poniedziałek, 5 lipca 2010

Po krótkiej przerwie...

... podczas której trochę odpoczęłam, trochę naładowałam akumulatory, trochę poszalałam z rodzinką i dużo dużo więcej niż trochę podróżowałam na linii Gorzów - Inowrocław - Warszawa - Gorzów, w ciągu 4 dni .... wracam z kolejnymi pracami do pokazania :))
Mam nadzieję, że Wasz weekend minął spokojnie i beztrosko i nawet tym, którzy pracują, zamiast wakacjować - udziela się wakacyjna, radosna atmosfera! Mnie - bardzo :))

Na początek - jak co miesiąc - mam do pokazania lift pracy gościa DT u Webster's Pages. W tym miesiącu jest nią Emeline Seet (a tu jej galeria)- z którą mam przyjemność znać się od jakiegoś czasu, a nawet współpracować w różnych innych DT, a jej prace - zawsze, niezmiennie mnie zachwycają! Dlatego liftowanie jej Lo było ogromną przyjemnością, tym bardziej, że obie lubimy warstwować. Tutaj oryginał, a oto moja wersja - wyszła dość monochromatyczna, ale i dość wyjątkowa, bo tym razem zdjęcie moje, a nie Róży ;) 

~~ Karola '09 ~~





Wykorzystałam tutaj całe mnóstwo dodatków Webster's Pages - zieloną koronkę Green Vintage Cut, turkusowy bloomers, ozdobę z tkaniny fabric fancies, naklejki, klatkę, guzik Vintage Sparkler i fragment ozdobnie wycinanego papieru 6 x 6 vellum & diecut kit. Papiery z kolekcji Lullaby Lane. Kwiaty - w mniejszej niż zwykle ilości to Prima - Athena Powder Puff.

Kolejną praca to ... coś niecodziennego :)) Chciałabym Wam coś pokazać i jednocześnie zachęcić gorąco do podjęcia kolejnego wyzwania AlteredArt na portalu Polki Scrapują. Tym razem tematem wyzwania są zakrętki od słoików i oto co mnie udało się z nich wykonać:

~~ AlteredArt#9~~ 
Moje zakrętki zamieniły się w magnesy na lodówkę, a Wy co wymyślicie??? Szczegóły i piękne przykładowe prace od Zespołu - TUTAJ




Serdecznie zapraszam do zabawy! :))

I miłego początku tygodnia życzę!! Mój będzie pracowity. Podwójnie. Potrójnie... Ekhm... bardzo!
Ściskam mocno! :*

27 komentarze :

Evgenia pisze...

Gorgeous as always!

carlies pisze...

wow Karola
this is so beautiful and Details
are gorgeous

Karmeleiro pisze...

zakrętki urocze, a ten lift - po prostu boski! napatrzeć się nie mogę!

finnabair pisze...

:) Śmiem twierdzić, że twoja wersja ciekawsza niż oryginał :) Świetne zakrętki - ściskam!

arte banale pisze...

Cała jesteś w...koronkach:))
Śliczny scrap, z resztą jak zawsze.
Dziękuję za nieustanną inspirację!

Rybiooka pisze...

Ależ ci w krótkich włoskach dziewczęco !!! :D

BETIK pisze...

Świetny pomysł na zagospodarowanie zakrętek, ale ta monochromatyczna praca z Tobą w roli głównej... CUDNA!!!!

Oliwiaen pisze...

Zawsze się zastanawiam, czemu nie robisz więcej prac ze sobą w roli głównej - wszak urodę Róża po kimś dziedziczy, w dodatku jesteś bardzo fotogeniczna - więc poproszę jeszcze :-) Takich, jak ta, kwintesencji Karolowości :-) - dużo warstw, dodatków, dziurkaczowych koronek i pastele :-)

Magnesiki w kazrętkach to świetny pomysł - warto wykorzystać :-))

Lili pisze...

nie wiem co ładniejsze, lift czy nakrętki... oj, świetne prace:)

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczny scrap w kolorze nieba, limonki i mięty :).
Miło popatrzeć na chłodzące kolorki podczas żaru lejącego się z nieba :).
A magnesiki cuuuudne!

Tomoko pisze...

Beautiful AGAIN!!!!!!!!! Wow really love your style, Karola!!!!! Such eye candy;)

Monia pisze...

Cudny LO, miło widzieć na nim Twoją śliczną fotkę.
A zakrętki świetne - i wykonanie i pomysł:)

JaMajka pisze...

Praca piękna, a pomysł z wykorzystaniem nakrętek od słoików bombowy :)

Paszczata pisze...

piękne zdjecie!!! super scrap, a magnesy urocze :D

Budaházi Brigitta pisze...

I am totally amazed at your fantastic works again, Karola. Love the AAM page (the color combo is No.1., and gorgeous details) but my fav is the magnet with that cute photo and wordart. Fantastic.

*Ingrid* pisze...

amazing creations Karola!!I love all of it.....
have a beautiful week
Ingrid

Stacy Cohen pisze...

Such gorgeous work, Karola!!

Jenni pisze...

What a wunderful idea!!
Thanks for sharing!!

Greetings
jenni

zuziucha pisze...

Nakretki to genialnosc.Koniecznie sobie takie zrobie. Oczywiscie nie takie same bo chocbym i tydzien siedziala nad jedna to mi nie wyjda takie jak Tobie. Dzieki za inspiracje.

bajjka pisze...

nareszcie można Ciebie zobaczyć "oprawioną" i to w jakiej. jak zwykle fantastyczna praca - do powzdychania i się zachwycania :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Fantastyczne Ci wyszły te magnesy zakrętkowe.

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No a o skrapie zapomniałam napisać. Bardzo jest radosny w tych kolorach słońca. Ciepły i bardzo wypoczynkowy tak jak wakacje, które lubisz w gronie rodzinnym. On właśnie taki Ci wyszedł nastrojowo.

dul pisze...

Nie jestem fanką Webster's Pages, ale niektóre z użytych produktów - nieziemskie!

Anonimowy pisze...

WOW!!!!! Love it all, Karola.

Linda Albrecht

Dunia pisze...

Padłam i chyba długo nie wstanę- lifcik rewelacyjny!

Zakrętki śliczne i pomysłowe!

Filka pisze...

Twoja wersja jest o wiele wiele wiele lepsiejsza, jak dla mnie :)
zakretki świetne, chyba sie skusze :)
ide szukac :D

Beata Sw. pisze...

rewelacja, nie wiedziałam że nakrętki do słoików mogą być takie romantyczne. Cuuudoooo!!!

LinkWithin

.