sobota, 17 lipca 2010

W moim magicznym domu...

...wszystko się zdarzyć może...
Może się zdarzyć nawet to, że
wreszcie dokończyłam cuś
co czekało parę miesięcy już...
;-) ;-) ;-)

A tym czymś był domek Twiddleybitz - Funky Attic House, który zaczęłam ozdabiać bardzo dawno temu i jakoś tak nie chciał się dopracować. Zawzięłam się jednak łącząc postanowienie aby domek wykończyć, a jednocześnie chciałam zrobić nowy projekt używając kolekcji Webster's Pages - Garden Gala i oto co z tego wyszło...

~~ Letni Domek ~~ 




Pozdrawiam ciepło i miłej soboty życzę! :*

35 komentarze :

Carambolka pisze...

Ooooh!

Basteltante Ursula pisze...

Wunderschön!!!

Gruß aus Deutschland Ursula

Ёлка pisze...

Чудесно!

Susanne Meltesen pisze...

Don't understand your writing, but see the pictures, for sure. And this is SOOOOO beatifull. Love to admire all your great stuff... ;o)

Paszczata pisze...

śliczny^^

Niebiesko_Oka pisze...

Cudnościowy domeczek!
:)

zuziucha pisze...

Podziwiam, ja bym się chyba nie odważyła nawet zacząć właśnie z obawy że nie będę mogła skończyć.
Świetny!

Cookie pisze...

cudowny :)

paulisia pisze...

przesliczny, cudowny, nieziemski!!!

Mollik pisze...

przepiękny jest!

sonia pisze...

superbe!!!

Twin-Katis-PaperScrapworld pisze...

wow so great!!!

hugs Kati

Mrouh pisze...

ostanio bardzo lubię domki... ten to prawdziwa willa dla bogaczy, nie dostałabym kredytu hipotecznego na takie cudo... ale chyba przynajmniej ma klimatyzację:)

Karmeleiro pisze...

o rety, jaki słodki domek!! chciałabym być małą dziewczynką :)

Lili pisze...

o nie mogę oczu oderwać od niego! jest cudowny! tyle szczególików!!!

Margaretka pisze...

Słodziutki, magiczny domek!!!!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karola rozumiem już, że sama nie robiłaś domku, ale go przyozdobiłaś. Zrobiłaś to jednak przepięknie. Ach ... jestem przed remontem domku naszego może nas odwiedzisz na jakiś czas? ;)

kachasek pisze...

suuuuper!!!!!

gea pisze...

wowowowowow !! beautiful !!

Karen Wilson pisze...

This is the cutest little birdhouse I have seen to date!

KuzjaLuda pisze...

бесподобно красиво!

Warszawianka pisze...

A pamiętasz Karolko jak zaczęłaś zdobić ten duuży domek jeszcze będąc w Warszawie, Nie powiem ja też pomagałam.
Ten też b. pomysłowy.
Teresa

Didelis\Gele pisze...

Very nice work! Magical! Wonderful!

Valerie pisze...

All your work is beautiful and this little house especially xxx

Wioletta Sz. pisze...

Śliczny! piękne rzeczy tworzysz :)
Pozdrawiam

kobens pisze...

Absolutnie boski!

Karin pisze...

Beautiful!! I love it!

Karin

Lusilla pisze...

Jaki uroczy!! Fantastyczny.
Serdecznie zapraszam do mnie
http://lusillasworld.blogspot.com/

Centrum Hobbystyczne TWOJE OZDABIANIE - Łódź pisze...

Cudna słodkość!!! całusy przsyłam Karola dla Ciebie:):):)

JaMajka pisze...

Bajkowy domek, jak domek wróżek :)

Synnøve pisze...

Wow, stunning work!!!

Barbara pisze...

So cute!

Beata Sw. pisze...

Cudny!!!aż by się chciało zamieszkac w takim bajkowym domku:-D

Neusinha pisze...

Ilove this home.......

Kerry-Sue Thomson pisze...

I LOOOOVVVEEE that house!1! Beautiful!

LinkWithin

.