sobota, 5 czerwca 2010

Wykorzystując Kupidyna...

... można wiele zdziałać :) Udowodnię Wam dzisiaj :))
Choć Walentynki dawno minęły, mnie absolutnie nie minęła ochota na eksploatowanie słodkiej, miłosnej kolekcji Pink Paislee - Cupid. Dziś będzie kilka rzeczy stworzonych z tej kolekcji, owszem - wciąż miłosnych, ale przecież miłość nie jedno ma imię... :-))

Od wczoraj mamy nową paletkę i szkic prosto z The Color Room. Tym razem coś bardzo w moim guście, od kiedy oswoiłam czerwień - taka paletka mi nie straszna, choć niestety odrobinę ją przełamałam wg  własnego widzimisię, ale myślę, że mieszczę się w wytycznych :)) Mam nadzieję, że i Wam się spodoba, mam przynajmniej dwie scrap - przyjaciółki, które wiedziałyby co z tym fantem zrobić - do dzieła dziewczyny!
A oto paletka i to, co z jej wykorzystaniem, oraz z kolekcją Cupid + cudnymi elementami z linii Artisan - zrobiłam:

~~ TCR # 9 ~~


~~ You ~~ 
i jeden z piękniejszych portretów Róży...






Całkiem poza tą paletką, jakiś czas temu zrobiłam mini albumik ze świetnymi zdjęciami naszej rodzinki, sprzed... 5 lat :) Wreszcie doczekały się odpowiedniej oprawy i ja się cieszę niesamowicie, bo albumik przywołuje cudowne wspomnienia z okresu, kiedy Róża miała pół roku :)))

~~ Made with LOVE ~~
mini album 12 x 22 cm, na bazie Artisan Album - 4 x 8 Natural od Pink Paislee









Dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarze - strasznie miło je czytać :*
Pozdrawiam ciepło i do następnego razu!

25 komentarze :

Monia pisze...

Śliczne LO i przesłodki albumik! Bardzo mi się podoba!

Agnieszka pisze...

Ale śliczne prace . A ten portret Róży naprawdę piękny.

Alicja pisze...

Niesamowicie słodkie, piękne, a Róża przepiękna i teraz i wtedy :)

Kitty pisze...

Piękne prace!!! Bardzo podoba mi się ta paleta kolorów!!!

Ёлка pisze...

Очень красиво!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Ależ U Ciebie Karola radośnie!
To lubię :).
Piękne LO, i genialny albumik!
Jest taki wesoły i ciepły... idę sobie na niego jeszcze popatrzeć ;).

Gosia S. pisze...

Po prostu dech zapiera! Jestem pod wrażeniem!

lilavati pisze...

wspaniały scrap i przecudny album :)

mel pisze...

your work is stunning - I love your style and even though mine is somewhat much less intricate(which is something I love about scrapbooking - everyone's individual style)i hope to be able to do at least one or two LO's that are just as scrumtious :) will be back for more inspiration in no time :)

Huma pisze...

Brakuje mi słów, żeby opisać te Twoje cudeńka!

Ewik pisze...

Bardzo ciekawa ta paleta kolorów, ja mam zawsze problem wyobrazić sobie niebieski obok czerwonego...:) Na Twoich pracach wygląda to rewelacyjnie!! no i oczywiście super zdjęcia Twojej rodzinki...:)

Tara Orr pisze...

just gorgeous - always love your projects!! May have to try out the colour room palette this week - just beautiful - thanks for the inspiration (as always!) Hugs

Ashley Cannon Newell pisze...

Amazing layout and mini book! I love your scrapping style!

ania pisze...

Simplye gorgeousness, Karola :)

Annar pisze...

Jesteś niesamowita !!!
To jest tak perfekcyjne !!!
I ta paleta !!!
Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych :)

BETIK pisze...

Sprawiasz, że chłonę całą sobą Twoje prace. Ten albumik tak ciepły... a scrap... scrap to dla mnie mistrzostwo!!!

Paszczata pisze...

śliczne :)

Kathy Martin pisze...

Your the best! :)

Ned pisze...

Such a pretty mini album!

Noamiworld pisze...

przepiekny scrap!!! a ten album wow!!!!!!! ja tez sie musze za swoj zabrac zanim drugie baby przyjdzie bo potem to juz czasu nie bedzie :)

inger synnøve pisze...

dette var en nydelig blogg:) jeg kommer nok tilbake for å nyte dine flotte kreasjoner:)tusen takk for titten:)

Anna Sigga pisze...

Beautiful creations Karola - you amaze me every single time!

Tusia pisze...

Jesteś niesamowita Karolciu!! Napatrzeć się nie mogę na te cuda, które tworzysz!

Josie pisze...

You know what is amazing is, i dun understand a word in your blog, yet, your work capture my heart~...

i absolutely adore them... Thank you for inspiring.

- Josie

darynka pisze...

Witaj! Do tej pory nie miałam pojęcia że istnieje coś takiego jak ten scarping. Z reguły nie piszę komentarzy ani postów ale tu muszę... Zrobiło to na mnie tak ogromne wrażenie, że po prostu dech zaparło. To jest sztuka, a Twoje prace to po prostu cudo! Podziwiam talent i życzę wiele sukcesów.

LinkWithin

.