sobota, 17 lipca 2010

5 Produktów & Prima BAP

Ufff, jak gorąco... nawet o tej porze, choć jestem nieziemsko zmęczona, ale mocno pozytywnie naładowana po pewnym fantastycznym spotkaniu {ale o tym innym razem ;)}- nie mogę spać, zatem wrzucę tutaj kilka nowych prac.

Mój dzisiejszy post na blogu Pink Paislee to kolejna próba zmierzenia się z rozrzutnością, jeśli chodzi o dodatki. Piątkowy temat to "Weź 5 produktów i zrób jeden projekt", zatem wzięłam 5 rzeczy (papiery wystąpiły jako jeden produkt, całe szczęście!) i oto co powstało:

~~ She ~~
Tytułowa "She" to Julka, córka znajomych, na tym zdjęciu miała 2,5 roku i moje pierwsze skojarzenie to - chłopiec/łobuziak :-)) Zatem postanowiłam dopasować kolory produktów do kolorów ze zdjęcia oraz przekornie zrobić Lo w "chłopięcych" barwach.




Wykorzystałam tutaj kolejny raz pomysł na rozetkowe kwiatki, lecz tym razem z ozdobnym brzegiem - o tych kwiatkach wkrótce powiem więcej, tymczasem zapraszam na blog Pink Paislee, jeśli ktoś ciekaw szczegółów związanych z tym Lo, oraz w celach materiałoznawczych! 

Kolejna praca powstała dość dawno, ale dziś została ujawniona na blogu Primy, a wraz z nią nowa mapka do konkursu Build A Page (BAP), koniecznie zajrzyjcie do tego posta, aby zobaczyć więcej prac wykonanych na podstawie nowej mapki, mam nadzieję, że zainspirują Was do wzięcia udziału w konkursie!

~~ Mom ~~
Ja i Róża... przytulanki :-)
Pełna lista użytych produktów TUTAJ (pod moim Lo)






Dziękuję za uwagę, przyjemnego ochłodzenia życzę i ściskam Was mocno!
Dobrej Nocy i miłej soboty!! :*


9 komentarze :

pattyo pisze...

I'm always so excited to see your new projects. Everything is so beautiful!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Widziałam już wcześniej te rozetkowe kwiatki dokładnie na tym blogu. Fajnie je wkomponowałaś w całość. No i proszę produktów nie wiele, a jak wiele wyszło dodatków z nich?
"Przytulanki" z Różą to jak to przytulanki musza być słodkie i są.

Rosana Bonalume pisze...

It´s layout is wonderful, congratulations!!!

zuziucha pisze...

Bardzo spodobal mi sie LO Mom. Taki delikatny, pieknie skomponowany. Przesliczny. Ja tez lubie uzywac w scrapach bardzo duzo kwiatow, zawsze walcze ze soba zeby tego moze nie robic, ze moze tym razem cos innego bo pomysla ze tylko to potrafie ale jakos nie moge... Mam wrazenie ze moje prace moga byc przez to nudne no ale jak patrze na Twoje to znow ładuję na moje scrapy kwiatki bez wyrzutów sumienia.

Evgenia pisze...

Karola, you will never stop to amaze me, GORGEOUS!!!

SallyB. pisze...

so romantically, very beautyfull

Ewik pisze...

Bardzo urokliwe połączenie tych chłopięcych kolorków:) Kwiatki rozetkowe w Twoim wykonaniu - rewelacyjne! (wiem coś o tym:)), ale najsłodsze dla mnie są Twoje przytulanki z córcią:))

Paszczata pisze...

piekne!

Twin-Katis-PaperScrapworld pisze...

wonderful pages!! love it..

hugs Kati

LinkWithin

.