poniedziałek, 7 czerwca 2010

Ze słowem i z puzzlem


Cześć wszystkim po długim weekendzie! Mam nadzieję, że odpoczęliście, wybawiliście się i ze zdwojoną energią wracacie do pracy/szkoły/obowiązków domowych :) W moim mieście w trakcie weekendu świętowaliśmy doroczne Dni Gorzowa, pełne atrakcji, koncertów i ogólnej festynowej atmosfery, a dodatkowo zajęłam się ogarnianiem zaległości i rodzinnych i pracowych - czas szybko minął! :))


Dziś chciałabym pokazać Wam kilka kartek i coś zalterowanego.
W ubiegłą środę znów przypadł mi post na blogu Pink Paislee, tym razem było to "słowo na środę", a słowo jakie wybrałam to "Hi!", czyli krótkie powitanie w stylu "cześć, czołem, hej... ", które warto czasem umieścić np. na kartce, a później tę kartkę wysłać komuś, z kim się dawno nie widzieliśmy, przesłać pozdrowienia, kilka ciepłych słów od siebie...
Ja zrobiłam dwie kartki, w nietypowych kształtach - nawiasowym i chmurkowym. Bazą jaka posłużyła mi za szablon do kartki nawiasowej jest TA baza ze Scrapińca, a chmurkową sama sobie narysowałam :)





Do wykonania kartek wykorzystałam głównie kolekcje Queen Bee (papiery, ćwiek), Bayberry Cottage (rub-ons, tekturowe litery) i 365 Degrees (papiery) oraz moją niezawodną maszynę do szycia, z którą przeżywamy  miłosny renesans  :D

Dziś wystartowało także nowe wyzwanie w dziale Altered Art w Portalu Polki Scrapują, które mam przyjemność prowadzić. Zapraszam serdecznie do zalterowania PUZZLI! Wszelkie szczegóły TUTAJ

A oto mój kawałek układanki, w naprawdę dużym rozmiarze, zrobiłam z niego ramkę ze zdjęciem Róży, całość ubrałam w papiery Prima - Strawberry Kisses oraz kwiaty z linii Symphony Blend i Aurora, a także cudownych tekturowych kwiatków Twiddleybitz

~~ ALTREDART # 5 ~~





Pozdrawiam słonecznie i życzę Wam miłego początku tygodnia! :*

21 komentarze :

Zarah pisze...

Absolutely gorgeous!

Fryne pisze...

kartkami mnie wcisnęłaś totalnie w ziemię! chociaż, jak tak dłużej pomyślę, to puzlem też :)))
i dzięki za zaganianie do pracy nad własnym ;P

Оксана pisze...

Очень красиво!

Encza pisze...

Karola, piękne prace! Ta kartka w kształcie chmurki - bajeczna! Ramka z Różą cudna, sama Róża słodziutka a dodatki jak zwykle pięknie skomponowane.
Pozdrawiam :)

Ania - nutka1911 pisze...

Przepiękne...

Kamilcia_W pisze...

Karola kartki są mega pozytywne, kształt i wykonanie na medal
Po przeczytaniu Twoich słów doszłam do wniosku, że chyba powinnam wysłać komuś taka bezokazyją kartkę
:* ogromny za przypomnienie.

A puzel z Różą to już w ogóle kosmos, te wszystkie dodatki przyciągają oko jak magnes.

Jowita pisze...

Kartki sa swietne a rameczka i to zdjecie Rozy - absolutnie przewspaniale

BETIK pisze...

Uwielbiam kartki o nietypowych kształtach.. Bo że piękne to wiadomo, przecież u Ciebie nie może być inaczej:)
A puzel bajeczny, żałuję, że nie posiadam takich dużych egzemplarzy...

Właśnie zobaczyłam na blogu MF, Gratuluję!!! Szczerze i serdecznie:))

ania pisze...

Simply wonderful! :)

paulisia pisze...

wszystko mi sie strasznie podoba!! extra! najbardziej puzzlowa ramka, cudna jest!

Monia pisze...

Przepięknie wyszedł Ci ten puzel!
Gratuluję dołączenia do ekipy Melissy:)

Bea pisze...

Chmurka wymiata!!!!
puzelek śliczny :)

Kathy Martin pisze...

LOVELY! Wonderfully fun projects! :)

Ludkasz pisze...

Cudne prace:)Ja również gratuluję dołączenia do Melissy!!!

Sylvia pisze...

Truly stunning. Your have a very special talent. Thanks for sharing.

Dawn pisze...

All of these are stunning! So much detail to take in, it's like a feast of creativity for your eyes!

cyga pisze...

puzelek przesłodki, podobnie jak chmurka, pomysłowo i radośnie

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Zachwycasz mnie wciąż na nowo.

stéphanie papin pisze...

i love your puzzle, colours and all these details, this is simply a pure wonder !

dul pisze...

Ta pierwsza jest fenomenalna!

kekeops pisze...

It is so nice !!!

LinkWithin

.