхищена!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karola dzięki za zachętę, ale tymczasem sobie tylko podglądam Ciebie i resztę zdolnych dziewczyn, to znaczy ich dzieł. Trzystopniowe LO piekne, każdy etap. Różni się tylko "ozdobnością" ;)

Skrap z "pierwszym kroczkiem" sliczny, jestem nim zachwycona i znowu przynajmniej jeden element z niego wykorzystam w niedługoim czasie.

Ostatnio w wordbook'u ślubnym wykorzystałam ćwieki, pasmanteryjne serduszko i ozdobny kamyk jednocześnie, jako środek kwiatka, a pomysł zabrałam od Ciebie. Oczywiście nie dokładnie, ale sam sposób tak. Dziękuję, że jesteś dla mnie skuteczną inspiracją.

Bea pisze...

Karola, cudny ten niebieski obrazek!!! jak osiem!!! Kocham niebieskości!!!
A zabawa 3-stopniowa rewelacja!!Fajny pomysł!!! Nie lada wyzwanie!!!!

Oliwiaen pisze...

Oba LOsy świetne - mam nadzieję, że te nowe kolekcje wkrótce trafią do Polski, bo baaardzo kusząco do nich zachęcasz :-))
Dzięki 3-stopniowemu LO nie tylko początkujące scrapperki mogą zobaczyć, jak dodać coraz to nowych smaczków do pracy!

LinkWithin

.