sobota, 31 lipca 2010

Nowości Produktowe i Wielkie Świętowanie!

Witajcie sobotnio!
Mam nadzieję, że weekend upływa Wam miło i spokojnie, mój weekend troszkę wyjazdowy ale znalazłam chwilkę aby nadrobić zaległości na swoim blogu i pokazać Wam parę nowych prac.

Czas CHA minął, po nim mnóstwo zdjęć na różnych blogach, mnóstwo emocji związanych z nowościami produktowymi od różnych producentów. Ja dziś mam do pokazania dwa scrapy stworzone właśnie na CHA dla Primy. Wykorzystałam w nich najnowsze kolekcje - Fairy Flora i Jack and Jill, oraz masę nowych kwiatków i dodatków - to wielka radość dla mnie móc pracować z tymi cudownościami już teraz! 

~~ Sweet Face ~~
w roli głównej Róża (wiek: 2 lata) i kolekcja Fairy Flora. Pełna lista produktów TUTAJ.





~~ So Cute ~~
Tutaj także słodkie zdjęcie Róży (wiek: 15 miesięcy), wykorzystałam kolekcję Jack and Jill oraz m.in. nowe MASKI, dzięki którym możemy tworzyć piękne wzory za pomocą farb, sprayów czy tuszy - ogromnie mi się to podoba! Pełna lista produktów TUTAJ.




UWAGA! UWAGA!

Jest jeszcze coś, o czym chciałabym Wam przypomnieć - o ile jest jeszcze ktoś, kto przeoczył tę Radosną Nowinę! 
Sklep scrap.com.pl obchodzi dziś swoje PIERWSZE URODZINY!!!
A na sklepowym blogu - od rana mnóstwo atrakcji i losowań wspaniałych nagród!! 
Jeśli jeszcze tam nie byłaś - koniecznie pędź i bierz udział w zabawach! 
O godz. 20.00 odbędzie się losowania mega-super-hiper - nagrody:
O takiej ;)))) :


Klikając na obrazek z nagrodą - szybko przeniesiesz się na sklepowego bloga, aby natychmiast przyłączyć się do zabawy, jeszcze nie jest za późno! :))

A ja - niestety nie mogę brać udziału w losowaniach, zatem zmykam celebrować weekend :) 
Pozdrawiam ciepło! :*

15 komentarze :

Barbara pisze...

przecudowne są Twoje prace : kwieciste,delikatne,słodziutkie...pozazdrościć talentu :)

gooseberry pisze...

piękne prace...

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Prace obie cudne. Nic innego nie potrafię dziś juz z siebie wykrzesać poza tym jeszcze, żem zachwycona pod sam koniec mojej głowy.
Dzięki za zaproszenie do zabawy. Też nie mogę w niej wziąć udziału. Akurat z tego sklepu jeszcze nic nie kupiłam, ale tylko na razie zamówiłam.

Paszczata pisze...

prześliczne obie prace! masz talent^^

kachasek pisze...

prześliczne prace!!!

stempelhexe pisze...

So lovely LO, i like it.

Greetings
Ulla

Michelle pisze...

Są przepiękne!

Synnøve pisze...

Stunning!!!!! I absolute love your use of colors, and your romantic style! Beautiful layouts!!!

phamil pisze...

Beautiful creations!!! It was lovely to see some of your work in person at CHA!!!! You do just amazing work and your pages are uniquely your own style!!! Beautiful!!!!

Barbara pisze...

So cute! Really adorable LO!

JaMajka pisze...

Przecudne prace... Przebogate, ale jednocześnie nie przeładowane, dodatków tyle, aby stworzyć bajkowy, niepowtarzalny nastrój! Cudne :)

Kamilcia pisze...

Karolciu - Twoje scrapy za każdym razem powalają mnie na kolana !!! cudne - że o zdjęciach Róży nie wspomnę ;)

vena7 pisze...

Piękne kolorowe ,kwieciste prace.Miło się ogląda.

Fioletowe poddasze pisze...

Cudne są Twoje prace. Delikane. Niesamowite :)

Mo pisze...

Dear Karola!
Your work is utterly stunning - just gorgeous, I love everything !!!
Hugs,
Mo

LinkWithin

.