czwartek, 8 lipca 2010

Coś słodkiego, coś pastelowego...

Witam w czwartek, znów upalny, znów pracowity...
Dziś będzie bardzo słodko i trochę pastelowo, troszeczkę smutno, a to za sprawą moich projektów dla Pink Paislee, Twiddleybitz i Melissy Frances oraz Creative Therapy. (się nazbierało...)
Do rzeczy...

Mój ostatni post na blogu Pink Paislee dotyczył technik i postanowiłam zaprezentować moją ulubioną technikę - warstwowanie :) Oto co mi z tego wyszło:

~~ Enjoy Life ~~
Użyłam tutaj głównie kolekcji Cupid, ale także Starlight i 365 Degrees




Kolejny projekt, jeden z wielu, ale jedyny, który mogę już pokazać - powstał dla Melissy Frances. Jest to karta z Albumu Bingo z kolekcją Vintage Posey i zdjęciem córeczki znajomych - Julci :) Zapraszam na bloga Melissy Frances, gdzie można znaleźć mnóstwo inspiracji na podobne prace! 

~~ Julia / Bingo Card~~




Następny projekt to moja odpowiedź na katalizator Creative Therapy, którzy brzmiał: Jaki był najsmutniejszy moment w twoim życiu. Cóż... smutnych momentów każdy miewa wiele... ale do tej pory wydaje mi się, że takim szczególnym, smutnym momentem było uświadomienie sobie, że Róży mogłoby nie być lub mogła urodzić się bardzo chora... W połowie ciąży lekarz odkrył, że mam świeże, poważne zakażenie toksoplazmozą i dał 50 % szans na donoszenie ciąży... To było przerażające... Ale nie chcę o tym pisać, bo bardzo szybko pojawiła się siła, nadzieja i wiara w to, że wszystko skończy się dobrze. I tak się stało :) Ja podjęłam leczenie, a Róża urodziła się zdrowa, jak dotychczas nie ma konsekwencji tej tragicznej wiadomości... I mój Lo też nie jest smutny, chciałam, aby biła z niego nadzieja i radość oczekiwania na upragnione dziecko, mimo przerażenia, obaw i smutku. Ten Lo jest wyjątkowy, bo nie ma na nim zdjęcia, jest natomiast kieszonka z wynikami badań toxo. 

~~ Creative Therapy - 115  - Toxo ~~
Użyłam tutaj produktów Pink Paislee - Cupid i Artisan.




I ostatni na dziś projekt - to ten stworzony na cześć i chwałę Twiddleybitz! :)) Uwielbiam pracować z tymi tekturkami - dają mnóstwo możliwości! Tym razem zrobiłam Lo z przesłodkim - wiele razy już scrapowanym - zdjęciem Róży oraz z moją kolekcją Idylla.

~~ So Cute ~~ 




Dość na dziś!! I pewnie na najbliższe dni! 
Ściskam mocno i wracam do dalszego cięcia i klejenia!



16 komentarze :

ona_i_ja pisze...

Karolu Twoje prace jak zwykle są śliczne, cudowne i znowu z zapartym tchem wszystkie je obejrzałam....
To co tworzysz jest w każdym calu oszałamiające....

Pozdrawiam
Agnieszka

Annar pisze...

Ale prac !!!
I każda wspaniała !
Podziwiam Cię za Twoja kreatywność !

jaśminowasia pisze...

wspaniałe prace, uwielbiam do Ciebie zaglądać, posłuchać muzyki też, pozdrawiam :)

Dawn pisze...

These are breathtaking! Love every layer and detail. So much to pour over and take in.

Niebiesko_Oka pisze...

Cudności, po prostu cudności!
Kolorowy {Karolowy} zawrót głowy ;).

Wioletta Sz. pisze...

Bardzo ładne prace, tworzenie takich rzeczy pewnie sprawia wielką frajdę. Kolorki bardzo pozytywne, do zajrzenia na twój blog skusiła mnie miniaturka jednej z twoich prac, przyciągają uwagę :)
Pozdrawiam

Kitty pisze...

Wysyp przepięknych prac!!!!

Paszczata pisze...

kazda praca jest przesliczna!!!

k_maja pisze...

jak zwykle- MISTRZOWSKIE prace!

Mrude-HandMania pisze...

Twoje prace są prześliczne i dopracowane w każdym calu. Marzę o takich pracach w moim wykonaniu :)

Kathy Martin pisze...

FANTASTIC! Love every one of these projects! Your work is amazing! :)

JaMajka pisze...

Dziękuję za komentarz u mnie :)
To ja Ci dziękuję za wspaniałą kolekcję papierów, chyba już stała się moją ulubioną, za wspaniałą cenę mam 12 pięknych stron do wykorzystania :)
Scrap z toxo wzruszył mnie bardzo, niestety znam podobny ból, tylko u nas walka zaczęła się już po urodzeniu bąbla - wada serca. Na szczęście wada łagodna i wychodzimy na prostą w miarę jak Maja rośnie :)
Pozdrawiam
Marta JaMajka

carlies pisze...

what a wonderful layouts I love that style and how you use beautiful details



greeting Carla
http://carliesscraplife.blogspot.com/

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Jakoś mi umknęły te Twoje cudności i nie mogę dojść jak to sie stalo, że jeszcze tu nie zaszłam pozachwycac sie.

Nicole pisze...

oh Karola, they are stunning. I really love the layers in Enjoy Life.

xx

Blogger pisze...

Looking for the Best Dating Site? Join and find your perfect date.

LinkWithin

.