piątek, 6 sierpnia 2010

Najcenniejsze wspomnienia

Każde wspomnienie jest cenne, ale są takie, do których wracając - ogarnia nas niesamowite wzruszenie, ciepło i  wieczne zdziwienie, że ... czas tak szybko upływa... Takie uczucia mną targają kiedy oglądam ( a później scrapuję) zdjęcia z okresu niemowlęctwa Róży, lub zdjęcia, na których jesteśmy razem. Dzisiaj mam kilka prac z takimi właśnie cennymi zdjęciami :)

~~ Memories ~~
Lo na wyzwanie Mumki na portalu Polki Scrapują, szczegóły wyzwania TUTAJ.
Pobawiłam się tutaj z kolekcją Thrift Shop od October Afternoon - kolejny mój obiekt miłości ;) oraz tekturki Twiddleybitz.





*************************
Kolejnym Lo, który mam do pokazania jest praca inspirowana kolejnym katalizatorem Creative Therapy, a mianowicie: Jak chciałabyś być zapamiętana? Hmmm. zaczynam się obawiać, że każdy kolejny katalizator kojarzy mi się z macierzyństwem, ponieważ i tym razem - na ten sam temat :) Chciałabym być zapamiętana jako dobra mama, cierpliwa, ciepła, serdeczna, pełna miłości, mądrości, dająca mozliwości i inspirację do rozwoju, dająca wolność ale i pewne życiowe drogowskazy. Mam nadzieję, że taką mamę Róża zapamięta, przynajmniej staram się, aby tak było... :)

Użyłam tutaj kolekcji American Crafts - Dear Lizzy. 


****************************
A ostatnia na dziś praca to Lo z maleńką, naprawdę tycią Róża, miała na tym zdjęciu ... parę chwil...
Wszystkie materiały, których użyłam do wykonania tego Lo pochodzą ze sklepu scrap.com.pl, m.in. papiery z kolekcji Victoriana i Idylla

~~ Róża 13.12.2004 ~~






I to już wszystko na dziś... Pozdrawiam ciepło, życzę Wam miłego weekendu i do następnego posta! :*

19 komentarze :

Evgenia pisze...

i ADORE your works, all these tiny details! great!

Barbara pisze...

wszystkie zachwycają swoją lekkością i delikatnością-olśniewające :) A mała Różyczka przecudowna,warto takie chwile oskrapować w tak pięknej formie :)

kachasek pisze...

przepiękne prace, zdjęcia cudne! a wspomnienia... wciąż się zastanawiam, kiedy ten czas ucieka...

Tusia pisze...

Piękne są wszystkie scrapy! Choć mnie najbardziej zauroczył ten z October Afternoon :) Jak dla mnie - idealny. Absolutnie idealny :*

JaMajka pisze...

Przepiękne prace! Okrągły scrap z koronką mnie zauroczył :) Wszystkie te prace są wzruszające, widać,że wkładasz wiele serca w to, co robisz i że to nie tylko proste "ozdabianie", ale też zatrzymywanie wspomnień, odczuć, emocji :) Piękne!

LollyChops pisze...

Układy te są oszałamiające! Ja po prostu zdmuchnięte przez to!

Nilla pisze...

So Beautiful!!!
all these details, just wonderful!

Juunka pisze...

Och jaka ty niesamowicie produktywna jesteś kobieto!!

Ewik pisze...

Karola, ślicznie oprawiłaś te niezapomniane chwile z Twoją córeczką! Też życzę udanego weekendu! a tak na marginesie o tekturkach Twiddleybitz w Polsce nic nie słychać?:)

zuziucha pisze...

Scrao MAMA zdecydowanie podbił moje serce.

Oliwiaen pisze...

Ja też właśnie mam na warsztacie zdjęcie z Filipem chwilę wcześniej urodzonym! I te same uczucie mnie ogarniają, bardzo lubię wracać do tych pierwszych chwil - dużo więcej takich zdjęć mam oscrapowanych niż tych "współczesnych" :-))
Cudnie się połączyła Idylla z moją ulubioną Marianną :-)

Gonek pisze...

Śliczne wszystkie ale ten z maleńką Różyczką najsłodszy.

Tomoko pisze...

OMG!!! These are beautiful!!!!!! How can you come up with all these stunning creations!? Wow!

Big Hugs,
Tomoko

TUŚKA pisze...

pozostał mi tylko zachwyt:)Tworzysz zawsze tak delikatnie,bogato.

Enthia pisze...

W swoje prace wkładasz dużo miłości i to widać. :) Podoba mi się.

cyga pisze...

Twoje prace są jak zaczarowane pastelowe ogrody

Michelle pisze...

To będzie zapewne niesamowite dla Róży, kiedy obejrzy te prace -ze sobą w roli głównej - gdy będzie starsza. Piękna pamiątka. Wszystkie prace piękne - i takie "Karolowe" :)!

Niebiesko_Oka pisze...

Cudne scrapy!
A ten okrągły jest urzekający!!!
:D

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

I znowu nowości i znowu piękne. Niezwyczajnie, niepospolicie dekorujesz swoje prace. Mnie całość chwyta za serce.

LinkWithin

.