wtorek, 20 lipca 2010

Trochę zimy w środku lata - nowości WP!

Pomyślałam, że w tym gorącym (dosłownie) czasie, kiedy upały dają nam się we znaki bardziej niż kiedykolwiek, a nieliczne chłodne dni mijają tak szybko - pokażę w ramach zapowiedzi - kilka nowości  które będą miały swoją premierę na CHA Summer 2010, czyli już za tydzień, a wkrótce trafią do sklepów. Dziś dla ochłody - Webster's Pages, a konkretniej - zimowe i świąteczne kolekcje: Waiting for Santa i Sweet Season. Koniecznie zajrzyjcie na CHA forum na InspireMe, gdzie pokazane są wszystkie nowości.:)

~~ Webster's Pages - Waiting for Santa ~~
Piękna, delikatna świąteczna kolekcja papierów, w tradycyjnej, choć spranej i cudownie retro kolorystyce. Piękne, realistyczne drobne wzory - idealne do wycinania to znak firmowy Webster's Pages, także tutaj możemy znaleźć mnóstwo smaczków!


~~ Alfabet - naklejki w dopasowanej kolorystyce ~~


~~ Nowość - cudne "jagódki" ~~


***********

~~ Sweet Season ~~
Świąteczno- zimowa kolekcja w radosnych, cukierkowych brawach? Dlaczego nie?! Dla mnie - super! :))


~~ Nowe, piękne wstążki i koronki ~~



~~ Nowość -  śliczny bukiecik ~~


~~ A tutaj - absolutna nowość - tiul, który będziemy wplatać w nasze scrapy i kartki - inspirowany stylem vintage - myślę, że będzie to niezły hit - mnóstwo możliwości! ~~


Smakołyki, prawda? Mam nadzieję, że szybko trafią do sklepów! Ja już się nie mogę doczekać kiedy dostanę je w swoje ręce, które już świerzbią, oj tak! :)) 
Wkrótce pokażę więcej nowości od producentów, dla których pracuję, a jest co pokazywać! 
Ściskam serdecznie, miłego wieczoru! :*

6 komentarze :

kachasek pisze...

oj, prawda prawda... smakołyki, że ślinka cieknie :D

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No ta. Pośliniłam się, bo mnie kusi zawsze do Ciebie zajrzeć i tyle :(

Pewnie, że wszystko to skarby nie zmierzone, ale ja Alibabą nie jestem.

Kathy Martin pisze...

Oh so YUMMY! :)

Alosha pisze...

Niesamowite smakołyki!

Pozdrawiam!

PS. Uwielbiam Twoje prace :).

Anna Artes Versos e Prosa pisze...

OLA! LINDO!LINDO! BLOg
Beijos.

maaadiii pisze...

a gdzie to mozna kupic?

LinkWithin

.