wtorek, 20 lipca 2010

Nawiasem mówiąc...

...od dawna miałam ochotę zrobić sobie "tydzień kartkowy", z założeniem, że każdego dnia zrobię kilka różnych kartek... Otóż i nadarzyła się okazja - tydzień, a raczej - reszta tygodnia - u mnie będzie kartkowa. Oczywiście jakiś Lo pewnie się przewinie, ale głównie chciałabym skupić się na kartkach - szczerze za nimi zatęskniłam.
Dodatkową okazją do zrobienia paru ciekawych kartek są wyzwania na portalu Polki Scrapują
Dziś wtorek - dzień wyzwań kartkowych i mamy 15 już edycję tegoż wyzwania, a UHK proponuje stworzenie kartki w nietypowym kształcie (uwielbiam!) i z pewnego rodzaju grą słów jako przesłaniem (uwielbiam!), otóż napis na kartce ma odpowiadać jej kształtowi. Zapraszam Was do obejrzenia fantastycznych prac Zespołu - dziewczyny tryskały pomysłami i stworzyły niesamowite, nietypowe kartki! Mam nadzieję, że i Wy dołączycie!

Mój pomysł był spontaniczny, nie jest to nic odkrywczego, ponieważ zrobiłam kartkę "nawiasową", wprawdzie robiłam już wcześniej, bo to bardzo wdzięczny kształt na każdą okazję, lecz tym razem... nie tylko forma ale i treść jest ... nietypowa ;-) Z rozpędu poczyniłam dwie kolejne "nawiasówki":




~~ Serdeczne Życzenia I ~~




~~ Serdeczne Życzenia II ~~



Do stworzenia kształtu nawiasowego użyłam jak zwykle - wspaniałych baz nawiasowych ze Scrapińca, wykorzystałam także swoje papiery z kolekcji Idylla :)

Do zobaczenia wkrótce, w międzyczasie postaram się o kolejne kartki ;-) Uściski! :*


10 komentarze :

Koczes pisze...

świetne:) ja jeszcze nigdy nie robiła kartek w innym niż tradycyjny kształt:)buziaki wielkie:)

Ewik pisze...

Nawiasem mówiąc - śliczne te Twoje nawiasy!;)

Magda pisze...

Piekne kartki. Swietny ksztalt!
Czekam na wiecej ;)
pozdrawiam

Paszczata pisze...

świetny pomysł^^ śliczne kartki :)

Alosha pisze...

Witam!

Piękne karki, ciekawy i efektowny pomysł.

Pozdrawiam!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Faktycznie dawno nie robiłaś kartek, a te teraz zrobione sa bardzo wdzięczne, ładne.

Oliwiaen pisze...

Ten kształt bardzo pasuje do Twojego stylu :-) Razem z papierami stanowią Twoją idealną wizytówkę :-)

Mrouh pisze...

Uwielbiam takie nietypowe:-) ser-deczna z dziurkami mnie rozbroiła:-)

dul pisze...

Jezu, jakie piękne :).
A atakująca znienacka muzyka na Twoim blogu kiedyś przyprawi mnie o zawał :).

Ruth pisze...

Such beautiful cards karola....I love the punched out holes they look like a mouse has been having a nibble......would look cool on christmas cards too!!

LinkWithin

.