czwartek, 15 lipca 2010

Nowości i Słodkości Prima

W ostatnim tygodniu - muszę to głośno przyznać - byłam trochę poza wszystkim. A to za sprawą nowych kolekcji Prima, z którymi miałam okazję pracować i zaprojektować trochę różnych rzeczy na CHA, które zbliża się wielkimi krokami! 

Dziś chciałabym pokazać moje dwa Lo z nowej kolekcji Jack and Jill - wydaje się stworzona dla mnie - cudowne pastele, słodkie dziecięce motywy, niesamowicie ciepła, miękka, delikatna kolekcja. Koniecznie zajrzyjcie na blog Primy, aby zobaczyć zajawki produktów z tej i innych najnowszych kolekcji oraz bardzo inspirujące prace projektantek! 

Oto moje wprawki z Jack and Jilll - piękne papiery, chipboardy, pebbles, kwiaty... sama słodycz... Na tą okoliczność sięgnęłam po dość stare zdjęcia Róży...

~~ Our Little Birdie ~~





Wykorzystałam tutaj cudowne nowe kwiatki, stemple a nawet plastikowe opakowanie od kwiatów - zdobione w śliczne serwetkowe motywy (doilies). A oto drugi Lo z tej samej kolekcji:

~~ You & I ~~





W tym Lo znalazły się także nowe koronki - tutaj spryskałam je glimmer mistem, aby pasowały kolorystycznie do papierów, nowe papierowe motyle i litery... same smakołyki, które już wkrótce znajdą się na sklepowych półkach - mam nadzieję, że szybko dotrą do Polski!

Na dziś to niestety wszystko, zmykam uporać się z zaległościami i mam nadzieję wrócić tu jeszcze przed weekendem z kolejną porcją papierowych tworów ;) Ściskam serdecznie! :*

15 komentarze :

Evgenia pisze...

Karola, they are just gorgeous! So rich in wonderful details!

Pencil Lines DT Co-Ordinator pisze...

very beautiful Karola :)

Manualnie.pl pisze...

Faktycznie piękne zestawy, śliczny ten papier. I wyczarowałaś z niego cudeńka:) Pozdrawiam serdecznie:)

arte banale pisze...

Jesteś prawdziwą czarodziejką! To co tu wyczarowałaś to absolutne mistrzostwo! Zwłaszcza "You & I" powala mnie na kolana. Niby wciąż karolowo ale jakoś tak inaczej:)

Niebiesko_Oka pisze...

Kolekcje i Twoje cuuudne scrapy, miałam już przyjemność oglądać na Primowym blogu!

finnabair pisze...

hyhy w Primie buty pogubią jak to zobaczą, przynajmniej powinni :)
świetna robota!!!!!
:**********************

Karmeleiro pisze...

o rany, nie wiem, co napisać nawet, bo słów mi brak! prześliczne!

matuza pisze...

so wonderful !!!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karola i znowu mnie zatkało. Tak ślicznie dobierasz dodatki i tworzysz ozdoby samodzielnie, że po prostu dech zapiera przy oglądaniu. Zachwycona jestem, no i już! (Jak zawsze)

Kathy Martin pisze...

Oh girl...these are works of art! Love every little detail! :)

Fryne pisze...

rzeczywiście jakby stworzona dla Ciebie :)

Paszczata pisze...

cudne!!! kolekcja rzeczywiście niesamowicie dziewczęca i w Twoim stylu ;) przepiękne scrapy!

Norunn pisze...

Gorgeous! all those wonderful details!! :)

JaMajka pisze...

Cuuuuda :) Słodkie, ale nie przesłodzone :) Dziewczęce i lekkie prace, pełne pięknych, delikatnych dodatków! Uwielbiam do Ciebie zaglądać :)

Karen Wilson pisze...

This is so pretty! I love your work! You are so talented!

LinkWithin

.