środa, 25 sierpnia 2010

Hollywood Vogue czyli glamour na codzień.

Witajcie środowo! Mam ostatnio jakieś opory przed blogowaniem. Wybaczcie, że tak rzadko się tu ostatnio pojawiam, w życiu wiele się dzieje, w pracy - jeszcze więcej. Prac wprawdzie zbiera się nowy stosik, ale... czasem zwyczajnie trudno usiąść i sklecić posta na bloga :) 
Zatem dziś w ramach odrabiania zaległości będzie hurtowo. Mam do pokazania trochę przeróżnych kartek i scrapów:

Jakiś czas temu zaczęłam pracę z nową kolekcją Webster's Pages - Hollywood Vogue. Wzory są przepiękne, co charakterystyczne dla tej marki - pełne cudownych roślinnych ( i nie tylko!) detali idealnych do wycinania i tworzenia własnych kompozycji wraz z dodatkami. Cała kolekcja przywołuje na myśl gwiazdy kina  z wczesnych lat ubiegłego wieku, jest olśniewająca i prawdziwie glamour :) Kolory - dla mnie dość trudne, ale udało mi się je ujarzmić (chyba?) i na prawdę zaczęłam lubić i fiolet i czerń ;) Oto kolekcja:

~~ Webster's Pages - Hollywood Vogue ~~ 



A oto część moich pierwszych prac z tej kolekcji:

~~ You always shine ~~
Dobrze znane zdjęcie Róży i jego 135547485958 wersja na Lo :)
Połączyłam tutaj nową kolekcję z poprzednią - Life's Portrait - niesamowicie do siebie pasują i bardzo łatwo jest łączyć elementy jednej i drugiej. 




~~ True Happiness ~~
Słodkie zdjęcia Róży pełnej radości i beztroski, w lecie 2009. Tutaj spróbowałam złagodzić kolorystykę dodając trochę z poprzedniej kolekcji Lullaby Lane. Ostatecznie wyszedł mi bardzo pastelowy Lo. :)





A na koniec dwie karteczki:






I to już wszystko na dziś :) Mam nadzieję, że i Wam spodobała się ta wyjątkowa kolekcja - tak jak mnie. Dla mnie stała się dla mnie niezłym źródłem inspiracji, wkrótce postaram się pokazać resztę prac, jakie udało mi się z niej zrobić. 
Tymczasem ściskam mocno, pozdrawiam ciepło i życzę Wam spokojnej reszty tygodnia!

24 komentarze :

Paszczata pisze...

piękne prace! papiery sa cudne!

Sueli Pinheiro pisze...

Nooooooossa! Que coisa mais linda! Estou aqui boqueaberta! Parabéns. Você é mesmo uma artista!

Scossie Jane pisze...

Stunning Karola, totally stunning, your work is awesome, so soft and delicate - LOVE it... Hugs x

Joaśka pisze...

Twoje prace to prawdziwe mistrzostwo!!!
Mimo dużej ilości dodatków harmonia panuje w Twoich pracach :)

Bea pisze...

Karola, cudne wszystko, ale Róża w bąbelkach - mega mnie urzekła!!!

Synnøve pisze...

Stunning!!!! Your work is awesome! Beautiful pastel colors and a soft romantic style. (and always great pics of your lovely daughter)
Hugs

Karmeleiro pisze...

oj oj oj, wymiękłam, gdy zobaczyłam Hollywood Vogue!!! Twój sposób na ich wykorzystanie...

veterok pisze...

Очень нежно,очень красиво!!!

mazionta pisze...

papiery cudne, a Ty jesteś po prostu mistrzynią!

curlyqmosaics pisze...

Absolutely beautiful!!!

curlyqmosaics pisze...

Absolutely beautiful!

Oliwiaen pisze...

Tylko Ty potrafisz z pastelowych kolorów zrobić...jeszcze bardziej pastelowe :-)))
Nawet jeśli używasz po kilka razy tych samych zdjęć - absolutnie nie mam wrażenia, że "gdzieś już to widziałam" - za każdym razem pokazujesz coś nowego. I równie niesamowitego!

kachasek pisze...

no cóż, chyba nie napiszę nic nadzwyczajnego... bo twoje prace są nadzwyczajne!!! piękne!!!

Ewik pisze...

Cudnie po prostu cudnie!!:))) jak zwykle...:)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Ech Karolka!? Już się trochę martwiłam, że zniknęłaś gdzieś na dobre, ale dobrze, że wróciłaś.
Jestem pełna podziwu dla Twojej pracowitości, tudzież umiejętności komponowania tak wielu różnych papierów, elementów, zdjęć w konkretną i to na dodatek [iekną całośc. Jesteś jak bardzo dobry reżyser i zawsze przygotowana.

Ruth pisze...

Gosh they are all so beautiful and those Hollywood papers are gorgeous!!

carlies pisze...

wow what is this so beautiful all what you make
and the paper is so jammy.
I hope as soon as it is here in the Netherlands

XXcarla

Birgit Koopsen pisze...

Oh, these papers fitt your style sooo well! Just gorgeous work, as always!

Vibeke pisze...

WOW - You are so talented!!! I really love your work!! You have so many nice details:):)
Thank you for the inspiration:)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

A gdzie Ty się podziewasz Dziewczyno, co? Jest OK?

Cass. pisze...

So beautiful!

Mo pisze...

Dear Karola!
Your work ist gorgeous, gorgeous, gorgeous - soooooooo perfect, I love your style !!!
Hugs,
Mo

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Jaki cudny jest ten błękitny scrap !!!!!
Kiedy spotkanie i nauczysz nas tak cudnie robić?

magda.matraszek pisze...

nieziemskie są te Twoje prace... taki klimat tworzysz,jak nikt inny!!! cudne :)

LinkWithin

.